Αυτό είναι ιδιαίτερα απαραίτητο μετά από κάποια περίοδο σκληρής οδήγησης.
Ο επόμενος πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον καθορισμό του χρόνου που πρέπει ο κινητήρας να δουλεύει στο ρελαντί για την ψύξη του στροβιλοσυμπιεστή πριν το σβήσιμο, ανάλογα με τον τύπο της οδήγησης και την ποσότητα του φορτίου.
Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί για μερικά λεπτά πριν τη διαδικασία σβησίματος.
Μετά τη λειτουργία με πλήρες φορτίο, λειτουργήστε τον κινητήρα για τρία έως πέντε λεπτά πριν τον σβήσετε. Η περίοδος λειτουργίας στο ρελαντί θα επιτρέψει στο λάδι λίπανσης και το ψυκτικό υγρό του κινητήρα να απομακρύνουν την περίσσεια της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, τα ρουλεμάν, τα εσωτερικά εξαρτήματα και το στροβιλοσυμπιεστή.
Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με στροβιλοσυμπιεστή ή/και αερόψυκτους κινητήρες.