VOLVO: Σύστημα ISG – Ολοκληρωμένη μονάδα Μίζας και Γεννήτριας

Σύστημα Start/Stop, περιγραφή – λειτουργία, μια τεχνολογία που βρίσκει εφαρμογή σε κάθε αναζήτηση οικονομίας καυσίμου και μείωσης εκπομπών.  

Start/Stop. Γενικά στοιχεία

Από αυτή την τεχνολογία δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ένα κορυφαίο υβριδικό πετρελαιοκίνητο το V60 Plug-In Hybrid. Το σύστημα ελέγχου καθορίζει πότε ο πετρελαιοκινητήρας μπορεί να σβήνει καθώς και για πόσο διάστημα. Η λογική του συστήματος είναι αντίστοιχη με την λειτουργία του συστήματος Start/Stop που χρησιμοποιείται στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Η λειτουργία του «Start/Stop» μεταβάλλεται ανάλογα με την επιλογή συστήματος οδήγησης, ελέγχεται όμως κυρίως από το πώς πατάει το οδηγός το πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, καθώς και τις απαιτήσεις φόρτισης της μπαταρίας. Την καρδιά του συστήματος αποτελεί μία ολοκληρωμένη μονάδα Μίζας –Γεννήτριας με την συντετμημένη ονομασία ISG (Integrated Starter Generator).

Περιγραφή μονάδας ISG

Η μονάδα ISG, μπορεί να λειτουργήσει και σαν μίζα αλλά και σαν γεννήτρια (δυναμό).

Η ISG χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο ως μίζα. Αντίθετα σε χαμηλές θερμοκρασίες, όταν η θερμοκρασία του λαδιού είναι κάτω από 0°C η εκκίνηση πραγματοποιείται με την 12V μίζα. Κατά την εκκίνηση μέσω της 12 V μίζας, ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί για αρκετό διάστημα μέχρι να φτάσει σε μια ικανοποιητική θερμοκρασία, και στην συνέχεια εμπλέκεται η μίζα του ISG.

Η μονάδα ISG (Σχήμα) είναι τοποθετημένη στην κανονική θέση του εναλλάκτη (δυναμό), αλλά είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Συνδέεται με τον στροφαλοφόρο μέσω ενός ιμάντα 7 αυλακώσεων poly-V. Λόγω του υψηλού του φορτίου ο ιμάντας έχει πολύ υψηλή τάνυση, γύρω στα 70%, σε σχέση με τον ιμάντα των συμβατικών παρελκόμενων, ο οποίος περιλαμβάνει τεντωτήρα με ελατήριο φόρτισης.

Η μονάδα ISG είναι ένας τριφασικός σύγχρονος ηλεκτρο-κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) 400V, του οποίου η λειτουργία ελέγχεται άμεσα από την IGM (Μονάδα Γεννήτριας Inverter) η οποία βρίσκεται μέσα στην μονάδα ISC.

ISG 12

Σχήμα1 : Διάταξη μονάδος ISG

Κατά την εκκίνηση του πετρελαιοκινητήρα η μονάδα ISG εφαρμόζει μια εκτιμώμενη ροπή γύρω στα 144 Nm στον στρόφαλο άξονα του πετρελαιοκινητήρα.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter