Η νέα σχεδίαση μπαταρίας 48 V που κυκλοφόρησε 1η φορά από τη MAHLE Powertrain στο Future Powertrain Conference τον Φεβρουάριο του 2019 φαίνεται ότι θα ενισχύσει την απόδοση των ήπιων υβριδικών οδικών οχημάτων.
Η εταιρεία engineering services - υπηρεσιών μηχανικής, μέρος του ομίλου MAHLE, έχει σχεδιάσει και αναπτύξει ένα λειτουργικό πρωτότυπο μπαταρίας για να αναδείξει τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
• Η MAHLE Powertrain αποκάλυψε τη νέα πρωτότυπη μπαταρία 48 V στο Future Powertrain Conference
• Η απόδοση των ήπιων υβριδικών ρυθμίζεται να αυξάνεται μέσω μεγαλύτερης ικανότητας μπαταρίας
• Η προσοχή στην ψύξη της μπαταρίας και τη χημεία των στοιχείων ενισχύει τους ρυθμούς επαναφόρτισης και εκφόρτισης, επιτρέποντας υψηλότερη ανάκτηση ενέργειας και παροδική ισχύ
Η Mahle Powertrain έχει αναπτύξει τη νέα μπαταρία 48 V για εφαρμογές MHEV, καθιστώντας δυνατή τη μεγιστοποίηση της ανακτώμενης ενέργειας που μπορεί να αποθηκευτεί και να απελευθερωθεί. Χάρη στη βελτιωμένη ικανότητα, η Mahle ισχυρίζεται ότι τα ήπια υβριδικά οχήματα θα είναι σε θέση να επιτύχουν 12% έως 15% αύξηση στην απόδοση καυσίμου.
Τα MHEV πρέπει να ανακτούν ενέργεια αποτελεσματικά και με σχετικά υψηλή ισχύ κατά την επιβράδυνση, ενώ η υψηλή χωρητικότητα αποθήκευσης δεν είναι απαραίτητη καθώς η ανακτώμενη ενέργεια μπορεί να αναπτυχθεί κατά την επόμενη επιτάχυνση. Έτσι, είναι επιθυμητή μια συμπαγής και οικονομικά αποδοτική μπαταρία ικανή για υψηλά επίπεδα ισχύος φόρτισης και εκφόρτισης σε σχέση με την αποθηκευτική της ικανότητα.
Με τη λύση της Mahle, η χημεία LTO στις επιλεγμένες κυψέλες επιτρέπει συνεχείς ρυθμούς φόρτισης/εκφόρτισης 10 kW και ρυθμούς αιχμής για σύντομες περιόδους έως 20 kW από μια μπαταρία που έχει χωρητικότητα αποθήκευσης μόνο 0,5 kWh.
Η βέλτιστη ψύξη της μπαταρίας εγγυάται την απόδοση φόρτισης/εκφόρτισης και την αντοχή της μπαταρίας. Ωστόσο, το ψυκτικό έπρεπε να απομονωθεί ηλεκτρικά από τις κυψέλες. Η Mahle επέλεξε μια ισχυρή στρατηγική ψύξης με προσομοιώσεις που δείχνουν την απόδοση ψύξης να είναι ακριβώς στο στόχο.
Κατά την ανάπτυξη της μπαταρίας, οι μηχανικοί εστίασαν στο σχεδιασμό των ράβδων και των ηλεκτρικών συνδέσεων εντός της μπαταρίας, καθώς οποιαδήποτε υψηλή αντίσταση σε αυτά τα εξαρτήματα μπορεί να αποτελέσει πρόσθετη πηγή θερμότητας και να περιορίσει την ικανότητα ισχύος του συστήματος.
Η δοκιμή του πρώτου πρωτοτύπου βρέθηκε σε εξέλιξη για να επαληθευτεί ότι το πακέτο μπορεί να καλύψει τους στόχους απόδοσης. Τα αρχικά αποτελέσματα έδειξαν ότι όλες οι θερμοκρασίες εντός της συσκευασίας παραμένουν εντός ενός αποδεκτού εύρους με συνεχή ρυθμό εκφόρτισης άνω των 10 kW και ότι είναι ικανή για επίπεδα ισχύος αιχμής άνω των 20 kW.
Το επόμενο βήμα έγινε με την εγκατάσταση του πρωτότυπου πακέτου στο όχημα επίδειξης 48VeSupercharged της εταιρείας. Εν αναμονή της εφαρμογής
Πηγή: Mahle