Σύστημα eAxle - ένα αποτελεσματικό σύστημα Ηλεκτροκίνησης για μεγαλύτερη αυτονομία [Video]

Οι μεγάλες διαδρομές οδήγησης απαιτούν μεγάλα ποσοστά ενέργειας, εάν χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας για κίνηση. Αυτή η ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία που εξασφαλίζει υψηλή χωρητικότητα αποθήκευσης χρησιμοποιώντας στοιχεία υψηλής ενέργειας. Η ενέργεια πέδησης μπορεί να μετατραπεί σε ηλεκτρική ενέργεια και να αποθηκευτεί. Η καθαρά ηλεκτρική πρόωση δεν παράγει τοπικές εκπομπές CO2 και παράγει πλήρη ροπή από την αρχήΣτα ηλεκτρικά οχήματα, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτεί το όχημα.

Οι μπαταρίες με στοιχεία υψηλής ενέργειας που μπορούν επίσης να φορτιστούν εξωτερικά παρέχουν στον ηλεκτρικό κινητήρα, ηλεκτρική ενέργεια για την προώθηση του οχήματος. Τα στοιχεία υψηλής ενέργειας εξασφαλίζουν ότι μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να αποθηκευτούν για μεγαλύτερες αποστάσεις.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Bosch, τη αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι μεταξύ 300 και 600 km μέχρι το 2022.

Η λειτουργία του αναστροφέα με ενσωματωμένο μετατροπέα συνεχούς ρεύματος (DC/DC), το σύστημα αναγεννητικής πέδησης και ο έλεγχος κίνησης είναι βασικά το ίδιο με το υβριδικό σύστημα.

eaxle 2

Αρθρωτό σύστημα κίνησης eAxle

Το eAxle είναι μια συμπαγής, οικονομικά αποδοτική λύση ηλεκτρικής κίνησης για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και υβριδικές εφαρμογές. Ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζονται σε μια συμπαγή μονάδα που τροφοδοτεί άμεσα τον άξονα του οχήματος. Αυτό βοηθά στην καθιστώντας τους ηλεκτρικούς κινητήρες λιγότερο περίπλοκους αλλά απλούστερους. Επιπλέον, το σύστημα μετάδοσης κίνησης καθίσταται φθηνότερο, πιο συμπαγές και πιο αποδοτικό.

Ηλεκτροκίνηση eAxle - από μικρά μέχρι sports αυτοκίνητα και ελαφρά van οχήματα

Ο νέος άξονας eAxle μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλούς τύπους οχημάτων - μπορεί να τοποθετηθεί στον εμπρόσθιο ή στον πίσω άξονα των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Η αρθρωτή κατασκευή και η ευέλικτη ιδέα κατασκευής διευκολύνουν τις εξειδικευμένες λύσεις από την άποψη της εξόδου ισχύος, της ροπής και του χώρου εγκατάστασης που είναι δυνατόν σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου.

eaxle 1
 
Η κατασκευή του eAxle είναι μεταβλητή: με κλιμακούμενη ισχύ εξόδου από 50 έως 300 κιλοβάτ, μπορεί να εγκατασταθεί σε μικρά επιβατικά αυτοκίνητα, SUV ή ακόμα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Ο υψηλός βαθμός απόδοσης του είναι αποτέλεσμα τόσο των συνεχών προσπαθειών βελτιστοποίησης στον τομέα των ηλεκτρικών κινητήρων και των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων ισχύος όσο και της μείωσης των διεπαφών και εξαρτημάτων όπως καλώδια υψηλής τάσης, φίς και εξαρτήματα ψύξης. Η υψηλή απόδοση καθιστά δυνατή την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας ή εναλλακτικά μικρότερες απαιτήσεις για την χωρητικότητα της μπαταρίας.

eaxle 3

A. Ηλεκτρικό μοτέρ
B. Ηλεκτρονικά ισχύος (Power electronics)
C. Κιβώτιο Ταχυτήτων

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κλιμακούμενη απόδοση ισχύος 50–300 kW
Κλιμακούμενη Ροπή 1000–6000 Nm
Μέγιστες στροφές του ηλεκτροκινητήρα 16000 1/min
Βάρος σε απόδοση ισχύος 150 kW Περίπου 90 kg

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter

 

egiklopaideies