Το Συνδεδεμένο συνεργείο (Connected Workshop) & η Συνδεδεμένη Επισκευή (Connected Repair)

Η δικτύωση βελτιώνει την ποιότητα επισκευής και βοηθάει στην εφαρμογή προτύπων ποιότητας.

Η έξυπνη επεξεργασία δεδομένων, το “Internet of Things” και η αυξημένη χρήση του διαδικτύου για προϊόντα, φέρνουν τεράστιες δυνατότητες για τα συνεργεία αυτοκινήτων.

Διευκολύνουν τον προγραμματισμό και το σχεδιασμό των ραντεβού και βελτιώνουν τα επιμέρους βήματα εργασίας κατά την επισκευή. Τα στοιχεία του οχήματος και το ιστορικό επισκευών του είναι ήδη διαθέσιμα όταν αυτό φτάνει στο συνεργείο.

Ο διαγνωστικός εξοπλισμός ανταλλάσσει αυτόματα δεδομένα και ο μηχανικός μπορεί να έχει πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για την κατασκευή του οχήματος, σε πραγματικό χρόνο.

connected service 1

Το Συνδεδεμένο συνεργείο (Connected Workshop): Η Διασυνδεδεμένη Επισκευή (Connected Repair) – Τα πάντα είναι connected.

Η Bosch παρουσίασε το πρώτο λογισμικό για Διασυνδεδεμένη Επισκευή στην Automechanika του 2016. Αμέσως μόλις συλλεχθούν τα στοιχεία του οχήματος μέσω του διαγνωστικού εξοπλισμού της, είναι αυτομάτως διαθέσιμα και σε όλα τα άλλα συστήματα του συνεργείου που βασίζονται σε υπολογιστή.

Για την πρόσβαση στα στοιχεία ενός οχήματος που έχει αναγνωριστεί από τον διαγνωστικό εξοπλισμό, ο χρήστης πρέπει απλά να εισάγει τον αριθμό κυκλοφορίας του αντίστοιχου οχήματος ή τον αριθμό πλαισίου του οχήματος (VIN) σε οποιονδήποτε σταθμό εργασίας επιθυμεί να χρησιμοποιήσει.

Για τα επόμενα ραντεβού στο συνεργείο, δεν θα απαιτείται η εκ νέου ταυτοποίηση του οχήματος.

connected service 2

connected service 3

connected service 4Μέσω της πινακίδας κυκλοφορίας ή του αριθμού πλαισίου (VIN), πληροφορίες για το πλήρες ιστορικό επισκευών του οχήματος είναι διαθέσιμες σε κάθε σταθμό εργασίας του συνεργείου.

Το εν λόγω λογισμικό διευκολύνει τη διαδικασία της επισκευής, αφού έτσι αποφεύγεται η άσκοπη επανάληψη εργασιών του παρελθόντος.

Η κατάσταση του οχήματος μπορεί να αποτυπωθεί σε έντυπη μορφή που φέρει το σχέδιο του αντίστοιχου μοντέλου, υποδεικνύοντας στον πελάτη τις απαραίτητες εργασίες επισκευής που πρέπει να γίνουν, με διαφανή τρόπο.

Με τη βοήθεια ενός κωδικού ενεργοποίησης, το λογισμικό ενεργοποιείται για τη δικτύωση όλου του συνεργείου. Στη συνέχεια, αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιονδήποτε από τους υπολογιστές του συνεργείου.

Πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό του οχήματος μπορούν στη συνέχεια να αποθηκευτούν κεντρικά και να είναι προσβάσιμες σε κάθε σταθμό εργασίας του συνεργείου, όποτε αυτές απαιτούνται.

Επαυξημένη Πραγματικότητα: Άντληση σημαντικών πληροφοριών την κατάλληλη στιγμή

Οι πρόσθετες πληροφορίες που παρουσιάζονται με την «Επαυξημένη Πραγματικότητα» είναι το κλειδί για έναν όλο και πιο τεχνολογικά εξελιγμένο κόσμο.
 
Για τους μηχανικούς, η απόκτηση της απαιτούμενης γνώσης μέσω της καθημερινής τους εργασίας και η ανάλογη εφαρμογή της στην πράξη, γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Η δυνατότητα πρόσβασης στις πιο πρόσφατες και σημαντικές πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή αυξάνει την κατανόηση των προϊόντων και εξοικονομεί χρόνο.

Έτσι, λοιπόν, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από τη βελτίωση της ποιότητας επισκευής και το συνεργείο από την ταχύτερη διαδικασία επισκευής.

connected service 5

connected service 6


 
Εστιάζοντας την κάμερα της συσκευής στο όχημα, οι πρόσθετες πληροφορίες που απαιτούνται μπορούν να ενσωματωθούν πάνω στην πραγματική εικόνα χρησιμοποιώντας ένα tablet ή τα έξυπνα γυαλιά.

Αυτή η πληροφορία μπορεί να είναι από επεξηγηματικά κείμενα και οδηγίες, εγχειρίδια ή διαγράμματα, τρισδιάστατα αντικείμενα ή φωτογραφίες έως και βίντεο. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και κρυμμένα εξαρτήματα ή καλωδιώσεις είναι ορατά στον μηχανικό για την επίλυση της βλάβης.

Έτσι, ο χρόνος που απαιτείται για την εκτέλεση μιας εξεζητημένης επισκευής μπορεί να μειωθεί κατά 10 έως 15 τοις εκατό.

Για τον σκοπό αυτό, η Bosch ανέπτυξε την κοινή Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας (CAP), που επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη ενσωμάτωση ψηφιακών και οπτικών - σε πραγματικό χρόνο - περιεχομένων σε τεχνικά έγγραφα.
 
Εκτός από τον σύγχρονο διαγνωστικό εξοπλισμό συνεργείων, στα προϊόντα που ξεχωρίζουν συμπεριλαμβάνονται και οι μπαταρίες τεχνολογίας ιόντων λιθίου M Li-ion που θα χρησιμοποιούνται στα συστήματα start stop αλλά και στις μοτοσυκλέτες.

Νέες λύσεις τηλεματικής για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις συνεργείων αυτοκινήτων.

connected service 9

connected service 10

Δείτε το σχετικό video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter

 

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα
seminar january 2020

2 Σεμινάρια μέσω Υπολογιστή (Webinar) 29 - 30 Ιανουαρίου

ΣΥΣΤΗΜΑ START STOP (29/1 18.00 -20.00)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ (30/1 18.00 -20.00)

Δηλώστε Συμμετοχή...
7seminars

7 Διήμερα Σεμινάρια Νέας Τεχνολογίας με φυσική παρουσία

Νέος κύκλος σεμιναρίων με φυσική παρουσία A΄ 6μηνο 2020. Γίνε εσύ ο Μηχανικός του μέλλοντος!

 

Δηλώστε Συμμετοχή...