Κινητήρας ανακτημένου διαιρούμενου κύκλου (RSCE)

Μια βιώσιμη λύση βαρέως τύπου
Ο Κινητήρας Ανακτημένου Διαιρούμενου Κύκλου (Recuperated Split Cycle Engine - RSCE) είναι ένας νέος τύπος κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με δυνατότητες για καθαρές, βιώσιμες εφαρμογές βαρέως τύπου, μεγάλης απόστασης και κατανεμημένης παραγωγής.

Ο RSCE διαχωρίζει τα κρύα (εισαγωγή, συμπίεση) και τα καυτά (καύση, εκτόνωση) μέρη του κύκλου και ανακτά την απορριπτόμενη θερμότητα των καυσαερίων μεταξύ τους μέσω ενός επανατάκτη.

Ο κινητήρας έχει αναπτυχθεί στο στάδιο Απόδειξης της Έννοιας (Proof of Concept) χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό δοκιμών και προσομοίωσης υλικών, και έχει επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για την ποιότητα αέρα των εκπομπών καυσαερίων όσο και για τη θερμική απόδοση. Ένας μονοκύλινδρος κινητήρας έχει επιδείξει ελεγχόμενη "ψυχρή" καύση, με εκπομπές NOx που μπορούν να υποστούν μεταγενέστερη επεξεργασία σε SULEV ή χαμηλότερη τιμή, και έχουν δυνατότητα για «σχεδόν μηδενική τιμή».

Αυτός ο κινητήρας επικύρωσε επίσης ένα μοντέλο προσομοίωσης ενός πολυκύλινδρου πρωτοτύπου, δείχνοντας Θερμικές Αποδόσεις Πέδησης μεταξύ του 50% και 60% ανάλογα με το επίπεδο της εφαρμοζόμενης τεχνολογίας. Αυτά τα διαπιστευτήρια τον τοποθετούν στο ίδιο επίπεδο με τα συστήματα πρόωσης «μηδενικών εκπομπών».

image2

Μια ανάλυση κύκλου ζωής παρουσιάζεται για την ιδέα μεσοπρόθεσμα, επισημαίνοντας το πλεονέκτημά της έναντι εναλλακτικών λύσεων με υψηλή ενσωματωμένη ενέργεια.

Η ιδέα είναι συμβατή με το ντίζελ ή το φυσικό αέριο και τις βιώσιμες αντικαταστάσεις τους, και ενδεχομένως με μελλοντικά καύσιμα όπως το υδρογόνο βιώσιμης προέλευσης ή η αμμωνία, περαιτέρω σκέψη περιγράφει το πώς αυτά τα καύσιμα μπορούν να παραδοθούν στον τομέα των βαρέων εφαρμογών μακροπρόθεσμα. Επειδή και ο κινητήρας και τα καύσιμα έχουν «αντίστροφη συμβατότητα» με υπάρχοντα προϊόντα, η μετάβαση σε βιώσιμη ισχύ είναι πολύ πιο εύκολη από ό, τι με εναλλακτικές λύσεις μηδενικών εκπομπών, παρέχοντας ουσιαστικό μετριασμό των αερίων του θερμοκηπίου στο χρονικό πλαίσιο του 2030, παρέχοντας παράλληλα μια μακροπρόθεσμη λύση πέρα από αυτό.

Πρόσθετες πληροφορίες για ολοκλήρωση

Ricardo investigating potential for its split-cycle engine in large engine market - Green Car Congress

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Σεμινaρια ιδεεα
banner ACjuly21

Τεχνικά Σεμινάρια μέσω Υπολογιστή (Webinars) 22, 23 & 24 Ιουνίου 2021

1. Διήμερο Σεμινάριο PSA PHEV – Επαναφορτιζόμενο Υβριδικό Ηλεκτρικό όχημα Plug-in

2. Σεμινάριο Hyundai Kona HEV / Kia Niro HEV – Αυτοφορτιζόμενο Υβριδικό Ηλεκτρικό Όχημα

Δηλώστε Συμμετοχή...
diesel 2627

2-ήμερο Τεχνικό Σεμινάριο: DIESEL STEP I και DIESEL STEP IΙ

Όλα όσα λοιπόν θα θέλατε να γνωρίζετε σχετικά με τις τεχνολογίες των πετρελαιοκινητήρων, την συντήρηση, τον έλεγχο και την επισκευή τους, στο εξειδικευμένο τεχνικό σεμινάριο στις 26 & 27/06/2021
Δηλώστε Συμμετοχή...
banner anakiklosi monolithos

Σεμινάριο "Κλιματισμός 05-09 Ioυλίου 2021

Αποκτήστε Βεβαίωση Κατάρτισης με Ευρωπαϊκή αναγνώριση.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα

Δηλώστε Συμμετοχή...