Πρόβλημα στις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες ελέγχου αναρρόφησης ή παροχής καυσίμου (SCV)

Πετρελαιοκινητήρες Toyota (D-4D/2KD)
Σύστημα διαχείρισης
Κωδικός διάγνωσης DTC – P1226

Ορισμένα μοντέλα της Toyota που είναι εξοπλισμένα με τον κινητήρα 2.0 D-4D, μπορεί να υποφέρουν από δυσλειτουργία της παροχής καυσίμου.

Οι βαλβίδες ελέγχου (SCV), προκαλούν προβλήματα λειτουργίας όπως απότομη έλλειψη ισχύος, η οποία μπορεί να είναι διακοπτόμενη και συχνά ανάβει την ενδεικτική λυχνία ελέγχου του κινητήρα. Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ μετά από πρόσφατο πρόβλημα, εξηγεί τον τρόπο επίλυσης αυτού του προβλήματος.

Αυτές οι βαλβίδες είναι τοποθετημένες στην ηλεκτρονική αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου (σύστημα CRDI της DENSO) και ελέγχει την πίεση της γραμμής καυσίμου και τον όγκο καυσίμου και είναι αντικαταστάσιμα εξαρτήματα.

Χρησιμοποιούνται σε μερικά από τα παρακάτω μοντέλα:

  • Avensis 2.0 D-4D (CDT220) 99-03
  • Avensis Verso 2.0D-4D (CLM20) 01-05
  • Corolla 2.0 D-4D (CDE110) 00-01
  • Corolla Verso 2.0 D-4D (CDE120) 01-04
  • Corolla 2.0 D-4D (CDE120) 01-07 (90bhp & 109bhp)
  • Previa 2.0 D-4D (CLR30) 0107
  • RAV4 2.0 D-4D (CLA20 / 21) 01-06
  • Hiace 2001-
  • Hilux 2001-

Οι γνήσιες αρχικές βαλβίδες μπορεί να υποφέρουν με μία «Επιβράδυνση» της λειτουργίας τους που προκλήθηκε από φθορά της έδρας της βαλβίδας. Σύνδεση ενός επηρεαζόμενου οχήματος σε κατάλληλο διαγνωστικό εξοπλισμό μπορεί να εμφανίζει τους ακόλουθους διαγνωστικούς κωδικούς προβλημάτων: P0627 (κύκλωμα ελέγχου αντλίας καυσίμου ανοιχτό) ή 0678 (δυσλειτουργία κυκλώματος καυσίμου).

Συνθήκη ανίχνευσης DTC

  • Δεν τροφοδοτείται καύσιμο
  • Η εσωτερική πίεση καυσίμου είναι κάτω από το στόχο της πίεσης καυσίμου, παρά το ότι η ECU του κινητήρα ανοίγει τη βαλβίδα ελέγχου παροχής καυσίμου.

Περιοχές προβλημάτων

  • Άνοιγμα στην αντλία τροφοδοσίας (έλεγχος βαλβίδας αναρρόφησης)
  • Αντλία παροχής (βαλβίδα ελέγχου αναρρόφησης)
  • Αντλία παροχής (βαλβίδα ελέγχου αναρρόφησης κολλημένη στην κλειστή θέση)
  • ECU κινητήρα

Εικόνα 1

Εικόνα 2

Εάν κάποιος από αυτούς τους κωδικούς υπάρχει τότε η αντικατάσταση των SCV είναι πιθανό να διορθώσει το σφάλμα. Ωστόσο, οι πετρελαιοκινητήρες της Toyota με αυτό το σύστημα μπορούν να αντιμετωπίζουν επιπλέον προβλήματα με το καύσιμο αντλίες, μπεκ, συστήματα EGR και βαλβίδες διακοπής της υποπίεσης (κενού), έτσι ώστε ενώ η αντικατάσταση της SCV θα έχει υψηλό ποσοστό επιτυχίας, δεν θα είναι ένα μέρος «επισκευής όλων των εξαρτημάτων».

Υπάρχουν για παράδειγμα στην αγορά βαλβίδες ελέγχου αναρρόφησης όπως της Blue Print που έχουν τροποποιηθεί από την αρχική προδιαγραφή, δηλαδή να διαρκούν περισσότερο από τις αρχικά τοποθετημένες βαλβίδες. Ένα τέτοιο κιτ εξαρτημάτων σύμφωνα με την εταιρεία, σημαίνει ότι καλύπτεται από 3-ετή περίοδο με απεριόριστη εγγύηση χιλιομέτρων.

Οδηγός για την αντικατάσταση των βαλβίδων SCV σε ένα Toyota RAV4 (οι βασικές αρχές θα είναι οι ίδιες για άλλα μοντέλα της Toyota:

  • Ξεβιδώστε το δοχείο διαστολής του ψυγείου (2 παξιμάδια) και μετακινήστε το στη μία πλευρά για να αποκτήσετε πρόσβαση στην αντλία καυσίμου. (Μπορείτε αν θέλετε να αποσυνδέσετε τον άνω εύκαμπτο σωλήνα και να τον συνδέσετε για να σας δώσει περισσότερο χώρο.) (εικ. 1 & 2)
  • Αφαιρέστε τον αγωγό εισαγωγής αέρα / intercooler.
  • Η αντλία καυσίμου είναι τώρα ορατή (μόνο για την αριστερή πλευρά της μίζας). Βεβαιωθείτε ότι η περιοχή γύρω από την πράσινη και την κόκκινη SCV είναι όσο το δυνατόν πιο καθαρή, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος των ακαθαρσιών που μπορούν να εισχωρήσουν στην αντλία.
  • Αποσυνδέστε τα φις καλωδίωσης από τις βαλβίδες SCV.
  • Αφαιρέστε τις τέσσερις βίδες στερέωσης της SCV (δύο ανά βαλβίδα) και στη συνέχεια αφαιρέστε τις δύο βαλβίδες από την αντλία, φροντίζοντας να σημειώνετε τις θέσεις της κόκκινης και της πράσινης βαλβίδας. (κόκκινη μπροστά) (εικ. 3 & 4)

Εικόνα 3

Εικόνα 4

Πίεση του Common rail στο ρελαντί: 290-300 Bar

Εικόνα 5: Έλεγχος της συνέχειας γείωσης των ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων με πολύμετρο (μικτότερη από 0.5 Ohm)

Εικόνα 6: Η Αντίσταση των πηνίων πρέπει να είναι 1.5 – 1.7 Ohm στους 20°C.

valimage8

Εικόνα 7: Κύκλωμα συνδεσμολογίας ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων με τον εγκέφαλο (ECM)

Διαδικασία τοποθέτησης

  • Αν και οι τσιμούχες στις νέες βαλβίδες είναι με προ-λίπανση, είναι καλή πρακτική να εφαρμόσετε μια μικρή επίστρωση με λίγο λάδι κινητήρα στις τσιμούχες ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος ζημιάς κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης. (σχήμα 8)

valimage9

Εικόνα 8

  • Βεβαιωθείτε ότι η περιοχή τοποθέτησης είναι καθαρή, εγκαταστήστε τις βαλβίδες προσεκτικά, βεβαιωθείτε ότι είναι εγκατεστημένες στο σωστή τους θέση και ότι η φλάντζα βαλβίδας ταιριάζει και είναι επίπεδη με την αντλία πριν σφίξετε τις βίδες στερέωσης έως 13 Nm (10 lb-ft).
  • Η υπόλοιπη διαδικασία προσαρμογής είναι η αντιστροφή της αφαίρεσης.
  • Μηδενίστε το πρόβλημα τους διαγνωστικούς κωδικούς ελέγχου του κινητήρα, χρησιμοποιώντας ένα κατάλληλο εργαλείο διάγνωσης (ή αφαιρώντας την Ασφάλεια της ECU για μερικά λεπτά) πριν τον έλεγχο δοκιμής του οχήματος στο δρόμο.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter