Η ικανότητα ομαλής αλλαγής αυτών των διαφορετικών γραναζιών οδηγεί σε ομαλότερη απόδοση και καλύτερη οικονομία καυσίμου και ισχύος.
Εδώ και χρόνια οι άνθρωποι θέλουν να εφαρμόσουν αυτήν την τεχνολογία σε ποδήλατα για βελτιστοποιημένη αλλαγή ταχυτήτων.
Όμως το πλάτος των συμβατικών CVT’s το καθιστά αδύνατο.
Τα προηγμένα συστήματα μετάδοσης έχουν ξεπεράσει αυτό το ζήτημα μεγέθους με το νέο CVT με ιμάντα.
Τμηματοποιώντας τις πλευρές της τροχαλίας σε τομείς του γραναζιού αυτοί μετακινούνται για να έρθουν σε επαφή με τον ιμάντα V στην επιλεγμένη σχέση μετάδοσης. Έτσι μειώθηκε το πλάτος του συστήματος τροχαλίας.
Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε συνδεθείτε
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.
Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει
παρακαλούμε εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.