Η PSA παρουσίασε τη Μπλε γραμμή εξάτμισης HDi για πετρελαιοκινητήρες, η οποία χρησιμοποιεί SCR, αλλά έχει διαφορετική αρχιτεκτονική.
Γενικά, η τεχνολογία SCR τοποθετείται πάντα μετά το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF), αλλά η PSA έχει επιλέξει να τοποθετηθεί πριν το πρόσθετο DPF (α-DPF), γιατί το Πρόσθετο DPF καίει την αιθάλη σε χαμηλότερη θερμοκρασία από ό,τι τα DPF’s με καταλύτη. Δεδομένου ότι το DPF προκαλεί πτώση της θερμοκρασίας, είναι απαραίτητο να τοποθετηθεί πριν από το καταλύτη SCR για να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητά του. Η ασυμβατότητα είναι ότι με αυτήν την απώλεια της θερμοκρασίας δεν είναι πλέον δυνατή η βελτιστοποίηση της καύσης ώστε να μειώσει την κατανάλωση του οχήματος. Στην περίπτωση της PSA, το φίλτρο σωματιδίων DPF λειτουργεί στο τέλος της αλυσίδας και η καύση βελτιστοποιείται για να εξοικονομηθεί καύσιμο. Η PSA υπόσχεται μια μείωση 2% έως 4% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μόνο με τον τρόπο αυτό.
Η Μπλε γραμμή της εξάτμισης HDi Diesel θα εισαχθεί σε όλους τους νέους κινητήρες ντίζελ (πρώτα απ’ όλα στους κινητήρες 2 L). "Έχουμε επιλέξει να γενικευθεί η τεχνολογία αυτή πολύ γρήγορα ώστε να επωφεληθούμε από ένα αποτέλεσμα που θα μας κάνει ανταγωνιστικούς", εξηγεί ο Christian Chapelle, Διευθυντής του τμήματος Powertrains and Chassis της PSA, που αναμένει "η διαφορά τιμής κόστους να είναι περίπου 100 ευρώ, σε σύγκριση με τις τρέχουσες γραμμές εξάτμισης".