Η Hyundai και η Kia αποκαλύπτουν το «Uni Wheel-in-hub» Μοτέρ στην πλήμνη με μηχανισμό μείωσης

  • Η Hyundai Motor Company και η Kia Corporation παρουσίασαν το «Universal Wheel Drive System» (Uni Wheel) στην «Uni Wheel Tech Day» στη Σεούλ
  • Το νέο σύστημα ενσωματώνει υπάρχοντα εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης για να προσφέρει εξαιρετική απόδοση, ισχύ και ανθεκτικότητα χωρίς να επηρεάζει την άνεση οδήγησης
  • Η βελτιωμένη δυνατότητα τοποθέτησης ανοίγει δρόμους για μεγαλύτερη αυτονομία, χώρο επιβατών και ανάπτυξη PBV
  • Η Hyundai Motor και η Kia θα συνεχίσουν να τελειοποιούν τη νέα τεχνολογία προς όφελος των μελλοντικών σχεδίων κινητικότητας

Η Hyundai Motor Company και η Kia Corporation αποκάλυψαν αυτό που ονόμασαν το Universal Wheel Drive System, γνωστό και ως ‘‘Uni Wheel’’, το οποίο περιγράφουν ως ‘‘Σύστημα κίνησης οχήματος με παραδειγματική αλλαγή σχέσεων’’.

Το Uni Wheel είναι ένα λειτουργικά ενσωματωμένο σύστημα κίνησης των τροχών που δηλώνεται ότι βελτιώνει αποτελεσματικά τον διαθέσιμο χώρο μέσα σε ένα ηλεκτρικό όχημα (EV) μετακινώντας τα κύρια εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον κενό χώρο της πλήμνης (μουαγιέ) του τροχού. Μετακινώντας τη μονάδα μείωσης μέσα στον τροχό, ελευθερώνεται χώρος μέσα στο όχημα.

Hyundai and Kia unveil Uni Wheel 0

Το Uni Wheel χρησιμοποιεί μια διαμόρφωση πλανητικού γραναζιού που αποτελείται από έναν γρανάζι ήλιο στο κέντρο, τέσσερα γρανάζια πινιόν σε κάθε πλευρά και ένα γρανάζι στεφάνης που περιβάλλει όλη αυτή τη διάταξη. Η ισχύς που παράγεται από το μοτέρ μεταδίδεται στο γρανάζι του ήλιου, το οποίο με τη σειρά του εμπλέκει τα γρανάζια του πινιόν για να περιστρέψει το γρανάζι.

Αυτό συνδέεται με τον τροχό για να οδηγεί το όχημα. Τα γρανάζια του πινιόν συνδέονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν δύο συνδέσμους και αυτός ο μηχανισμός πολλαπλών συνδέσμων επιτρέπει την κίνηση πολλαπλών αξόνων για να επιτρέψει ένα ευρύ φάσμα άρθρωσης της ανάρτησης.

Hyundai and Kia unveil Uni Wheel 1

Οι εταιρείες σημειώνουν ότι ένα συμβατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιεί κανονικό σύνδεσμο CV υποφέρει από μείωση της απόδοσης και της αντοχής καθώς αυξάνεται η γωνία εκτροπής του άξονα μετάδοσης κίνησης όταν ταξιδεύετε σε ανώμαλες, κυματιστές επιφάνειες. Το Uni Wheel μπορεί να μεταδώσει ισχύ χωρίς «σχεδόν καμία αλλαγή στην απόδοση ανεξάρτητα από την κίνηση του τροχού», εξασφαλίζοντας υψηλή αντοχή και άνεση οδήγησης.

Επιπλέον, μετακινώντας το γρανάζι μείωσης στην πλήμνη του τροχού, η υψηλή σχέση μείωσης του Uni Wheel παρέχει σημαντική απόδοση ροπής και επιτρέπει έναν πιο συμπαγή ηλεκτροκινητήρα.

Hyundai and Kia unveil Uni Wheel 2

Με ανεξάρτητο έλεγχο έως και τεσσάρων αποδοτικών ηλεκτροκίνητων μονάδων, το Uni Wheel επίσης επιτρέπει άνευ προηγουμένου επίπεδα διανομής της ροπής για να ενισχύσει τη δυναμική ικανότητα και να προσφέρει υψηλά επίπεδα ευστάθειας στην διεύθυνση και την σταθερότητα της οδήγησης (κράτημα).

Πηγή: Hyundai & Kia

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin