Η συμφωνία βασίζεται σε δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης μεταξύ των δύο εταιρειών για τη μείωση των εκπομπών NOX και CO2 από μεσαία και βαρέα οχήματα, συμβάλλοντας στην τήρηση αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών.
«Ενώ το CDA και το dDSF είναι διαθέσιμα σε εμπορικούς κατασκευαστές κινητήρων ως χωριστά συστήματα, η εμπειρία μας δείχνει ότι η ενσωμάτωση των δύο τεχνολογιών αποφέρει πολύ μεγαλύτερο όφελος στους σημερινούς κινητήρες μεσαίου και βαρέως τύπου», δήλωσε ο Steve Ernest, αντιπρόεδρος μηχανικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στο Jacobs Vehicle Systems.
«Δουλεύουμε με την Tula για αρκετά χρόνια και αυτή η επίσημη συμφωνία εδραιώνει τη σχέση μας καθώς αποδεικνύουμε τα οφέλη από τη χρήση CDA και dDSF σε συνδυασμό».
Ανεξάρτητες εργαστηριακές δοκιμές έχουν δείξει ότι οι τεχνολογίες Jacobs CDA και dDSF της Tula μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερες μειώσεις εκπομπών όταν συνδυάζονται. Η απόδοση του κύκλου χαμηλού φορτίου υπολογίστηκε με ένα καλά βαθμονομημένο εργαλείο προσομοίωσης συστήματος μετάδοσης κίνησης για την ακριβή καταγραφή της λειτουργίας του συστήματος χαμηλού φορτίου και των εκπομπών. Αυτό το σύστημα έδειξε μείωση έως και 5% στο CO2 και μείωση 74% στις εκπομπές NOX σε σύγκριση με την βασική τεχνολογία.
«Η Jacobs Vehicle Systems και η Tula Technology είναι και οι δύο εξαιρετικές εταιρείες με εξαιρετικές τεχνολογίες και ήμασταν ακόμη πιο αποτελεσματικοί συνεργαζόμενοι», δήλωσε ο John Fuerst, ανώτερος αντιπρόεδρος τεχνολογίας και καινοτομίας στην Tula. «Αυτή η συμφωνία θα προωθήσει τις δυνατότητές μας για την παραγωγή καλύτερων προϊόντων CDA και ελέγχων dDSF»
Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com