Κωδικός βλάβης κινητήρα P3901: Χαμηλή είσοδος κυκλώματος αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου άξονα.

Οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν επιβεβλημένο σύστημα ανάφλεξης (με μπουζί) για να προκαλέσουν έκρηξη καυσίμου μέσα στον κύλινδρο. Σε έναν σωστά χρονισμένο κινητήρα, αυτή η έκρηξη συμβαίνει την κατάλληλη στιγμή για να στείλει το έμβολο στο κάτω μέρος του κυλίνδρου και να παρέχει ισχύ στον κινητήριο άξονα. Εάν τα μπουζοκαλώδια είναι εκτός σειράς, η έκρηξη συμβαίνει σε λάθος χρόνο. Ο ακατάλληλος χρονισμός της έκρηξης ωθεί μερικές φορές τον κύλινδρο σε λάθος κατεύθυνση ή παρεμβαίνει στην περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα. Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας κομπιάζει ή παρουσιάζει επιστροφή φλογών, εάν περιστραφεί πλήρως.

Συμπτώματα βλαβών P3901:

1. Ελέγξτε ότι ανάβει η ενδεικτική λυχνία του κινητήρα
2. Ο κινητήρας γονατίζει ή έχει κακή ανάφλεξη
3. Ο κινητήρας έχει θέματα απόδοσης
4. Το αυτοκίνητο δεν ξεκινά

Εάν εμφανίζεται ένας από αυτούς τους λόγους για τον κωδικό P3901, θα πρέπει να ελέγξετε τις διαδικασίες επισκευής του κωδικού P3901.

Τι πρέπει να κάνετε με τον κωδικό P3901;

Κύριος λόγος για τον κωδικό P3901

Ο κύριος λόγος του κωδικού βλάβης του κινητήρα P3901 OBD-II είναι η δυσλειτουργία του κυκλώματος των μπεκ - Κύλινδροι.
Ο κωδικός P3901 σε οχήματα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αυτόματα κιβώτια, η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αλλαγής σχέσεων (πχ. 3-4) η οποία έχει παρατηρηθεί να είναι υπεύθυνη για την ενεργοποίηση των υδραυλικών κυκλωμάτων για την ενεργοποίηση συμπλεκτών ή ταινιοπεδών που αλλάζουν σχέσεις μέσα στο αυτόματο κιβώτιο.

Πιθανή λύση του κωδικού P3901 σε Toyota:

• Διακόπτης φρένων εκτός εύρους ελέγχου αυτοδιάγνωσης
• Υποδεικνύει ότι κατά τη διάρκεια του ελέγχου αυτοδιάγνωσης Key Off On Engine Off (KOEO), το σήμα πεντάλ φρένων BPP - Brake Pedal Position ήταν υψηλό.
• Κατά τη διάρκεια της δοκιμής Key On Engine Running (KOER), δεν επικοινωνήθηκε η υψηλή και χαμηλή τιμή του σήματος των πεντάλ φρένων BPP.
• Κύκλωμα ανοικτό ή βραχυκύκλωμα του (BPP)
• Ανοιχτό ή βραχυκύκλωμα σε κυκλώματα φώτων Stop
• Βλάβη PCM
• Βλάβη σε μονάδες (ες) συνδεδεμένες σε κύκλωμα BPP (Πίσω ηλεκτρονική μονάδα REM - Rear Electronic Module), Ford και GM και μονάδα ελέγχου φωτισμού (LCM -Lighting Control Module)
• Κατεστραμμένος διακόπτης φώτων στοπ (φρένων)
• Κακο-ευθυγραμμισμένος διακόπτης φρένων
• Ελέγξτε για σωστή λειτουργία των φανών των φώτων στοπ.

Ακολουθήστε τις σωστές διαδικασίες αυτοελέγχου, ανατρέξτε στην Ενότητα 2, Γρήγορος έλεγχος.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Σεμινaρια ιδεεα
12

3-ήμερο Tεχνικό Σεμινάριο Μοντέρνα Συστήματα Πέδησης Επιβατικών Οχημάτων

H Βίβλος των συστημάτων & εξαρτημάτων φρένων σε 3 μέρες (Bosch – ΑΤΕ – Bendix – Lucas – Girling – Delphi – Citroen – Honda – Mazda)

Δηλώστε Συμμετοχή...