Τεχνολογία Νέας γενιάς Φίλτρων Σωματιδίων Πετρελαίου (DPF)

Το ηλεκτρικό DPF μπορεί να είναι το επόμενο μεγάλο πράγμα στο diesel με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Η General Motors εργάστηκε σκληρά, αναπτύσσοντας ένα σύστημα μετεπεξεργασίας που ενσωματώνει ένα ηλεκτρικά θερμαινόμενο φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου. Σύμφωνα με την GM, αυτή η τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει το "πέναλτι του καυσίμου" των σημερινών συστημάτων DPF / και της αναγέννησης κατά 50%.

Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο DPF (ή EADPF) λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν παραδοσιακό οξειδωτικό καταλύτη πετρελαίου (DOC) και τον καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR ή ψεκασμού ουρίας). Οι αρχικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε τετρακύλινδρο 1.9L Fiat / GM diesel, αλλά τα δεδομένα δείχνουν ότι το σύστημα λειτουργεί εξίσου καλά με τους κινητήρες V-6 και V-8.

new dpf2

Πετρελαιοκινητήρας GM 1.9 L CIDI

Από καιρό σε καιρό, γίνονται αναζητήσεις στα Αμερικάνικα δημόσια αρχεία για τις εφευρέσεις που σχετίζονται με το ντίζελ. Στο τεύχος Δεκεμβρίου του 2006 της Diesel Power ("Sneak Peek-New Cummins V-6 και V-8 Diesel Engines"), αποκαλύφθηκε ότι η Cummins συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα ανάπτυξης πετρελαιοκινητήρων για pickups ½τόνων. Αυτή η δουλειά οδήγησε στην ανάπτυξη του Cummins 5.0L V-8 που έκανε το ντεμπούτο του στις επόμενες γενιές του Nissan Titan και ενδεχομένως και στο Toyota Tundra.

Ψάχνοντας οι δημοσιογράφοι του Αμερικάνικου τύπου ανακάλυψαν, μέσω του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ, διπλώματα ευρεσιτεχνίας για εφευρέσεις που σχετίζονται με το ηλεκτρικά θερμαινόμενο φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF). Αυτό μπορεί να εστιάσει το μυαλό σας να σκέφτεται τις ατελείωτες δυνατότητες που μπορεί να έχει αυτή η καινοτομία για το μέλλον των οχημάτων ντίζελ εδώ στις Η.Π.Α. Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας ανήκουν στην General Motors και σχετίζονται με ένα κοινό πρόγραμμα που η εταιρεία έχει λειτουργήσει με το Oak Ridge National Laboratory.

Ο κύριος στόχος του project είναι η ανάπτυξη υλικών, μεθόδων επεξεργασίας και τεχνικών αναγέννησης DPF που θα μειώσουν σημαντικά το "πέναλτι της οικονομίας καυσίμου" στα σύγχρονα οχήματα ντίζελ.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter

 

egiklopaideies