Πυκνότητα Ταχύτητας Αέρα vs Ροή Μάζας Αέρα MAP vs MAF

Διαφορές και γιατί έχουν σημασία;

Είναι τα συστήματα MAF καλύτερα από τα συστήματα πυκνότητας ταχύτητας;

Εάν σας αρέσει να επισκευάζετε τα αυτοκίνητα, τότε θα γνωρίζετε ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να κάψουν ένα μείγμα καυσίμου και αέρα για να λειτουργήσουν. Αυτό δημιουργεί μια μικρή περιορισμένη έκρηξη, η οποία ωθεί προς τα κάτω τα έμβολα, η οποία με τη σειρά της περιστρέφει έναν στροφαλοφόρο άξονα.

Ο εν λόγω άξονας περιστρέφει έπειτα το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου και μετά τους τροχούς σας. Αυτά τα στοιχεία, ωστόσο, πρέπει να μετρηθούν και να ελεγχθούν. Για το μείγμα αέρα / καυσίμου, η ποσότητα του αέρα καθορίζει πόση ισχύς πρόκειται να παραχθεί.

Χωρίς μέτρηση αέρα, η αναλογία καυσίμου και αέρα ενδέχεται δεν θα είναι η βέλτιστη. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα κακή απόδοση, κακή οικονομία καυσίμου ή και τα δύο.

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα με ψεκασμό καυσίμου, το πιο συνηθισμένο σύστημα που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της ροής αέρα είναι η πυκνότητα ταχύτητας μέσω ενός αισθητήρα πίεσης αέρα πολλαπλής (MAP) ή μέσω ενός αισθητήρα ροής μάζας αέρα (MAF). Λοιπόν, πώς διαφέρει η πυκνότητα ταχύτητας έναντι του MAF; Έχουν σημασία αυτές οι διαφορές;

Πυκνότητα Ταχύτητας


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

Ακολουθήστε μας τώρα και στο Instagram #newspapertosynergeio

gsmarena 001

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Προγραμμα Σεμιναριων ιδεεα
banner AC

Αρχές Ηλεκτρισμού Πολύμετρο – Παλμογράφος – Έλεγχος Συστημάτων Ανάφλεξης, Φόρτισης, Εκκίνησης

  ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ 
date_rangeΣάββατο 5 Φεβρουαρίου & Κυριακή 6 Φεβρουαρίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.


banner AC

Ηλεκτρονικά στο αυτοκίνητο, Αισθητήρες -Ενεργοποιητές, Έλεγχοι με Πολύμετρο – Παλμογράφο

date_range Σάββατο 26 Φεβρουαρίου & Κυριακή 27 Φεβρουαρίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

Ψηφιακές επικοινωνίες εγκεφάλων Can bus, Lin bus, Most, Flexray, Bluetooth, Πολύμετρο – Παλμογράφος

date_rangeΣάββατο 19 Μαρτίου & Κυριακή 20 Μαρτίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

2-ήμερο Τεχνικό Σεμινάριο Τεχνολογία Ηλεκτρικών Οχημάτων και Πρακτική σε Ηλεκτρικό Όχημα

date_range Σάββατο 7 & Κυριακή 8 Μαΐου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

“Προηγμένοι τρόποι Διάγνωσης” – 2 μέρες μόνο Πρακτική

date_rangeΣάββατο 28 Μαΐου & Κυριακή 29 Μαΐου
access_time 09:00-17:00

Σεμινάριο του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ με Φυσική Παρουσία (2 μέρες μόνο Πρακτική – Χωρίς θεωρία). Η παρακολούθηση του Σεμιναρίου θα γίνει αποκλειστικά με φυσική παρουσία

Δηλώστε Συμμετοχή...