Νέο κιβώτιο ταχυτήτων 2 σχέσεων για ηλεκτρικά οχήματα από την Inmotive [video]

Η Καναδική εταιρία Inmotive παρουσίασε ένα νέο κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Το νέο Ingear, το οποίο διαθέτει έναν απλό και ανθεκτικό σχεδιασμό, κατασκευασμένο να επιτρέπει μια πιο αποτελεσματική λειτουργία ηλεκτροκινητήρα, με εκτεταμένη αυτονομία και με χαμηλότερο κόστος.

Συνήθως, ένα ηλεκτρικό όχημα (EV) έχει δύο μειωτήρες μεταξύ του ηλεκτρικού κινητήρα και των τροχών, με τον ηλεκτροκινητήρα να περιστρέφεται περίπου εννέα φορές για κάθε περιστροφή των τροχών.

Το Ingear αντικαθιστά το δεύτερο μειωτήρα με μια συνεχή κίνηση αλυσίδας και ένα γρανάζι μορφοποίησης. Για την αλλαγή της σχέσης μετάδοσης, ένας ενεργοποιητής κατευθύνει τα γρανάζια στη θέση τους κατά τη διάρκεια μιας μόνο περιστροφής των τροχών, αυξάνοντας ή μειώνοντας αποτελεσματικά τον λόγο σχέσης. Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας γεωμετρία του Ingear διατηρεί τον ηλεκτροκινητήρα και τους τροχούς σε συγχρονισμό, επιτρέποντας τη συνεχή ροή της ροπής σε όλη τη διαδικασία αλλαγής σχέσης.

«Αυτό το σύστημα μετάδοσης επόμενης γενιάς προσφέρει έναν εντελώς νέο τρόπο εξέτασης των κιβωτίων πολλαπλών ταχυτήτων για τα EV και επεκτείνει σημαντικά οφέλη και σε ένα ευρύ φάσμα άλλων τμημάτων της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Paul Bottero.

«Είναι το πρώτο 2-τάχυτο κιβώτιο του είδους του που είναι αποτελεσματικά έτοιμο για υιοθέτηση από την παγκόσμια αγορά»

Η Inmotive λέει ότι με τη χρήση του Ingear σε ολοκληρωμένες μονάδες κίνησης μεγάλου όγκου, οι κατασκευαστές μπορούν να εξοικονομήσουν περισσότερα από 1.500 $ ανά επιβατικό όχημα, μέσω της μικρότερης χωρητικότητας μπαταρίας και λιγότερο δαπανηρών κινητήρων και μετατροπέων, διατηρώντας ταυτόχρονα την ίδια αυτονομία και βελτιώνοντας την επιτάχυνση. Η εταιρεία λέει ότι οι ιδιοκτήτες στόλων θα εξοικονομήσουν περίπου 2.000 $ σε κόστος ηλεκτρικής ενέργειας μέσα σε τρία χρόνια.

Σχεδιασμένο για να περιβάλλει το διαφορικό, το Ingear είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από ένα τυπικό κιβώτιο μίας ταχύτητας. Επειδή η αλλαγή σχέσης μετάδοσης εκτελείται σε λιγότερο από μία περιστροφή των τροχών, ο κινητήρας διατηρείται σε συνεχή επαφή με τους τροχούς και μπορεί να μεταφέρεται συνεχώς ροπή ακόμη και κατά τη διάρκεια της αλλαγής της σχέσης μετάδοσης. Οι αλλαγές σχέσεων εκτελούνται σταδιακά.

Ενώ η αρχική ανάπτυξη επικεντρώθηκε στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, η Inmotive λέει ότι η τεχνολογία μπορεί να προσαρμοστεί για ένα ευρύ φάσμα οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών σε επαγγελματικά οχήματα, εκτός δρόμου και οχήματα με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου.

Η Inmotive ολοκλήρωσε πρόσφατα τις δοκιμές πριν από την παραγωγή του Ingear, την ενσωμάτωσε σε ένα όχημα επίδειξης και είναι έτοιμη για πλήρη εφαρμογή στην αγορά. Οι δοκιμαστικές μονάδες είναι διαθέσιμες σε πιστοποιημένους κατασκευαστές. Η εταιρεία έχει επί του παρόντος συμβάσεις ανάπτυξης με δύο παγκόσμιους κατασκευαστές και βρίσκεται σε συζήτηση με αρκετούς άλλους από όλο τον κόσμο για εφαρμογή.

Πηγή: https://chargedevs.com/newswire/

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Σεμινάρια ΙΔΕΕΑ
seminar hybrid technology sm2

Τεχνικό Σεμινάριο 2021 στην Yβριδική Tεχνολογία - Πλήρως ανανεωμένο 2ήμερο με Smart Diagnosis από το SmartPhone σας.

Πρακτική σε Yaris ή σε Lexus. 10 Brands σε 2 μέρες: Bosch, BMW, Hyundai-KIA, Honda, Lexus, Opel, PORSCHE, Toyota, VAG, Volvo

Δηλώστε Συμμετοχή...