Print this page

Η Καινοτομία του Ηλεκτρικού Turbo - Αυξημένη Ισχύς & Απόδοση

Τα ηλεκτρικά Turbo (E-Turbos) επιδεικνύουν συναρπαστικό δυναμικό και ισότιμη εφαρμογή τόσο σε ελαφρά όσο και σε επαγγελματικά οχήματα, με όλα τα καύσιμα όπως βενζίνη, ντίζελ και φυσικό αέριο (CNG)

Κεντρική Φωτογραφία: Βενζινοκίνητο Ελαφρύ Όχημα

E-Turbo | Μια Τεχνολογία Κλειδί για το EU7 (δείτε εδώ)

Η Garrett δημιούργησε πολλά οχήματα επίδειξης E-Turbo που είναι επιτυχημένες αναπαραστάσεις για το πώς μια ηλεκτροκίνητη ενισχυτική λύση μπορεί να αυξήσει την ισχύ και τη ροπή του κινητήρα ενώ επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί στο Λάμδα ίσον με 1, παρέχοντας ανάκτηση ενέργειας στο ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος.

Η ηλεκτροκίνηση ενός υπερσυμπιεστή καταργεί τον περιορισμό της ανάγκης μιας μικρής τουρμπίνας με εξαιρετική απόδοση για την κίνηση του συμπιεστή σε χαμηλούς ρυθμούς ροής. Αντ 'αυτού, μας επιτρέπει να κάνουμε σωστό μέγεθος του στροβίλου για την ονομαστική ισχύ της περιοχής Λάμδα ίσον με 1

Η τιμή λάμδα ίσον 1 (ή η στοιχειομετρική αναλογία αέρα / καυσίμου) αποτελεί βασικό μέρος της μελλοντικής νομοθεσίας.

Τα ισχυρά μακροοικονικά στοιχεία της βιομηχανίας δείχνουν ότι όλες οι μορφές υβριδοποίησης αναμένεται να αναπτυχθούν γρήγορα (MHEV, HEV, PHEV)

Οι τεχνολογίες θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη της περιφερειακής, εθνικής και τοπικής οικονομίας καυσίμο καυσίμων και των στόχων ποιότητας αέρα

π.χ. Ευρώπη
CO2 -15% το 2025, -37,5% το 2030 (αντί του 2020)
RDE – Πόλης, Έξτρα Αστικό & σε Αυτοκινητόδρομο
Πρόσβαση στην Πόλη – Διόδια & Χρεώσεις Στάθμευσης
Βενζίνη – Σωματίδια & Λάμδα 1
Πετρέλαιο – NOx & NH3

Τα συστήματα κίνησης πρέπει να υβριδοποιηθούν για να επιτύχουν τους στόχους οικονομίας καυσίμου και εκπομπών του EU7

Το E-Turbo παρέχει μια ολοκληρωμένη, συμπαγή και ισορροπημένη λύση που προσφέρει την πρόσθετη λειτουργικότητα της Ανάκτησης Ενέργειας (Αποδοτική διαχείριση ενέργειας / Θετική επίδραση στην κατάσταση φόρτισης SOC). Οποιαδήποτε επιβάρυνση στην αδράνεια μπορεί, ως εκ τούτου, να αντισταθμιστεί περισσότερο από έναν ηλεκτρικό κινητήρα και την προσθήκη ενός Συμπιεστή ευρείας περιοχής για τη βελτίωση της απόκρισης χαμηλών σημείων και την παράλληλη επέκταση των επιδόσεων υψηλών σημείων ταυτόχρονα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Σεμινάρια ΙΔΕΕΑ
seminar hybrid technology sm2

Τεχνικό Σεμινάριο 2021 στην Yβριδική Tεχνολογία - Πλήρως ανανεωμένο 2ήμερο με Smart Diagnosis από το SmartPhone σας.

Πρακτική σε Yaris ή σε Lexus. 10 Brands σε 2 μέρες: Bosch, BMW, Hyundai-KIA, Honda, Lexus, Opel, PORSCHE, Toyota, VAG, Volvo

Δηλώστε Συμμετοχή...