Υγρή Ψύξη για τη Φόρτιση Ηλεκτρικών Οχημάτων

Η γρήγορη, αποτελεσματική και προσιτή φόρτιση είναι το κλειδί για τη μεγάλης κλίμακας υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων (EV), ειδικά όταν οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις. Πολλά από τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να ταξιδέψουν 200-250 μίλια πριν χρειαστούν επαναφόρτιση. Η ευρεία διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης είναι μια πρόκληση. Η ταχύτητα φόρτισης είναι μια άλλη.

Η υψηλότερη ισχύς (kW) που χρησιμοποιείται για την υποστήριξη της ταχύτερης φόρτισης παράγει περισσότερη θερμότητα, η οποία απαιτεί αποτελεσματική θερμική διαχείριση για την επίτευξη της βέλτιστης απόδοσης. Γνωρίστε την υγρή ψύξη - και τις ασφαλείς συνδέσεις που την διευκολύνουν.

ΦΟΡΤΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ

Το 2018, υπήρχαν περίπου πέντε εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως, δηλαδή υπήρξε μια αύξηση δύο εκατομμυρίων από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (ΙΕΑ). 1 Από τα τέλη του 2018, στις ΗΠΑ κυκλοφορούσαν περίπου ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα. 2. Μόνο στο τρίτο τρίμηνο του 2018, στις ΗΠΑ οι αυτοκινητοβιομηχανίες πούλησαν 110.000 ηλεκτρικά οχήματα - παρουσιάζοντας αύξηση 95% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. 2 Ο IEA προβλέπει ότι ο παγκόσμιος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων θα ανέλθει μεταξύ 130 εκατομμυρίων έως 250 εκατομμυρίων οχημάτων έως το 2030.

Μεταξύ των εμποδίων στην ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι το «άγχος της αυτονομίας» - ο οδηγός ανησυχεί για την εύρεση ενός σταθμού φόρτισης όπου και όταν τον χρειάζεται, ειδικά στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί εν μέρει με την εγκατάσταση περισσότερων σταθμών φόρτισης. Σήμερα, οι ΗΠΑ έχουν περίπου 24.000 σταθμούς φόρτισης με μέσο όρο τρείς παροχές ο καθένας, σε σύγκριση με τα 150.000 βενζινάδικα και περίπου οκτώ αντλίες ανά τοποθεσία. ³ Ωστόσο, η προσθήκη σταθμών φόρτισης πραγματοποιείται γρήγορα. Η Volkswagen, για παράδειγμα, σχεδιάζει να επενδύσει 2 δισεκατομμύρια δολάρια για την υποδομή φόρτισης στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας που ονομάζεται Electrify America, η οποία έχει προγραμματιστεί να αναπτύξει περίπου 2.000 φορτιστές σε περισσότερους από 500 σημεία έως το τέλος του 2019, με διαθεσιμότητα σε μεγάλες διαδρομές που διασχίζουν 42 πολιτείες.

Αφού σταματήσουν σε έναν σταθμό φόρτισης, οι οδηγοί θέλουν να ξαναβγούν στο δρόμο τους το συντομότερο δυνατό. Ένα άρθρο των New York Times του 2019 αναφερόταν σε ένα ταξίδι μετ 'επιστροφής από το Λος Άντζελες στο Λας Βέγκας των 540 μιλίων σε ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα που μπορούσε να διανύσει μια απόσταση 240 μιλίων με μια πλήρη φόρτιση. Το ταξίδι μετ 'επιστροφής των 13,5 ωρών απαιτούσε οκτώ στάσεις για φόρτιση και 5,5 ώρες για φόρτιση, πάνω από τον συνηθισμένο χρόνο οκτώ ωρών οδήγησης του ταξιδιού. 3 Για να βελτιστοποιηθεί η διάρκεια ζωής της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος, οι ειδικοί προτείνουν να διατηρείτε το όχημα 30% έως 80% φορτισμένο, οπότε οι συχνές στάσεις για φόρτιση είναι ο κανόνας.

Οι ταχύτητες φόρτισης εξαρτώνται επίσης από τη συμβατότητα μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων και των σημείων φόρτισης. Ορισμένα σημεία φόρτισης παρέχουν περισσότερη ισχύ από ό,τι ένα όχημα μπορεί να δεχτεί. Άλλα σημεία φόρτισης παρέχουν πολύ μικρή ισχύ σε σχέση με το πόσο γρήγορα μπορεί να την δεχθεί το όχημα. Αυτές οι παραλλαγές είναι η πραγματικότητα στον σημερινό κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων.

Σήμερα, υπάρχουν τρεις κύριοι τύποι φόρτισης με μια τέταρτη, ταχύτερη επιλογή υπό διερεύνηση:

ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ
ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΧΥΟΣ/ΕΞΟΔΟΣ
ΤΥΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ


Επίπεδο 1
Χρησιμοποιεί ένα τυπικό ηλεκτρικό κύκλωμα 120V AC.
Έξοδος: 12-16 amps ~1.44 kW έως ~1.92 kW
χρησιμοποιείται για φόρτιση στο σπίτι 2-5 μίλια αυτονομίας ανά ώρα φόρτισης

Επίπεδο 2
Χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κύκλωμα AC 208 / 240V.
Έξοδος: 15-80 amps 5 ~3.1 kW έως ~19.2 kW
4-8 ώρες διαθέσιμο στο σπίτι και δημοσίως 10-20 μίλια αυτονομίας ανά ώρα φόρτισης

Επίπεδο 3 DC Ταχυφορτιστές (DCFC)
Χρησιμοποιεί ένα τριφασικό κύκλωμα 480V AC που μετατρέπεται σε συνεχές ρεύμα (DC) στο όχημα.
Έξοδος: Έως 500 amps 5; 50kW έως 350 kW
30-60 λεπτά
Αυτονομία για 60-80 μίλια ανά ώρα φόρτισης 6

Επόμενη γενιά: Υπερταχυφορτιστές (XFC)
800V
Έξοδος: 400kW ή περισσότερο
Χρόνος φόρτισης για αυτονομία έως 200 μίλια: περίπου 7.5 λεπτά


ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΡΗ ΨΥΞΗ

Η υψηλότερη ισχύς καθιστά δυνατή την ταχύτερη φόρτιση, αλλά παράγει επίσης σημαντική θερμότητα. Το θερμικό φορτίο που αναπτύσσεται στους ταχυφορτιστές (DCFC) και τους υπερταχυφορτιστές (XFC) απαιτεί προηγμένες τεχνικές ψύξης για την προαγωγή της ασφαλούς και αξιόπιστης λειτουργίας τους.

Οι υπερταχυφορτιστές, για παράδειγμα, μπορούν να αυξήσουν τις θερμοκρασίες της μπαταρίας στους 270ºC / 514ºF μετά από λίγα λεπτά φόρτισης.7 Μια έκθεση του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ του 2017 αναφέρει ότι "η μόνη εφικτή επιλογή [για ψύξη σε σταθμούς XFC] θα ήταν να παρέχουμε κρύο νερό / ψυκτικό μέσο στο όχημα."

Ο ρυθμός φόρτισης συνδέεται με τη διαθέσιμη ισχύ - είναι συνάρτηση του ρεύματος και της τάσης. Λαμβάνοντας υπόψη τις εγγενείς ανεπάρκειες στη μετατροπή ισχύος, οι απώλειες έχουν τη μορφή θερμότητας. Χρησιμοποιώντας την παρακάτω εξίσωση απόδοσης ισχύος, προκύπτει ένα σύστημα ταχείας φόρτισης 350kW με απόδοση φόρτισης 90% (n) σχεδόν 40kW απορριπτόμενης θερμότητας.

Pwaste=Pout(1/η-1)

Τα υπάρχοντα συστήματα θερμικής διαχείρισης μπαταριών (BTMS) είναι εξοπλισμένα για χειρισμό 1-5kW, ενώ οι μελλοντικές γενιές ενδέχεται να απαιτούν άνω των 25kW ή περισσότερο.

Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς των υπαρχουσών λύσεων ψύξης με αέρα, η υγρή ψύξη είναι ένα λογικό επόμενο βήμα για την αποτελεσματική απόδοση των ενσωματωμένων στοιχείων / συστοιχιών των μπαταριών, των σταθμών φόρτισης και άλλων βασικών εξαρτημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως είναι τα καλώδια φόρτισης. Όλοι πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται τη θερμότητα καθώς αυξάνεται η ισχύς.

Σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων: Οι φορτιστές επιπέδου 1 και 2 χρησιμοποιούν έναν ενσωματωμένο μετατροπέα για τη διαχείριση της ροής ισχύος προς τη μπαταρία. Η φόρτιση επιπέδου 3 και άνω συνήθως περιλαμβάνει έναν εξωτερικό μετατροπέα και έναν έλεγχο EVSE (EV Supply Equipment [Εξοπλισμό Τροφοδοσίας Ηλεκτρικού Οχήματος) για την ασφαλή και αποτελεσματική διαχείριση των υψηλότερων φορτίων ισχύος.

Ενώ το πρωτόκολλο επικοινωνίας EVSE μεταξύ του φορτιστή και του οχήματος ορίζει τα κατάλληλα ρεύματα φόρτισης, οι μετατροπείς ισχύος επιπέδου 3 εξακολουθούν να χρειάζονται αποτελεσματική θερμική διαχείριση, η οποία συνήθως γίνεται με τη μορφή υγρής ψύξης.

Στοιχεία / συστοιχίες μπαταριών οχήματος: Για τη μέγιστη διάρκεια ζωής και απόδοση, οι μπαταρίες του οχήματος πρέπει να ρυθμίζονται θερμικά τόσο κατά τη λειτουργία όσο και κατά τη φόρτιση. Οι χαμηλές θερμοκρασίες μειώνουν την ισχύ και τη χωρητικότητα της μπαταρίας, μειώνοντας την αυτονομία του οχήματος.
Οι υψηλότερες θερμοκρασίες, από την άλλη πλευρά, προκαλούν επιταχυνόμενη υποβάθμιση.

Τα υψηλότερα ρεύματα παράγουν περισσότερη θερμότητα λόγω των εσωτερικών αντιστάσεων, οπότε η ψύξη της μπαταρίας και του περιβλήματος της είναι πρωταρχικής σημασίας. Οι μέθοδοι υγρής ψύξης για τα στοιχεία των μπαταριών και τα περιβλήματα περιλαμβάνουν αγώγιμες ψυχρές πλάκες ή πλήρη εμβάπτιση σε διηλεκτρικό υγρό εάν χρησιμοποιείται η προτιμώμενη στρατηγική θερμικής διαχείρισης για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων λόγω της υψηλής θερμοχωρητικότητας και της θερμικής αγωγιμότητας.

Οι προκλήσεις που σχετίζονται με την ψύξη είναι υψηλές, όχι μόνο για την ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία, αλλά και για την αποφυγή ζημιών στον εξοπλισμό.

Όσον αφορά τη θερμική σχεδίαση των μπαταριών, μια έκθεση του Τμήματος Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ αναφέρει:

«... Τα κανάλια ροής του υγρού ενός ηλεκτρικού οχήματος συνήθως είναι πιο περίπλοκα και απαιτούν εκτεταμένο αριθμό συνδέσεων που οδηγούν σε υψηλότερη πιθανότητα αστοχίας. Εάν το σύστημα υγρής ψύξης αστοχήσει, τότε υπάρχει η πιθανότητα η υγρή ψύξη να βραχυκυκλώσει γειτονικά στοιχεία εντός της μπαταρίας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε θερμική διαφυγή.»

Στην ίδια έκθεση σημειώνεται ότι η υγρή ψύξη υγρού έχει ένα μέγιστο όριο ως προς την ισχύ, καθώς η ηλεκτρική καλωδίωση και οι σύνδεσμοι παρουσιάζουν έναν τεχνικό περιορισμό καθώς αυξάνονται οι ρυθμοί φόρτισης.

Έτσι, η υγρή ψύξη είναι κρίσιμη - όπως και η αντοχή των συνδέσμων στο σύστημα ψύξης.

Καλώδια φόρτισης: Ένας ταχυφορτιστής DC απαιτεί μεγαλύτερους αγωγούς. Καθώς αυξάνεται η ταχύτητα φόρτισης και η σχετική θερμότητα, τα καλώδια θα γίνονται πιο ογκώδη και πιο δυσκίνητα.

Τα καλώδια φόρτισης με υγρή ψύξη μπορούν να χρησιμοποιούν αγωγούς μικρότερης διατομής που μειώνουν το βάρος του καλωδίου κατά 40% 9 - ενώ ο χειρισμός των καλωδίου γίνεται ευκολότερα από τον καταναλωτή.

Ορισμένες τεχνολογίες προσφέρουν ήδη υγρή ψύξη που μειώνει τη θερμοκρασία στα καλώδια φόρτισης και στις επαφές DC στον ηλεκτρικό σύνδεσμο του οχήματος.

cpc 3

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΡΗΣ ΨΥΞΗΣ - Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΤΟΥ ΥΓΡΟΥ

Οι καλοσχεδιασμένοι σύνδεσμοι υγρού που χρησιμοποιούνται στην υγρή ψύξη υγρών των ηλεκτρικών οχημάτων και του εξοπλισμού φόρτισης της πρέπει:

  • Να είναι ειδικά σχεδιασμένοι για εφαρμογές υγρής ψύξης, είτε πρόκειται για ένα μαζικό είτε για ένα ειδικά προσαρμοσμένο προϊόν.
  • Να καλύπτουν ή να υπερβαίνουν τις απαιτήσεις απόδοσης ως προς τη συμβατότητα με το υγρό, τη ροή, την πίεση και την θερμοκρασία.
  • Αντέχουν στις ισχύουσες περιβαλλοντικές συνθήκες λειτουργίας - π.χ. ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών, έκθεση σε υγρασία, βρωμιά / σκόνη και κραδασμούς στην περίπτωση των συνδέσμων που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες των οχημάτων.
  • Πρέπει να αποτρέπονται οι διαρροές - ένα στιβαρό σχέδιο στεγανοποίησης πρέπει να αντέχει στις πιέσεις της εγκατάστασης και της χρήσης (πλευρικά φορτία, κάμψη, εφελκυστικές δυνάμεις) χωρίς να διακυβεύεται η στεγανοποίηση εκθέτοντας έτσι ακριβά και κρίσιμα εξαρτήματα στα υγρά.
  • Διατηρήστε την απόδοση για μεγάλες περιόδους σύνδεσης.
  • Προσφέρετε αξιόπιστες, αναπαραγώγιμες επιδόσεις και σχετικές αναφορές επικύρωσης.

Κατά τον καθορισμό των συνδέσμων για εφαρμογές υγρής ψύξης υγρού σε ηλεκτρικά οχήματα και τους εξοπλισμούς τους, τα ακόλουθα χαρακτηριστικά και παράμετροι απόδοσης είναι χρήσιμα για να διασφαλιστεί ότι τα εξαρτήματα θα λειτουργούν βέλτιστα σε σχέση με τις συνολικές απαιτήσεις συστήματος.


Τύπος Συνδέσμου (Εξετάστε τους περιορισμούς χώρου, την απαιτούμενη δύναμη για σύνδεση, την ευκολία χρήσης και την ικανότητα επιβεβαίωσης μιας ασφαλούς σύνδεσης μαζί με άλλες παραμέτρους βασικής απόδοσης όπως είναι η πίεση, η ροή και η ανθεκτικότητα.)

Ταχείες αποσυνδέσεις (QD)
Χρησιμοποιείται για σημεία σύνδεσης στην υγρή ψύξη, δεν εμφανίζουν διαρροή σταγόνων με στεγανοποιήσεις και εσωτερικές βαλβίδες που μπορούν να χειριστούν την πίεση, τη ροή, τη χημική συμβατότητα και τις συνθήκες λειτουργίας των εφαρμογών στα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των εναλλάξιμων μπαταριών, των ενσωματωμένων συστοιχιών μπαταριών / στοιχείων επί του οχήματος, και, των μετατροπέων ισχύος του σταθμού φόρτισης.

Ασφαλιζόμενου τύπου
Οι ενσωματωμένες ασφάλειες διευκολύνουν τη σύνδεση / αποσύνδεση επιτρέποντας τη λειτουργία με το ένα χέρι, ενώ το ακουστικό "κλικ" επιβεβαιώνει την πλήρη σύνδεση.

Τυφλή σύνδεση
Απαιτεί ξεχωριστό μηχανισμό συγκράτησης, όπως μια ξεχωριστή ασφάλεια. Η απελευθέρωση της δύναμης αποσυνδέει την ταχεία αποσύνδεση (QD), είναι καλή επιλογή για θέσεις που είναι δύσκολες στη θέαση / πρόσβαση.

Ταχείες αποσυνδέσεις με γωνιές, περιστρεφόμενες αρθρώσεις
Οι ενσωματωμένοι περιστρεφόμενοι σύνδεσμοι και οι γωνιές εξαλείφουν το τσάκισμα των σωλήνων και επιτρέπουν την ευκολότερη σύνδεση και αποσύνδεση σε στενούς χώρους προσανατολίζοντας τις ασφάλειες για εύκολη πρόσβαση


Υλικά συνδέσμων (Λάβετε υπόψη τη χημική συμβατότητα, τα υλικά που έρχονται σε επαφή με το ψυκτικό (υλικά που έρχονται σε επαφή με το υγρό όπως οι βαλβίδες, οι τσιμούχες, το σώμα του συνδέσμου), την πίεση, τη θερμοκρασία, την αξιοπιστία, το βάρος)

Μέταλλο
Ανθεκτικό, αντέχει σε σκληρό χειρισμό, είναι ευαίσθητο στη διάβρωση - η συντήρηση του ψυκτικού συστήματος είναι κρίσιμη για τη διαρκή απόδοση χωρίς διαρροές

Πολυμερές
Ελαφρύ, συμπαγές, επιτρέπει μοναδικές γεωμετρίες για διαδρομή της ροής. Συνήθως λιγότερο ακριβό από το μέταλλο, τα πολυμερήπροσφέρουν περισσότερο από επαρκή αντοχή και ανθεκτικότητα σε εφαρμογές χαμηλής πίεσης (<200 PSI), μέτριας θερμοκρασίας (<80 ° C), παρουσιάζουν καλή επιβράδυνση της φλόγας - αναζητήστε υλικά που συμμορφώνονται με το πρότυπο UL94-V0

Συνδυασμός: μέταλλο / πολυμερές
Συνδυάζει την αντοχή ενός μεταλλικού εξωτερικού με υψηλής απόδοσης πολυμερή εξαρτήματα στο εσωτερικό. Το στιβαρό εξωτερικό αντέχει στη φυσική κακοποίηση ενώ τα ανθεκτικά θερμοπλαστικά αντιστέκονται στη διάβρωση και βελτιστοποιούν τη ροή

Τύπος ψυκτικού
Η χημική συμβατότητα με τα υλικά που έρχονται σε επαφή με το υγρό είναι κρίσιμη. Όταν υπάρχουν αγώγιμα υγρά όπως νερό ή γλυκόλη / νερό, θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση ανόμοιων μετάλλων για την αποφυγή κινδύνου γαλβανικής διάβρωσης. Τα πολυμερικά εξαρτήματα όπως τα ελαστομερή o ring, σωλήνες ή οι θερμοπλαστικοί σύνδεσμοι θα πρέπει να επιλέγονται με βάση τη συμβατότητα με το ψυκτικό υγρό. Ορισμένα διηλεκτρικά και ψυκτικά υγρά μπορεί να απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τη συμβατότητα.


Ρυθμός ροής, Πίεση και Πτώση Πίεσης (Εξετάστε τους ρυθμούς ροής που απαιτούνται για την ψύξη των διαφόρων εξαρτημάτων εντός του ηλεκτρικού οχήματος (π.χ., ενσωματωμένες μπαταρίες, μετατροπείς ισχύος του σταθμού φόρτισης του ηλεκτρικο οχήματος))

Ρυθμός ροής
Επειδή η ικανότητα μεταφοράς θερμότητας σχετίζεται με το ρυθμό ροής της μάζας του υγρού, οι σύνδεσμοι υψηλής ροής πρέπει επίσης να διατηρούν χαμηλή απώλεια πίεσης για να βελτιώνουν την απόδοση. Οι ρυθμοί ροής του ψυκτικού ποικίλλουν ανάλογα με το διαχειριζόμενο θερμικό φορτίο, τον τύπο του υγρού και τον τύπο του συστήματος ψύξης. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις μεταβλητές και την τοποθεσία της εφαρμογής της σύνδεσης στο σύστημα, οι ογκομετρικοί ρυθμοί (Q) θα μπορούσαν να είναι 0,25≤ Q ≤ 10gpm. Οι ρυθμοί ροής που υπερβαίνουν τη μέγιστη ικανότητα της παροχής του συνδέσμου μπορεί να οδηγήσουν σε αστοχία της στεγανοποίησης ή σε επιτάχυνση της διάβρωσης του εξαρτήματος.

Μέγεθος συνδέσμου
Καθορίστε το κατάλληλο μέγεθος του συνδέσμου - την ισοδύναμη υδραυλική διάμετρο. Τα μεγέθη του συνδέσμου του βρόχου ψύξης επί του οχήματος κυμαίνονται συνήθως από 1/8 "έως 1/2". Τα συστήματα ψύξης των σταθμών ταχείας φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων ενδέχεται να απαιτούν συνδέσεις 1/2 "ή μεγαλύτερες για την υποστήριξη μιας μεγαλύτερης ικανότητας ροής Αναζητήστε γρήγορες αποσυνδέσεις με βελτιστοποιημένους συντελεστές ροής για να μειώσετε την πτώση πίεσης μέσω του συνδέσμου και του φορτίου του συστήματος ψύξης. Λάβετε υπόψη επίσης τον διαθέσιμο χώρο για να εξασφαλίσετε επαρκή χώρο για τις συνδέσεις, τις αποσυνδέσεις και τη συνεχή χρήση.

Πίεση
Πρέπει να αξιολογούνται όλες οι πιέσεις, όπως τις πιέσεις λειτουργίας, τις αιχμιακές πιέσεις και τις πιέσεις διάσπασης. Η πίεση λειτουργίας καθορίζει το συνηθισμένο εύρος πίεσης κατά την κανονική χρήση του συστήματος. Η πίεση διάσπασης υποδεικνύει το σημείο στο οποίο ένα εξάρτημα δεν διατηρεί πλέον την πίεση, σε γενικές γραμμές συνδυάζεται με μηχανική αστοχία. Η αιχμιακή πίεση μπορεί να είναι χρήσιμη για τον χαρακτηρισμό σεναρίων διαφυγής ή ακραίων περιβαλλοντικών συνθηκών. Οι μηχανισμοί ανακούφισης της πίεσης μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα ψύξης ή στον ίδιο τον ταχυσύνδεσμο για να μετριάσουν τον κίνδυνο υπερβολικής πίεσης.

Πτώση πίεσης
Τόσο ο ρυθμός ροής όσο και το μέγεθος του συνδέσμου επηρεάζουν την πτώση πίεσης. υπολογίστε την πτώση πίεσης σε όλο το σύστημα ψύξης. Για να υπολογίσετε την πτώση πίεσης για δεδομένο ρυθμό ροής μέσω ενός ταχυσυνδέσμου, χρησιμοποιήστε την ακόλουθη εξίσωση:

cpc 2
Q = ογκομετρικός ρυθμός ροής σε γαλόνια ανά λεπτό
Cv = συντελεστής ροής του συνδέσμου *
ΔP = πτώση πίεσης σε PSI (Δ μεταξύ της ανάντη πίεσης και της κατάντη πίεσης)
SG = ειδικό βάρος του υγρού
* Οι δημοσιευμένες τιμές για τον Cv σχετίζονται συνήθως με το νερό. Εάν είναι απαραίτητο, εφαρμόστε διορθωτικούς συντελεστές για το συγκεκριμένο ψυκτικό που χρησιμοποιείται.


Απόδοση διακοπής ροής / μη εμφάνισης σταγόνων (Εξετάστε το επίπεδο ανοχής για τη διαφυγή του ψυκτικού κατά την αποσύνδεση. Τα υλικά, τα στεγανοποιητικά, ο τύπος της βαλβίδας και ο συνολικός σχεδιασμός του συνδέσμου επηρεάζουν το επίπεδο του ψυκτικού που υπάρχει κατά την αποσύνδεση.)

Ευθείς σύνδεσμοι
Κανένας από τα δύο μισά μέρη του συνδέσμου δεν διαθέτει βαλβίδα διακοπής της ροής πριν από την αποσύνδεση

Μονή βαλβίδα διακοπής
Η μία πλευρά του ταχυσυνδέσμου περιέχει μια βαλβίδα για τη διακοπή της ροής

Διπλές βαλβίδες διακοπής
Και τα δύο μισά μέρη του ταχυσυνδέσμου περιέχουν βαλβίδες οι οποίες μια μικρή ποσότητα υγρού μέσα στο σώμα του συνδέσμου που μπορεί να στάξει κατά την αποσύνδεση

Βαλβίδες τύπου Flush-face
Οι περισσότεροι ταχυσύνδεσμοι που δεν εμφανίζουν σταγόνες / χωρίς διαρροή διαθέτουν βαλβίδες αυτού του τύπου που επιτρέπουν μόνο σε ένα λεπτό στρώμα ψυκτικού να εμφανιστεί στις επιφάνειες των βαλβίδων


Οι σύνδεσμοι πρέπει να δοκιμαστούν για να διασφαλιστεί η λειτουργικότητα και η απόδοση τους ειδικά για τις καθορισμένες απαιτήσεις της εφαρμογής. Η CPC προσφέρει διαφάνεια σχετικά με τις μεθόδους δοκιμών και τα αποτελέσματα για τους συνδέσμους υγρής ψύξης μέσω αναφορών επικύρωσης που διατίθενται από την CPC ή από έναν εξουσιοδοτημένο διανομέα της.

Η ομάδα της CPC εφαρμόζει τις εκτεταμένες γνώσεις της στη θερμική διαχείριση για να δημιουργήσει ανθεκτικές, κατασκευασμένες λύσεις υγρής ψύξης.

Οι πελάτες από την κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων και από άλλες κατηγορίες που χρησιμοποιούν υγρή ψύξη βασίζονται στην τεχνογνωσία της CPC για να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα και τα συστήματά τους παρέχουν μακροχρόνια, αποτελεσματική, χωρίς διαρροές και αξιόπιστη απόδοση.

Με ένα ευρύ φάσμα λύσεων, συμπεριλαμβανομένων προσαρμοσμένων προϊόντων, οι σύνδεσμοι της CPC χειρίζονται τις απαιτήσεις ακόμη και των πιο απαιτητικών εφαρμογών. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: cpcworldwide.com/liquid- cooling.

Πηγή: Από την Elizabeth Langer, Technical Lead Thermal Management CPC (https://www.cpcworldwide.com)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

linkedin

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα
car air conditioning banner october

Σεμινάριο "Κλιματισμός Α/C" 20-24 Ιουλίου 2020

Αποκτήστε Βεβαίωση Κατάρτισης με Ευρωπαϊκή αναγνώριση.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα. Μπορείτε να δηλώσετε τον ενδιαφέρον σας για την παρακαλούθηση του σεμιναρίου ώστε να προγραμματιστεί η ημερομηνία διεξαγωγής του.

Δηλώστε Συμμετοχή...