Gasoline Direct Injection - GDI Διάγνωση Υψηλής Πίεσης!

Όπως για κάθε άλλη τεχνική πρόκληση, το να ξέρεις πώς λειτουργεί το σύστημα είναι η μισή μάχη o Παλμογράφος η άλλη μισή μάχη!

Ο Άμεσος Ψεκασμός Βενζίνης ή το GDI είναι η τελευταία εξέλιξη στον ψεκασμό καυσίμου και τον έλεγχο καυσίμου σε μοντέρνους κινητήρες. Το GDI γεννήθηκε λόγω του ότι οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού έπρεπε να αντιμετωπίσουν αυστηρότερους κανονισμούς με κυβερνητική εντολή για την αύξηση της οικονομίας καυσίμου, μειώνοντας παράλληλα τα αέρια του θερμοκηπίου. Ιστορικά, τα πρώτα σχέδια για το GDI χρονολογούνται από το 1925 σε έναν απλό κινητήρα φορτηγών χαμηλής συμπίεσης. Η Mitsubishi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αρχικού εξοπλισμού που έκανε μαζική παραγωγή το 2006. Το 2008, το GDI αντιπροσώπευε λιγότερο από το 3% των οχημάτων παραγωγής των ΗΠΑ. Μέχρι το 2016 ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε πάνω από το μισό! Αυτή η τεχνολογία είναι εδώ για να μείνει.

Εφαρμογή μιας παλιάς ιδέας για την αντιμετώπιση νέων προκλήσεων

Οι μηχανικοί έπρεπε να επιστρέψουν στον πίνακα σχεδίασης και να κάνουν κάποιες σημαντικές αλλαγές στον ψεκασμό καυσίμου όπως τον γνωρίζουμε. Ο Ψεκασμός Καυσίμου στη Θυρίδα (PFI) έμμεσος ψεκασμός είχε γίνει το βιομηχανικό πρότυπο, αλλά είχε φτάσει στα όρια της δυνατότητας μεγιστοποίησης της οικονομίας καυσίμου και ικανοποίησης των αυστηρότερων απαιτήσεων εκπομπών από το σωλήνα της εξάτμισης του EPA. Η αλλαγή του σχεδιασμού θα απαιτούσε την έλευση ενός μπεκ ψεκασμού υψηλότερης πίεσης που θα ψέκαζε το καύσιμο απευθείας μέσα στον κύλινδρο.

Το GDI θα απαιτούσε πολλές αλλαγές στο σχεδιασμό του κινητήρα. Τα μπεκ GDI λειτουργούν σε εκατοντάδες ή και χιλιάδες κιλά πίεσης καυσίμου. Πρώτον, θα χρειαζόμασταν μια αντλία ικανή να παράγει αυτήν την υψηλότερη πίεση. Η ηλεκτρική αντλία καυσίμου στο ρεζερβουάρ σίγουρα δεν θα ήταν ικανή για αυτό, επομένως απαιτείται μια μηχανική αντλία για την παραγωγή αυτής της υψηλότερης πίεσης και θα πρέπει να ελέγχεται με ακρίβεια από εγκέφαλο PCM. Η αντλία κινείται από τον εκκεντροφόρο του κινητήρα και συνδέεται με ένα περίβλημα που συνήθως ενσωματώνεται στο καβαλέτο του κουζινέτου του εκκεντροφόρου. Το περίβλημα χρησιμοποιεί ένα συμπαγές ωστήριο σε στιλ κυλίνδρου που οδηγεί το έμβολο με ελατήριο. Ο ρυθμιστής όγκου καυσίμου χρησιμοποιείται από την PCM για τον έλεγχο της πίεσης που παράγει η αντλία υψηλής πίεσης.
 
Ο εσωτερικός σχεδιασμός του κινητήρα θα πρέπει επίσης να αλλάξει. Πρόσφατα βελτιωμένα σχέδια εμβόλων, όπως μοντέλα που βασίζονται σε στροβιλισμούς, θα λειτουργούσαν σε συνδυασμό με τις εξελίξεις του Μεταβλητού Χρονισμού Εκκεντροφόρου (VCT) για την αύξηση της αποτελεσματικής σχέσης συμπίεσης για να βοηθήσουν να δημιουργηθεί ένα πιο ιδανικό περιβάλλον για μια πιο φτωχή, πιο αποτελεσματική καύση καυσίμου με τον ψεκασμό του καυσίμου απευθείας μέσα στο θάλαμο καύσης όπως σε έναν σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα common rail αλλά με μπουζί.

gdi

(Πηγή: Bosch) Το GDI παρέχει καύσιμο υψηλής πίεσης απευθείας στον θάλαμο καύσης, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές του σωλήνα της εξάτμισης.

Αυτές οι βελτιώσεις συμβάλλουν στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου μειώνοντας τις απώλειες άντλησης και παρέχοντας ένα συνολικά πιο φτωχό μείγμα. Η στρωματοποιημένη πλήρωση βοηθά επίσης στη μείωση των απωλειών θερμότητας στον θάλαμο καύσης και στα τοιχώματα του κυλίνδρου. Η ψυχρότερη πλήρωση καυσίμου οφείλεται στη φύση του ψεκασμού απευθείας μέσα στον κύλινδρο.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός του κινητήρα θα πρέπει επίσης να αλλάξει. Πρόσφατα βελτιωμένα σχέδια εμβόλων, όπως μοντέλα που βασίζονται σε στροβιλισμούς, θα λειτουργούσαν σε συνδυασμό με τις εξελίξεις του Μεταβλητού Χρονισμού Εκκεντροφόρου (VCT) για την αύξηση της αποτελεσματικής σχέσης συμπίεσης για να βοηθήσουν να δημιουργηθεί ένα πιο ιδανικό περιβάλλον για μια πιο φτωχή, πιο αποτελεσματική καύση καυσίμου με τον ψεκασμό του καυσίμου απευθείας μέσα στο θάλαμο καύσης όπως σε έναν σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα common rail αλλά με μπουζί.

Αυτές οι βελτιώσεις συμβάλλουν στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου μειώνοντας τις απώλειες άντλησης και παρέχοντας ένα συνολικά πιο φτωχό μείγμα. Η στρωματοποιημένη πλήρωση βοηθά επίσης στη μείωση των απωλειών θερμότητας στον θάλαμο καύσης και στα τοιχώματα του κυλίνδρου. Η ψυχρότερη πλήρωση καυσίμου οφείλεται στη φύση του ψεκασμού απευθείας μέσα στον κύλινδρο.

Νέο σύστημα - νέες διαγνωστικές διαδικασίες


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

Ακολουθήστε μας τώρα και στο Instagram #newspapertosynergeio

gsmarena 001

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Προγραμμα Σεμιναριων ιδεεα
banner AC

Αρχές Ηλεκτρισμού Πολύμετρο – Παλμογράφος – Έλεγχος Συστημάτων Ανάφλεξης, Φόρτισης, Εκκίνησης

  ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ 
date_rangeΣάββατο 5 Φεβρουαρίου & Κυριακή 6 Φεβρουαρίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.


banner AC

Ηλεκτρονικά στο αυτοκίνητο, Αισθητήρες -Ενεργοποιητές, Έλεγχοι με Πολύμετρο – Παλμογράφο

date_range Σάββατο 26 Φεβρουαρίου & Κυριακή 27 Φεβρουαρίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

Ψηφιακές επικοινωνίες εγκεφάλων Can bus, Lin bus, Most, Flexray, Bluetooth, Πολύμετρο – Παλμογράφος

date_rangeΣάββατο 19 Μαρτίου & Κυριακή 20 Μαρτίου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

2-ήμερο Τεχνικό Σεμινάριο Τεχνολογία Ηλεκτρικών Οχημάτων και Πρακτική σε Ηλεκτρικό Όχημα

date_range Σάββατο 7 & Κυριακή 8 Μαΐου
access_time 09:00-17:00

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα.

Δηλώστε Συμμετοχή...

banner AC

“Προηγμένοι τρόποι Διάγνωσης” – 2 μέρες μόνο Πρακτική

date_rangeΣάββατο 28 Μαΐου & Κυριακή 29 Μαΐου
access_time 09:00-17:00

Σεμινάριο του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ με Φυσική Παρουσία (2 μέρες μόνο Πρακτική – Χωρίς θεωρία). Η παρακολούθηση του Σεμιναρίου θα γίνει αποκλειστικά με φυσική παρουσία

Δηλώστε Συμμετοχή...