Τεχνολογικός Οδικός Χάρτης για το Μέλλον

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μέλλον για την τεχνολογία σας ή μπορείτε να αφήσετε το μέλλον της τεχνολογίας να σας ξεπεράσει

Νιώθετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές αλλαγές σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μπορέσετε να τις κατανοήσετε; Ο Alvin Toffler επινόησε τη φράση «Future Shock» το 1970 μετά την προσγείωση στο φεγγάρι. Δεν είχε ιδέα τι άλλο θα ερχόταν. Σκέφτηκε ότι αυτό ήταν τρελό; Τα τελευταία 15 χρόνια, υπήρξαν περισσότερες τεχνολογικές αλλαγές από ό, τι τα προηγούμενα 8.000 χρόνια ανθρώπινης ύπαρξης.

Χρειάστηκαν 120 χρόνια μεταξύ της εμφάνισης της βιομηχανικής επανάστασης και της εφεύρεσης του ηλεκτρικού λαμπτήρα, 90 χρόνια από τον λαμπτήρα μέχρι την προσγείωση στο φεγγάρι, με τη δημιουργία του Παγκόσμιου Ιστού να πραγματοποιείται μόνο 22 χρόνια μετά από αυτό, και τις σύγχρονες προκλήσεις του υπεύθυνου υποστήριξης Ι.Τ. μαζί με αυτόν.

Έτσι, εάν αισθάνεστε ότι περιπλανιέστε σε μια έρημο συνεχών αλλαγών και το μόνο που θέλετε είναι κάτι οικείο για να ξεκουραστείτε, είστε απολύτως φυσιολογικοί. Νομίζω ότι αυτός είναι ένας από τους λόγους που πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι τόσο ασταθείς συνεχώς.

Θέλετε απλώς να γνωρίζετε ότι όταν ξυπνήσετε αύριο το πρωί, η επιχείρησή σας θα είναι η ίδια όπως ήταν χθες, λίγο πιο αποτελεσματική, λίγο πιο κερδοφόρα και λίγο πιο γνωστή. Αντ 'αυτού, το παράδειγμά σας συνεχίζει να πραγματοποιεί αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

Πριν από είκοσι χρόνια, αν κάποιος είχε ένα παράπονο, θα έγραφε μια επιστολή και ίσως να ελάμβανε μια απάντηση αλλά και όχι. Πριν από δέκα χρόνια, θα σας έστελνε ένα email και θα είχατε λίγες μέρες για να απαντήσετε. Σήμερα, θα κάνει ένα tweet για αυτό, εάν δεν λάβει απάντηση σε μια ώρα, θα τα ανεβάσει όλα στο Yelp, στο Facebook και στο Instagram εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του.

Σε 20 χρόνια, μια ιστορία 4200 ετών της γραφής σε πήλινα δισκία ή φύλλα πάπυρου έχει τελειώσει από τα ψηφιακά έγγραφα. Τα βιβλία, τα οποία ήταν ακριβά και σπάνια για αιώνες ακόμη και μετά τη δημιουργία του τυπογραφείου από τον Gutenberg, είναι τώρα δωρεάν. Κανένας πλέον, με μια σύγχρονη επιχείρηση δεν κρατάει ένα χειρόγραφο βιβλίο καθολικού. Εμφανίστε το μπλοκ επιταγών σας στη σειρά σε ένα μανάβικο και οι άνθρωποι πίσω σας θα σας κοιτούν έκπληκτοι.

Οι επιλογές για το μάρκετινγκ που κάνατε ήταν ωραίες και τακτοποιημένες στη δεκαετία του '80. Χρειαζόσταταν απλά κάποιο έντυπο υλικό. Στέλνατε κάποια απευθείας αλληλογραφία και μπορούσατε να διαφημιστείτε είτε στον τύπο, είτε στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση.

Στη συνέχεια, το World Wide Web ήρθε το 1991 και έπρεπε να έχετε μια ιστοσελίδα. Αλλά αυτό δεν ήταν πολύ περίπλοκο, απλά έπρεπε να ζητήσετε από τον υπεύθυνο του μάρκετινγκ της εταιρίας σας να σκανάρει το φυλλάδιο σας και το παιδί του γείτονα σας θα τον ανέβαζε στο διαδίκτυο.

Σήμερα, το blog Chief Marketing Technologist διατηρεί μια λίστα με 131 τύπους μάρκετινγκ και ένα Marketing Technology Landscape Supergraphic που εκπροσωπεί 1.876 προμηθευτές σε 43 κατηγορίες εργαλείων μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι είναι αβέβαιοι. Υπάρχουν μερικά πράγματα που τους κάνουν αισθάνονται χειρότερα από το να μην γνωρίζουν τι πρόκειται να συμβεί. Είναι ένα άρρωστο συναίσθημα το να προβλέπουμε μια ακόμη περίπλοκη, αναπόφευκτη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πράγματα. Η επιστήμη λέει ότι είναι καλό για τον εγκέφαλό μας να μαθαίνει νέα πράγματα, αλλά θα ήταν ωραίο να ξοδεύουμε αυτήν την ενέργεια σε διασκεδαστικά πράγματα όπως να μάθουμε να παίζουμε πιάνο και να μην προσπαθούμε να καταλάβουμε εάν το γραφείο μας χρειάζεται ένα ρούτερ ή ένα σημείο πρόσβασης.

Πιστεύετε ότι ο ρυθμός αλλαγής θα μειωθεί. Είμαστε τόσο προχωρημένοι τώρα, δεν μπορεί να απομείνουν πολύ περισσότερα να εφεύρουμε ή να ανακαλύψουμε. «Δώσε μου μια αναπνοή και άσε με να προλάβω!» Λυπούμαστε, αλλά ο Ray Kurzweil, φημισμένος «φουτουριστής» και Διευθυντής Μηχανικής της Google, μας παρουσιάζει τον Νόμο της Επιτάχυνσης των Επιστροφών, όπου ο ρυθμός αλλαγής στα συστήματα και τις τεχνολογίες τείνει να αυξάνεται εκθετικά. Για πάντα; Πιθανώς όχι. Αλλά τα πράγματα σίγουρα γίνονται άβολα κατά τη διάρκεια της φάσης της μεγάλης ανάπτυξης.

Προς το παρόν, ενώ ο ρυθμός αλλαγής στο ρυθμό αλλαγής αυξάνεται, πώς θα συνεχίσετε; Ο Kurzweil προβλέπει ότι θα έχουμε ενσωματωμένους υπολογιστές στον εγκέφαλό μας. Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρος πόσο δημοφιλές θα είναι και δεν φαίνεται να είναι ακόμη σε φάση beta, οπότε τι θα κάνουμε στο μεταξύ;

Ο Οδικός Χάρτης της Τεχνολογίας

Δεν υπάρχει απολύτως κανένας τρόπος να μάθετε και να παρακολουθείτε όλες τις τεχνολογίες που απαιτούνται για τη λειτουργία της επιχείρησής σας. Ο Ray Kurzweil έκανε κάποιες προβλέψεις που ήταν εκπληκτικά ακριβείς αλλά και πολύ μεγάλες εικόνες (η χρήση του Wi-Fi, ήταν μία). Δεν σας βοηθά να γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε με τους πόρους της τεχνολογίας σας τους επόμενους έξι μήνες.

Χρειάζεστε έναν οδικό χάρτη τεχνολογίας. Ας πούμε έναν "Οδηγό Thomas για την Υψηλή Τεχνολογία". Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας τα μυστικά μου για να πλοηγηθείτε με σιγουριά στο μέλλον:

Γίνετε ένας από τους Πρώιμους Χρήστες

Όταν η Microsoft παρουσιάζει ένα νέο λειτουργικό σύστημα, η ομάδα μου είναι η πρώτη που το υιοθετεί. Αγκαλιάστε την αποδεδειγμένη ιδέα και σκοπό, αναμένοντας με ανυπομονησία τη νέα διεπαφή και τις νέες δυνατότητες. Αυτό προέρχεται από τη γνώση των θεμελίων σας πολύ, πολύ καλά.

Φαινόταν ότι τα Windows 10 επρόκειτο να είναι κάτι το εντελώς καινούργιο, αλλά ο σκοπός τους (να σας δώσουν πρόσβαση σε προγράμματα και έναν τρόπο διαχείρισης όλων σε μία συσκευή) εξακολουθεί να υπάρχει. Ακόμη και τώρα πρέπει να ανοίξετε προγράμματα, να χειριστείτε αρχεία και να αποθηκεύσετε την εργασία σας. Είναι απλώς τυλιγμένα σε ένα ελαφρώς διαφορετικό πακέτο.

Περιστασιακά θα προχωράτε με κάτι που δεν λειτουργεί. Αλλά αυτό θα είναι ένα βήμα προς το πλάι, όχι μια οπισθοδρόμηση. Στην τεχνολογία, δεν μπορείτε να υποκύψετε στον πειρασμό να δοκιμάσετε, να αξιολογήσετε, να περιμένετε πολλές αξιολογήσεις και να δείτε τι σφάλματα έχουν ανακαλύψει οι κανονικοί χρήστες. Υπάρχει κάτι νέο κάθε 3 μήνες, μια μεγάλη αλλαγή κάθε 6 μήνες και μια μεγάλη αλλαγή παιχνιδιού κάθε 12 μήνες. Εάν δεν είστε πρώτοι ή σχεδόν πρώτοι, είστε τελευταίοι.
Έχουμε μια διαδικασία για τον έλεγχο των προμηθευτών, τη δοκιμή του λογισμικού και την εφαρμογή του στα δικά μας συστήματα πριν το κυκλοφορήσουμε στους πελάτες μας. Η εμπειρία μας σε αυτό κάνει τη διαδικασία να προχωράει πολύ πιο γρήγορα. Θα αποτύχουμε επίσης γρηγορότερα, εάν χρειαστεί. Ποτέ δεν χάνω χρόνο σε μια χαμένη πρόταση.

Επίσης Μείνετε με το Δοκιμασμένο και Αληθινό

Είναι εκπληκτικό πόσες εταιρείες τεχνολογίας χρησιμοποιούν την παλιά τεχνολογία. Μερικοί από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές μας διατηρούν τους πελάτες τους σε παλιά τεχνολογία (όπως τα Windows Server 2008 ή τα Windows 7) έως ότου ο προμηθευτής τους σταματήσει να υποστηρίζει αυτά τα προϊόντα επειδή είναι "δοκιμασμένα και αληθινά" είναι «αποδεδειγμένες» τεχνολογίες.

Κοιτάξτε, ίσως περιμένω και να δω πώς λειτουργεί ο κβαντικός υπολογιστής πριν το προτείνω στους πελάτες μου, αλλά τα αναβαθμισμένα λειτουργικά συστήματα, τα καλύτερα εργαλεία δικτύωσης και οι νέες πλατφόρμες διακομιστών δεν είναι ριζικά νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει πάντα να είστε έτοιμοι να κάνετε μια αναβάθμιση, να λάβετε τη νεότερη έκδοση και να είστε όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένοι.

Ξέρετε γιατί μένω με αυτό είναι δοκιμασμένο και αληθινό; Ο τρόπος που αντιμετωπίζω τους πελάτες και την ομάδα μου. Ποτέ δεν θα απομακρυνθώ από το χειρισμό των πελατών με τη μέγιστη προσοχή. Ποτέ δεν θα σταματήσω να χτίζω μια ομάδα βασισμένη στην επικοινωνία και στην παροχή της απόλυτης καλύτερης δυνατής υπηρεσίας

Ο σεβασμός των αναγκών του πελάτη και η κάθε δυνατή προσπάθεια για την ικανοποίησή τους δεν θα ξεπεραστούν ποτέ στην εταιρία μας.

Μάθετε Πώς να Μαθαίνετε

Δεν μπορώ να προβλέψω τα ακριβή χαρακτηριστικά των νέων εργαλείων ή της τεχνολογίας, αλλά μπορώ να προβλέψω ότι εγώ και η ομάδα μου μπορούν να μάθουν πώς να τα χρησιμοποιούν. Δεν ξέρω ακριβώς τι θα συμβεί, αλλά ξέρω πώς να ανταποκριθώ σε αυτό. Έχω θεσπίσει διαδικασίες και την ομάδα μου για τη γρήγορη κατανόηση και χρήση των νέων εργαλείων. Το να μάθεις πώς να μαθαίνεις και να πηγαίνεις μπροστά, είναι μέρος της τεχνολογίας.

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να μάθουμε πώς να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία. Είναι μέρος της δουλειάς της τεχνικής ομάδας να δημιουργεί άρθρα για την εσωτερική μας γνωσιακή βάση. Η ομάδα υποστήριξης ΙΤ συνεκπαιδεύεται με την ομάδα ανάπτυξης διαδικτύου για τον ιστότοπο της εταιρίας και τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Όλοι μαθαίνουν κάτι νέο, συνεχώς.

«Ο αναλφάβητος του 21ου αιώνα δεν θα είναι εκείνος που δεν θα μπορεί να διαβάσει ή να γράψει, αλλά εκείνος που δεν θα μπορεί να μάθει, να ξεμάθει και να μάθει ξανά». – Alvin Toffler

 02

Ακολουθήστε τους Ηγέτες

Από πού προέρχεται η γνώση και η εμπειρία;

Από την πράξη, πρώτα απ 'όλα, αλλά και από την μοντελοποίηση. Ακολουθώντας το προβάδισμα κάποιου που έχει ήδη ανοίξει ένα μονοπάτι, βρήκε τις παγίδες και σημείωσε το μονοπάτι μέσα στην έρημο.Αυτός είναι ο οδικός χάρτης, να σας δείξει τον τρόπο που έχουν ακολουθήσει άλλοι ώστε να μπορείτε να φτάσετε εκεί τόσο αποτελεσματικά.

Είναι δύσκολο να είσαι στο προσκήνιο της τεχνολογίας - να τολμήσεις να πας όπου κανείς δεν έχει πάει πριν. Δεν θα υπάρχει οδικός χάρτης. Γι 'αυτό το να μάθετε πώς να μαθαίνετε είναι τόσο σημαντικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να γνωρίζετε τα θεμέλια σας είναι τόσο σημαντικό.

Ο καθένας που είναι ηγέτης είναι επίσης ακόλουθος κάποιου άλλου.

Παρακολουθώ και μελετώ τα έργα μεγάλων επιχειρηματιών, ανδρών και γυναικών, καθώς και μεγάλων τεχνολόγων, ώστε να μπορώ να γίνω ηγέτης.

Γι 'αυτό είμαι εδώ. Για να βοηθήσω στη δημιουργία ενός οδικού χάρτη τεχνολογίας για εσάς και την εταιρεία σας. Να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία και τη σοφία μου και να γίνω ο οδηγός σας στην έρημο της τεχνολογίας.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ J COLIN PETERSEN

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin