Ηλεκτρική κατανομή ροπής "ETwinster". Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν τη νέα τεχνολογία της GKN

Μοναδική τεχνολογία με ηλεκτρική κατανομή ροπής εισέρχεται στον πραγματικό κόσμο

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με ροπή στρέψης από τη GKN Automotive. Η GKN Driveline έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει ένα τεχνολογικό ερευνητικό όχημα SUV, το οποίο παρουσιάζει τις δυνατότητες eDrive, AWD και ενσωμάτωσης αυτών των συστημάτων. Βασισμένο στο μοντέλο Mercedes-AMG GLA 45, το δοκιμαστικό όχημα GKN Technology Demonstrator 2018 (GTD18)  διαθέτει το Twinster με μηχανική και ηλεκτρική διόρθωση της κατανομής της ροπής, ένα υβριδικό σύστημα plug-in και πλήρως επανασχεδιασμένα συστήματα ελέγχου.

et2

Ο σημαντικός επανασχεδιασμός του βασικού αυτοκινήτου της GKN μετασχημάτισε το βενζινοκίνητο SUV με συναρπαστική λειτουργικότητα της ροπής κατά την απαίτηση του οδηγού AWD σε ένα plug-in ηλεκτρικό με βενζινοκινητήρα μηδενικών εκπομπών στην  λειτουργία με ηλεκτρική κίνηση, και διαιρούμρνο έξονα eAWD που είναι ανεξάρτητος από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η διόρθωση της κατανομής της ροπής από το σύστημα Twinster της GKN είναι διαθέσιμη και στους τέσσερις τροχούς - μία παγκόσμια πρωτιά.

Η τεχνολογία "eTwinster" αποτελεί μέρος μιας σειράς νέων υβριδικών ηλεκτρικών τεχνολογιών, που η GKN παρουσιάζει στους πελάτες της στο χώρο δοκιμών της Wintertest στο Arjeplog της Βόρειας Σουηδίας.

et3

Το eTwinster είναι μία plug-in υβριδική μονάδα που κάνει απλούστερη την ενσωμάτωση στις πλατφόρμες κατασκευής αυτοκινήτων  ώστε να προσφέρουν ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς και διόρθωση της κατανομής ροπής. Το σύστημα κίνησης συνδυάζει τις τεχνολογίες eAxle που αποδείχθηκαν στους υβριδικούς κινητήρες Volvo XC90 T8, το Porsche 918 Spyder και στο υβριδικό lug in BMW i8 και την τεχνολογία κατανομής της ροπής διπλού συμπλέκτη που διαθέτει το Ford Focus RS και το Range Rover Evoque.

et4

GKN eTwinster: Διόρθωση της κατανομής της ροπής eAxle.

Η GKN δημιούργησε πρωτότυπο όχημα για δοκιμές με βάση το παραπάνω SUV premium. Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 60 kW, 240 Nm (177 lb-ft) και ηλεκτρικό μοτέρ που οδηγεί έναν ηλεκτρικό άξονα με σχέση μετάδοσης 1:10.

Ένα σύστημα Twinster με διπλό συμπλέκτη διανέμει στη συνέχεια μια συνολική παραγωγή 2.400 N•m ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, βελτιώνοντας σημαντικά τη δυναμική απόκριση και το κράτημα.
Οι εμπειρογνώμονες δυναμικής οχημάτων από διάφορους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινητοβιομηχανιών συνεχίζουν να δοκιμάζουν το πρωτότυπο όχημα. Οι υψηλές ποσότητες ροπής συνεπάγονται ότι το πρωτότυπο λαμβάνει περισσότερη ισχύ πρόωσης από τον ηλεκτροκινητήρα από ότι από τον κινητήρα ΜΕΚ.

et5

Μέχρι το 2025, η GKN προβλέπει ότι το 40-50% των οχημάτων θα έχει κάποιο επίπεδο ηλεκτροκίνησης, με μεγαλύτερη ποσοστό  ισχύος των υβριδικών οχημάτων από τον ηλεκτροκινητήρα. Το eTwinster θα μπορούσε να προγραμματιστεί και να ενσωματωθεί σε μια πλατφόρμα οχημάτων για παραγωγή μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

et1

Το eTwinster αποτελεί μέρος μιας σειράς νέων τεχνολογιών eDrive που αναπτύσσει η GKN για να συμβάλλει στην αλλαγή της ισορροπίας ισχύος από τους κινητήρες ΜΕΚ στις μπαταρίες την επόμενη δεκαετία. Οι τρέχουσες πλατφόρμες οχημάτων μαζικής παραγωγής μπορούν να αντλήσουν μόνο το 30% της ενέργειας τους από μια μπαταρία. Η GKN αναμένει ότι οι μικροί και ισχυροί ηλεκτρικοί άξονες με διόρθωση της κατανομής της ροπής θα μπορούσαν να αποδώσουν το 60-70% της ισχύος στα μελλοντικά οχήματα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter