Σύμφωνα με την Mahle, οι δοκιμές έδειξαν ότι με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας, το μείγμα υδρογόνου και αέρα μπορεί να αναφλεγεί και να καεί σε υψηλή αναλογία συμπίεσης διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα της καύσης.
Η χρήση του υδρογόνου ως μέσο καύσης έχει τη δυνατότητα να κάνει πολλές εφαρμογές βαρέως τύπου και εκτός δρόμου κλιματικά ουδέτερες γρήγορα. Ένας μεγάλος αριθμός μελετών τις τελευταίες δεκαετίες έχει δείξει ότι το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς προβλήματα.
Για να επιτευχθεί σταθερή λειτουργία με υψηλή αναλογία συμπίεσης, αποφεύγοντας χτύπημα του κινητήρα και την προανάφλεξη, οι κινητήρες υδρογόνου πρέπει να λειτουργούν με μεγάλη ποσότητα περίσσειας αέρα. Η ενέργεια από ένα συμβατικό μπουζί δεν αρκεί για να ανάψει ένα τέτοιο μείγμα. Η ανάφλεξη με έγχυση λύνει το πρόβλημα με την καύση μικρής ποσότητας εύφλεκτου μείγματος σε έναν κύλινδρο προθάλαμου. Το προκύπτον αέριο πλάσμα διέρχεται μέσω μικρών ανοιγμάτων στον κύριο θάλαμο καύσης και, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε ενέργεια, αναφλέγεται γρήγορα και ομοιόμορφα το κύριο μείγμα αερίων.
Η Mahle σημειώνει ότι οι κινητήρες υδρογόνου είναι ιδανικοί για κύκλους υψηλού φορτίου με ξαφνικές αλλαγές φορτίου και αντιμετωπίζουν καλά τη θερμότητα, τη σκόνη και τους κραδασμούς. Αυτό τους καθιστά εξαιρετική επιλογή για χρήση σε εφαρμογές βαρέως τύπου και εκτός δρόμου, όπου οι κυψέλες καυσίμου αγγίζουν τα όριά τους πιο γρήγορα.
Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com