Εστιάζοντας ειδικά σε εφαρμογές επαγγελματικών οχημάτων, θα διερευνήσουν τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής μιας καινοτόμου μηχανικής μονάδας κίνησης υπερσυμπιεστή σε έναν κινητήρα 13 λίτρων με καύση H2.
Σύμφωνα με τις εταιρείες, η μονάδα έλξης υψηλής ταχύτητας ή SuperTurbo, είναι μια συσκευή αέρα «κατ' απαίτηση» (on demand) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της ταχύτητας της στροβιλομηχανής ανεξάρτητα από τη ροή των καυσαερίων του κινητήρα και να μεταβάλλει τη σχετική αναλογία μεταξύ των στροφών του κινητήρα και της ταχύτητας του στροβιλοσυμπιεστή. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση μηχανικών εξαρτημάτων για την προσθήκη ή την αφαίρεση ισχύος από τον άξονα του στροβιλοσυμπιεστή. Το SuperTurbo χρησιμοποιεί μια πλανητική μετάδοση σταθερής αναλογίας μείωσης ταχύτητας σε συνδυασμό με ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι μια σταθερή αύξηση της απόδοσης και της αποδοτικότητας, η οποία μεταφράζεται σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας driven-turbo για το H2ICE θα επιτρέψει την καύση πλήρους κύκλου μέσω ακριβούς ελέγχου αέρα και θα βελτιώσει επίσης την απόκριση του κινητήρα. Ο συλλογικός στόχος AVL/SuperTurbo είναι να επιδείξει χαμηλές εκπομπές NOx, απόδοση παρόμοια με το ντίζελ και βελτιωμένη απόδοση κινητήρα. Αυτό θα μπορούσε να προσφέρει στους κατασκευαστές μια οικονομικά αποδοτική πορεία προς κινητήρες χωρίς άνθρακα.
Η AVL θα αξιοποιήσει την εμπειρία της για να παρέχει μια προσομοίωση χαρτογράφησης κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών NOx, της ροπής, της ισχύος, της πίεσης και των θερμοκρασιών του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής, της μέγιστης πίεσης κυλίνδρου και του χρονισμού καύσης. Η συνεργασία αυτή είναι ένα σημαντικό βήμα για την AVL. Οι εφαρμογές H2ICE μπορούν να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα στα επαγγελματικά οχήματα και να επιφέρουν ακόμη περισσότερα οφέλη όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και την απόδοση.
Πηγή: www.enginetechnologyinternational.com