Ισπανία: Η Irizar Παρουσιάζει Το Πρώτο Της Λεωφορείο Που Κινείται Με LNG

Η Irizar, με δελτίο τύπου της, έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για το πρώτο λεωφορείο της που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το i4, το οποίο διαθέτει αυτονομία μεγαλύτερη από 1000 χιλιόμετρα. Το λεωφορείο αυτό προορίζεται για υπεραστικές αλλά και μικρότερες διαδρομές. Αυτή η επιλογή είναι μια προσθήκη στο ευρύ φάσμα τεχνολογιών και βιώσιμων καυσίμων που προσφέρει αυτή τη στιγμή η Irizar.

Τα χαρακτηριστικά

Το λεωφορείο διαθέτει δύο κυλινδρικές δεξαμενές κρυογονικού τύπου (η θερμοκρασία του LNG είναι -162º C μέσα στις δεξαμενές) που είναι τοποθετημένες διαμήκως και στις δύο πλευρές του κεντρικού χώρου αποσκευών του λεωφορείου, ο οποίος είναι εντελώς στεγανός και απομονωμένος από την περιοχή των επιβατών. Οι δεξαμενές έχουν χωρητικότητα 704 λίτρα και ζυγίζουν 830 κιλά όταν είναι πλήρως γεμάτες με υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Οι δεξαμενές συμμορφώνονται με τον κανονισμό R66.02 και τα εξαρτήματα και η συνολική εγκατάσταση πληρούν όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας σύμφωνα με τον κανονισμό 110.
Εκτός από αυτονομία έως και 1000 χλμ., τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει αυτή η τεχνολογία είναι η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 25%, των εκπομπών NOx κατά 85% και η μείωση των εκπομπών σωματιδίων κατά 96%, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές αναφοράς ποιότητας του αέρα που επηρεάζουν την υγεία σε σχεδόν μηδενικά επίπεδα.

Τα πλεονεκτήματα

Πέρα από την παροχή της μεγαλύτερης θερμικής απόδοσης σε σχέση με έναν πετρελαιοκινητήρα, τα επίπεδα θορύβου είναι μειωμένα επίσης κατά 50%. Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα, εκτιμάται ότι μπορεί να είναι έως και 30% χαμηλότερα, ανάλογα με τη διαφορά κόστους του φυσικού αερίου και του ντίζελ. Το κόστος συντήρησης παραμένει παρόμοιο με αυτό ενός λεωφορείου που κινείται με έναν συμβατικό πετρελαιοκινητήρα.

Η γκάμα των οχημάτων της Irizar που κινούνται με LNG θα περιλαμβάνει τα μοντέλα λεωφορείων i4, i6S και i6. Από τον Σεπτέμβριο, το Irizar i4 θα είναι επίσης διαθέσιμο με το νέο σασί της Scania, το NBG, με κινητήρα 9I που ικανοποιεί τις προδιαγραφές Euro6E και έχει ισχύ 340 ίππων. Το 2022 αυτή η τεχνολογία θα επεκταθεί στα μοντέλα i6 και i6S για μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις με ένα σασί νέας γενιάς, με ισχύ 410 ίππων, και σε μήκη από 12 έως 15 μέτρων.

Σε σύγκριση με το CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο), το LNG καταλαμβάνει λιγότερο χώρο (600 φορές λιγότερο), έχει ενεργειακή πυκνότητα 1,4 μεγαλύτερη και το πλήρες σύστημα έχει μικρότερο βάρος.
Με αυτή τη νέα εξέλιξη, η Irizar συνεχίζει να διευρύνει το ευρύ φάσμα τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει και που μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε ανάγκη.

Πηγή: https://www.irizar.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin