Φυσικό αέριο: Εγκατάσταση και Τροφοδοσία φυσικού αερίου

Όλα όσα θα πρέπει να ξέρει ένας  τεχνίτης για το Φυσικό Αέριο κίνησης. Εγκατάσταση συστήματος τροφοδοσίας, Βαλβίδες πλήρωσης φυσικού αερίου, λειτουργία, έλεγχος και ασφάλεια.

Το φυσικό αέριο κίνησης κερδίζει συνεχώς έδαφος. Όλο και περισσότερα οχήματα φυσικού αερίου εισέρχονται στην κυκλοφορία, όλο και περισσότερα οχήματα μετατρέπονται σε οχήματα φυσικού αερίου, όλο και περισσότερα πρατήρια ανοίγουν και όλο και περισσότεροι μηχανικοί ασχολούνται με αυτή την τεχνολογία. 

Στην συνέχεια μέσα από μια σειρά τεχνικών άρθρων θα επισημάνουμε τις ιδιαιτερότητες της τεχνολογίας του φυσικού αερίου CNG κίνησης, τον τρόπο λειτουργίας των εξαρτημάτων και του συστήματος, τις τεχνολογίες εγκατάστασης, τις νομοθετικές απαιτήσεις αλλά και την ασφάλεια των εργασιών. Τεχνολογίες τις οποίες κάθε τεχνίτης, είτε είναι εγκαταστάτης τέτοιων συστημάτων είτε όχι, θα πρέπει να γνωρίζει μιας και αργά η γρήγορα κάποιο αυτοκίνητο φυσικού αερίου θα περάσει από το συνεργείο του.

Με δεδομένο μάλιστα ότι σήμερα, τόσο τα βενζινοκίνητα οχήματα όσο και τα πετρελαιοκίνητα μπορούν να μετατραπούν σε οχήματα διπλού καυσίμου, η πιθανότητα  «συνάντησης» του τεχνίτη με αυτές τις τεχνολογίες είναι δεδομένη.

Βασικές αρχές μιας εγκατάστασης

Η εγκατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ από υπεύθυνο τεχνικό με άδεια άσκησης επαγγέλματος του 1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων αερίων καυσίμων.

Όλα τα  στοιχεία του  συστήματος φυσικού αερίου πρέπει να είναι εγκεκριμένου  τύπου ως επί  μέρους στοιχεία σύμφωνα με τον κανονισμό αρ.  110 της ΟΕΕ/ΗΕ  και πρέπει να φέρουν τη σήμανση που προβλέπεται από τον ανωτέρω κανονισμό.

Εναλλακτικά είναι δυνατή η τοποθέτηση συστήματος μετασκευής φυσικού αερίου εγκεκριμένου με τον κανονισμό αρ. 115 της ΟΕΕ/ΗΕ.

Επιπροσθέτως, το σύστημα οφείλει να πληροί και τις παρακάτω απαιτήσεις εγκατάστασης:

Τα ειδικά εξαρτήματα οχημάτων που χρησιμοποιούν CNG  πρέπει να λειτουργούν κατά τρόπο ορθό  και ασφαλή στην  πίεση  εργασίας  και στις  θερμοκρασίες  λειτουργίας  για τις οποίες  έχουν σχεδιαστεί και εγκριθεί.

Τα υλικά των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στο σύστημα πρέπει να είναι κατάλληλα για χρήση με CNG.

Όλα τα ειδικά εξαρτήματα του συστήματος πρέπει να είναι στερεωμένα με κατάλληλο και ασφαλή τρόπο.

Το σύστημα CNG  δεν  πρέπει να  παρουσιάζει διαρροές,  δηλαδή  παραμένει ελεύθερο  από φυσαλίδες κατά τον έλεγχο διαρροών.

Το σύστημα CNG πρέπει να  εγκαθίσταται έτσι  ώστε να  έχει την  καλύτερη  δυνατή  προστασία έναντι ζημιάς, όπως ζημιά οφειλόμενη σε κινούμενα στοιχεία του οχήματος, σύγκρουση, χώματα ή λόγω φόρτωσης ή εκφόρτωσης του οχήματος ή μετακίνησης των φορτίων.

Δεν πρέπει να  συνδέονται  στο σύστημα  CNG  άλλες συσκευές  εκτός από εκείνες που  είναι απόλυτα αναγκαίες για την ορθή λειτουργία του κινητήρα του μηχανοκίνητου οχήματος.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter