DIESEL: Κωδικοί βλάβης πετρελαιοκινητήρων (Μέρος Β)

Βαλβίδα Ελέγχου της Πίεσης του Καυσίμου- Κωδικοί Βλάβης

DTC P0089: H Βαλβίδα Ελέγχου της Πίεσης Εμφανώς Καταναλίσκει Ρεύμα Υψηλής Έντασης
DTC P0091 Βραχυκύκλωμα με τη Γείωση GND στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης
DTC P0092 Βραχυκύκλωμα με το Β+ στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης
DTC P1210 Υπάρχει Ανοικτό Κύκλωμα στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού εγκαινιάζει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.

Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

DTC P0089: H Βαλβίδα Ελέγχου της Πίεσης Εμφανώς Καταναλίσκει Ρεύμα Υψηλής Έντασης
DTC P0091: Βραχυκύκλωμα με τη Γείωση GND στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης
DTC P0092: Βραχυκύκλωμα με το Β+ στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης
DTC P1210: Υπάρχει Ανοικτό Κύκλωμα στο Κύκλωμα της Βαλβίδας Ελέγχου της Πίεσης

Aυτό το κύκλωμα ρυθμίζει την γωνία ανοίγματος της βαλβίδας PCV (βαλβίδα ελέγχου της πίεσης) με βάση τα σήματα από τον εγκέφαλο ECM με σκοπό να ελέγξει την πίεση στον κοινό κανόνα (μπεκιέρα). Όταν ο διακόπτης ανάφλεξης γυρίσει στην θέση ΟΝ, το πηνίο ελκύει την βαλβίδα με βάση τα σήματα από τον εγκέφαλο ECM για να κλείσει την δίοδο του καυσίμου.

Εάν ο εγκέφαλος ECM ανιχνεύσει ότι η πίεση του καυσίμου στον κοινό κανόνα (μπεκιέρα) πρόκειται να υπερβεί την προκαθορισμένη τιμή με βάση τα σήματα από τον  αισθητήρα πίεσης στον κοινό κανόνα (μπεκιέρα), το κύκλωμα αυτό ελέγχει το ρεύμα προς το πηνίο για να ανοίξει την βαλβίδα. Σαν αποτέλεσμα αυτού, η πίεση του καυσίμου μειώνεται για να παραμείνει στο προκαθορισμένο επίπεδο.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter

 

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα