DTC P2143: Γέφυρα «Η» Ηλεκτρικής Βαλβίδας EGR, Ηλεκτρικός Έλεγχος, Έλεγχος Υπερβολικού Ρεύματος
Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού εγκαινιάζει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.
Πληροφορίες η οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, (Οι σχετικοί DTC αφορούν κωδικό κατασκευαστή - TOYOTA) είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία ελέγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.
Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.
DTC: ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΒΛΑΒΗΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ
DTC P2143 : Γέφυρα «Η» Ηλεκτρικής Βαλβίδας EGR, Ηλεκτρικός Έλεγχος, Έλεγχος Υπερβολικού Ρεύματος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Σχήμα:1
Σχήμα:2
Σχήμα:3
Ο εγκέφαλος ECM ρυθμίζει την γωνία ανοίγματος της βαλβίδας ανακύκλωσης των καυσαερίων EGR και την πεταλούδα (για την EGR) για να ελέγξει την ποσότητα EGR (Ανακύκλωσης των Καυσαερίων) για να μειώσει τους ρύπους.
Όταν η βαλβίδα EGR είναι κλειστή, δεν υπάρχει ροή ανακύκλωσης καυσαερίων EGR. (Σχήμα: 1)
Όταν η βαλβίδα EGR είναι ανοικτή, καυσαέρια ρέουν μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. (Σχήμα: 2)
Ο εγκέφαλος ECM χρησιμοποιεί κύκλο απόδοσης για να λειτουργήσει το μοτέρ της βαλβίδας EGR (Σχήμα: 3).
Η γέφυρα «H»
Μια γέφυρα «H» είναι ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα που αλλάζει την πολικότητα μιας τάσης που εφαρμόζεται σε ένα φορτίο. Αυτά τα κυκλώματα χρησιμοποιούνται συχνά στη ρομποτική και σε άλλες εφαρμογές για να επιτρέπουν στους κινητήρες συνεχούς ρεύματος να λειτουργούν προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Το όνομα προέρχεται από την κοινή σχηματική αναπαράσταση του διαγράμματος, με τέσσερα στοιχεία μεταγωγής διαμορφωμένα ως κλάδοι ενός γράμματος «H».
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ FAIL-SAFE
Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε συνδεθείτε
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.
Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει
παρακαλούμε εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.