DIESEL: Αισθητήρας Θερμοκρασίας Καυσίμου, οι βλάβες του και πως επηρεάζει τον κινητήρα

Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε για τα προβλήματα που εμφανίζει με τους κωδικούς, DTC P0181 DTC P0182 DTC P0183, …. και τις λύσεις τους.

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο  του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού εγκαινιάζει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.

Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.

DTC: ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΒΛΑΒΗΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ

DTC P0181:    Έλεγχος Βαθμού Μεταβολής του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Καυσίμου
DTC P0182:    Βραχυκύκλωμα με την γείωση GND στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Καυσίμου
DTC P0183:    Ανοικτό Κύκλωμα ή Βραχυκύκλωμα με το Β+ στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Καυσίμου


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας καυσίμου βρίσκεται τοποθετημένος στην γραμμή επιστροφής του καυσίμου. Αυτός ο αισθητήρας ανιχνεύει την θερμοκρασία του καυσίμου και την στέλνει στον εγκέφαλο ECM.

sx.1

Σχήμα: Θέση αισθητήρα καυσίμου

Στον αισθητήρα θερμοκρασίας του καυσίμου εφαρμόζεται τάση 5 V.

Όταν η θερμοκρασία του καυσίμου είναι χαμηλή, η αντίσταση του θερμίστορ αυξάνει. Όταν η θερμοκρασία του καυσίμου είναι υψηλή, η αντίσταση πέφτει. Οι διακυμάνσεις στην αντίσταση απεικονίζονται σαν μεταβολή της τάσης στον εγκέφαλο ECM. Με βάση αυτό το σήμα, ο εγκέφαλος ECM διορθώνει την ροή του ψεκασμού του καυσίμου.

sx.2

Σχήμα: Διάγραμμα μεταβολής Τάσης - Αντίστασης

pinakas1 diesel

 


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

 

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα
car air conditioning banner october

Σεμινάριο "Κλιματισμός Α/C" 6-10 Aπριλίου 2020

Αποκτήστε Βεβαίωση Κατάρτισης με Ευρωπαϊκή αναγνώριση.

Δηλώστε Συμμετοχή...
4 seminars ccan bus

4 Μοναδικά Σεμινάρια μέσω Υπολογιστή (Webinar) 26, 27, 30 & 31 Μαρτίου 2020

Πετρελαιοκινητήρες Honda Civic & CRV - 1.6 iDTEC (120PS & 160 PS), Honda Can Bus, CAN-bus Skoda (VAG) & CAN-bus Opel – Συμβατικά οχήματα, Opel Ampera/Volt Can Bus – Lin Bus – Συντήρηση & Service
Δηλώστε Συμμετοχή...