Μπαταρίες Βαθέως Κύκλου Vs Μπαταρίες SLI

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΒΑΘΕΩΣ ΚΥΚΛΟΥ


Ορισμός

Η μπαταρία βαθέως κύκλου είναι ένας τύπος επαναφορτιζόμενης μπαταρίας μολύβδου-οξέος που θα μπορούσε να αδειάσει το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος της και να επαναφορτιστεί επανειλημμένα. Ωστόσο, η υπερφόρτιση μειώνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, επομένως πρέπει να αποφευχθεί. Αυτός ο τύπος μπαταρίας εμφανίζεται συνήθως σε φανάρια, ηλεκτρικά σκούτερ, καρότσια γκολφ και εφαρμογές στη θάλασσα.

Σχεδιασμός

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΒΑΘΕΩΣ ΚΥΚΛΟΥ

Picture from: Autozone.com

Οι μπαταρίες βαθέως κύκλου αποτελούνται από παχιές συμπαγείς πλάκες μολύβδου. Επειδή οι πλάκες είναι παχύτερες, υπάρχει μικρότερη επιφάνεια που παράγει λιγότερο ρεύμα. Αλλά αυτό το ρεύμα μπορεί να παραχθεί και να διατηρηθεί για μεγαλύτερες περιόδους.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ (SLI)


Ορισμός

Η μπαταρία Εκκίνησης, Φωτισμού και Ανάφλεξης (SLI) είναι ένας τύπος επαναφορτιζόμενης μπαταρίας μολύβδου-οξέος που χρησιμοποιείται συνήθως στα αυτοκίνητα. Έχει σχεδιαστεί για να παρέχει πολλή ισχύ ταυτόχρονα. τροφοδοτεί τον κινητήρα, την ανάφλεξη και τα φώτα του αυτοκινήτου. Όταν μια μπαταρία SLI χάνει το 5% της φόρτισής της, αρχίζει να επαναφορτίζεται μέσω του εναλλάκτη. Όταν μια μπαταρία SLI είναι πλήρως αποφορτισμένη, μπορεί να καταστρέψει τις πλάκες και να μειώσει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Σχεδιασμός

Μια μπαταρία SLI είναι αποτελεσματική σε ένα αυτοκίνητο για 3-6 χρόνια. Αποτελείται από έξι γαλβανικά στοιχεία διατεταγμένα σε σειρά για να παρέχουν ένα σύστημα 12 βολτ. Τα βαρέα οχήματα, που λειτουργούν με ντίζελ, θα απαιτούσαν δύο μπαταρίες για ένα σύστημα 24 βολτ.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ SLI

Picture from: How it Works Daily

Κάθε στοιχείο περιλαμβάνει μια σειρά πλακών μολύβδου (αρνητικό ηλεκτρόδιο) και διοξειδίου του μολύβδου (θετικό ηλεκτρόδιο) που βυθίζονται σε διάλυμα ηλεκτρολύτη. Αυτές οι πλάκες είναι πιο λεπτές και άρα έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια. Απαιτείται μεγαλύτερη επιφάνεια για να υπάρχει μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς ρεύματος. Το διάλυμα του ηλεκτρολύτη περιέχει 35% θειικό οξύ και 65% νερό. Ο ηλεκτρολύτης αντιδρά με την πλάκα διοξειδίου του μολύβδου σχηματίζοντας ιόντα και θειικό μόλυβδο. Στη συνέχεια τα ιόντα αντιδρούν με τις πλάκες μολύβδου για να σχηματίσουν ιόντα υδρογόνου και θειικό μόλυβδο. Αυτή η αντίδραση παράγει ηλεκτρόνια που μπορούν να εξέλθουν μέσω αγώγιμων ακροδεκτών ως ηλεκτρική ενέργεια. Η όλη διαδικασία είναι αναστρέψιμη και επαναλαμβανόμενη.

Παρακάτω είναι ένας πίνακας σύγκρισης μεταξύ μιας μπαταρίας βαθέως κύκλου και μιας μπαταρίας SLI:

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΒΑΘΕΩΣ ΚΥΚΛΟΥ vs SLI

Πηγή: https://www.upsbatterycenter.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Σεμιναρια ιδεεα
Σεμινάρια Τεχνίτη Υψηλής Τάσης
SEMINAR YT 2

 NEO  Σεμινάριο Τεχνίτη Υψηλής Τάσης Κατηγορίας 1

Θεωρία (Δευτέρα 8 – Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024)
Πρακτική (Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024)

Δηλώστε Συμμετοχή...
SEMINAR ELECTRIC SAFETY PAIN CAR

 NEO  Σεμινάριο Ασφάλεια εργασιών Υψηλής Τάσης για ΦΑΝΟΠΟΙΟΥΣ (και λοιπές ειδικότητες)

Είσαι φανοποιός, βαφέας, τεχνίτης φρένων & συναφών μηχανολογικών ειδικοτήτων αυτοκινήτου;

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023, 19.00 – 22.00 (Διαδικτυακά μέσω Web)

Δηλώστε Συμμετοχή...