Continental: σύστημα φρένων MK C2 για μελλοντικές αρχιτεκτονικές οχημάτων [video]

Η Continental έχει αναπτύξει περαιτέρω την πρωτοποριακή γενιά του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος πέδησης MK C1. Ενώ προσφέρει υψηλότερη διαθεσιμότητα και υψηλότερες επιδόσεις, το MK C2 είναι πιο συμπαγές και ελαφρύτερο, ώστε να είναι πολύ πιο εύκολο να ενσωματωθεί σε μικρότερα μοντέλα οχημάτων και πλατφόρμες οχημάτων με διαφορετικούς τύπους κινητήρων και χώρους εγκατάστασης. Επιπλέον, μειώθηκαν με επιτυχία ο αριθμός των εξαρτημάτων και το κόστος. Μεταβαίνοντας σε μια αρχιτεκτονική με δύο ανεξάρτητα διαμερίσματα και επομένως ένα εφεδρικό επίπεδο, αυξάνεται η διαθεσιμότητα του συστήματος, κάτι που είναι σχετικό ιδιαίτερα ενόψει της Αυτοματοποιημένης Οδήγησης.

Τα μελλοντικά συστήματα πέδησης πρέπει να επιτρέπουν την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την άνεση, καθώς και πρόσθετες λειτουργίες.

Όπως το MK C1, το MK C2 είναι ένα λεγόμενο σύστημα «brake-by-wire» στο οποίο το πεντάλ του φρένου είναι αποσυνδεδεμένο από την πραγματική παραγωγή πίεσης. Αυτό ανοίγει οφέλη ταχέως αυξανόμενης σημασίας: Σε περισσότερες από 80% των περιπτώσεων επιβράδυνσης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η ηλεκτρική ισχύς μπορεί να παραχθεί μέσω πέδησης με ανάκτηση όταν εφαρμόζεται κανονικό στυλ οδήγησης. Ωστόσο, το πεντάλ του φρένου θα πρέπει πάντα να έχει την ίδια αίσθηση στον οδηγό, παρόλο που τα φρένα των τροχών δεν χρησιμοποιούνται στην πραγματικότητα. Κατά τη διάρκεια της Αυτοματοποιημένης Οδήγησης, το MK C2 με το υψηλό επίπεδο δυναμικής του μπορεί να δημιουργήσει πίεση πέδησης μέσα σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου κάθε φορά που ο αυτοματισμός ή ένα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού απαιτεί πίεση. Και πάλι, αυτό συμβαίνει χωρίς να ενοχλεί τον οδηγό από μια απτή αντίδραση πεντάλ. Το MK C2 έχει σχεδιαστεί για Αυτοματοποιημένη Οδήγηση σύμφωνα με το επίπεδο SAE 3 ή υψηλότερο.

«Τώρα που οι κατασκευαστές οχημάτων παράγουν υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μεγάλη κλίμακα, προσφέρουμε το MK C2 ακριβώς την κατάλληλη στιγμή»,
δήλωσε ο Amit Kapoor, Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της επιχειρηματικής μονάδας Vehicle Dynamics στην Continental.

«Τα μελλοντικά συστήματα πέδησης πρέπει να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα, την άνεση και, στο μέλλον, όλο και περισσότερες πρόσθετες λειτουργίες. Το MK C2 είναι απόλυτα κατάλληλο για αυτό. Η νέα γενιά του συστήματος είναι συμπαγής και ελαφριά, ισχυρή και εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά βελτιστοποιημένη ως προς το κόστος. Με την αρθρωτή αρχιτεκτονική και επεκτασιμότητα του, μπορεί να ενσωματωθεί σε πλατφόρμες πολλών οχημάτων.»

Εξαιρετικά δυναμικό και άνετο

MK C2 2

Τα μελλοντικά συστήματα πέδησης πρέπει να μπορούν να επιβραδύνουν ένα αυτοκίνητο με ασφάλεια. Πρέπει να συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα του οχήματος και πρέπει να πληρούν τις νέες απαιτήσεις για την Αυτοματοποιημένη Οδήγηση. Μέρος αυτού είναι η δημιουργία πίεσης πέδησης πολύ γρήγορα όταν το απαιτεί η ενεργητική ασφάλεια οδήγησης. Σε ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, η απρόσκοπτη ανάμειξη του αναγεννητικού φρεναρίσματος (ανάκτηση) και της πέδησης των τροχών με το MK C2 μπορεί να αυξήσει την απόδοση ανάκτησης έως και 30% σε ένα υβριδικό σύστημα πέδησης χωρίς πεντάλ προσομοιωτή. Με άλλα λόγια, μόνο το MK C2 μπορεί να επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Το MK C2 είναι το εργαλείο για μελλοντικές λύσεις συστημάτων πέδησης και ελέγχου κίνησης. Υποστηρίζει ιδιαίτερα το πρώτο βήμα προς τα εμπρός προς τα συστήματα πέδησης του μέλλοντος – τη μετάβαση σε γνήσια συστήματα φρένων-by-wire. Με την πλήρη αποσύνδεση της δημιουργίας πεντάλ και πίεσης χωρίς εφεδρικό επίπεδο, μπορεί να αποκομιστεί ένα τεράστιο όφελος. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα πέδησης δεν χρειάζεται πλέον να τοποθετείται σε ένα συγκεκριμένο σημείο για να διευκολύνει το μηχανικό επίπεδο επιστροφής.

Το MK C2 είναι σταθερά αρθρωτό και επομένως επεκτάσιμο. Η προσπάθεια εφαρμογής που απαιτείται για την προσαρμογή του σε διάφορα τμήματα και μοντέλα οχημάτων έχει μειωθεί σημαντικά χάρη σε ένα έξυπνο αρθρωτό σύστημα. Πολλά επίπεδα απόδοσης συστήματος προσφέρουν τυποποιημένα σύνολα λειτουργιών.

Νέα προσέγγιση στην αρχιτεκτονική του συστήματος πέδησης

MK C2 3

Με πρόσθετη υδραυλική προέκταση φρένου ως εφεδρικό επίπεδο, το MK C2 είναι σχεδιασμένο για εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, το MK C2 μπορεί να εφαρμοστεί με μηχανικό πεντάλ (= και υδραυλικό εφεδρικό επίπεδο) ή με ηλεκτρονικό πεντάλ (= χωρίς υδραυλικό εφεδρικό επίπεδο, δηλ. την παραλλαγή MK C2 EP). Στην περίπτωση της παραλλαγής MK C2 EP, ο οδηγός πατάει πάνω σε ένα αποσυνδεδεμένο ηλεκτρονικό πεντάλ φρένου. Οι αισθητήρες ανιχνεύουν τη ζήτηση δύναμης πέδησης του οδηγού. Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος δημιουργεί στη συνέχεια υδραυλική πίεση.

Χάρη στην αρχιτεκτονική πολλαπλών λογικών και το πλεονάζον εφεδρικό επίπεδο, οι λειτουργίες παραμένουν διαθέσιμες ακόμη και σε περίπτωση σφάλματος, ώστε να παρέχεται συνεχής υποστήριξη στον οδηγό. Επιπλέον, το χειρόφρενο, για παράδειγμα, μπορεί να ελεγχθεί πλεονάζον, γεγονός που καθιστά περιττό το μηχανικό κλείδωμα του κιβωτίου ταχυτήτων, κάτι που διαφορετικά εξασφαλίζει ασφαλές κράτημα του οχήματος.

Δείτε το σχετικό Video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin