Ο Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής... και τα μυστικά του!!!

Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε για τα προβλήματα που εμφανίζει και τις λύσεις τους, DTC P0111, DTC P0112, DTC P0113.

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού εγκαινίασαν μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.

Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

DTC P0111     Ο Βαθμός Μεταβολής του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής είναι Πολύ Υψηλός
DTC P0112    Βραχυκύκλωμα με την γείωση GND στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής
DTC P0113    Ανοικτό Κύκλωμα ή Βραχυκύκλωμα με το Β+ στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής

Ο Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρα βρίσκεται ενσωματωμένος στον μετρητά ροής μάζας αέρα. Τοποθετημένος μεταξύ του φίλτρου αέρα και του TURBO, ο μετρητής της ροής της μάζας του αέρα μετρά την μάζα του αέρα εισαγωγής που εισέρχεται μέσα στον κινητήρα. Ο αισθητήρας MAF μετρά επίσης την θερμοκρασία του αέρα που εισέρχεται μέσα στον κινητήρα. Ο αισθητήρας του αέρα εισαγωγής μέσα στον μετρητή ροής αέρα αποτελείται από ένα θερμίστορ τύπου NTC (Negative Temperature Coefficient Αρνητικού Συντελεστή Θερμοκρασίας).

Με βάση αυτή την πληροφορία, ο εγκέφαλος ECM:

  • Υπολογίζει την θεωρητική ποσότητα του αέρα.
  • Υπολογίζει την προπορεία του ψεκασμού.
  • Υπολογίζει την ροή του ψεκασμού.
  • Ενεργοποιεί επιπρόσθετη θέρμανση.

Προσοχή

Μην αγγίζετε την θερμή μεμβράνη γιατί μπορεί να σπάσει πολύ εύκολα.

aisthitiras thermokrasias1

Σχήμα: Μετρητής μάζας ροής αέρα

aisthitiras thermokrasias2

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (FAIL-SAFE)


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού έχει εγκαινιάσει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για τον οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

www.tosynergeio.gr/eobd

eobd1

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

linkedin

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα
car air conditioning banner october

Σεμινάριο "Κλιματισμός Α/C" 20-24 Ιουλίου 2020

Αποκτήστε Βεβαίωση Κατάρτισης με Ευρωπαϊκή αναγνώριση.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω υπολογιστή (Webinar) για όλη την Ελλάδα. Μπορείτε να δηλώσετε τον ενδιαφέρον σας για την παρακαλούθηση του σεμιναρίου ώστε να προγραμματιστεί η ημερομηνία διεξαγωγής του.

Δηλώστε Συμμετοχή...