H πραγματική αξία του κάθε πελάτη σας

Μία αξία διαχρονική που θα σα ακολουθεί σαν το δικό σας άυλο κεφάλαιο.

Επενδύστε σε αυτό και κερδίστε γιατί το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν.

Η αξία του πελάτη σε μια επιχείρηση είναι δεδομένη αφού αποτελεί την μοναδική πηγή για την επιβίωσή της. Αν και αυτονόητο, οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν γνωρίζουν πόσο αξίζει ο κάθε πελάτης τους!

Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ εμπλεκόμενο με πολλούς επαγγελματίες – επισκευαστές τα τελευταία χρόνια σε όλη την Ελλάδα, έχει εμπλακεί και διενεργεί ημερίδες Επιχειρηματικότητας. Από τις ημερίδες αυτές έχει αποκομίσει με τους συνεργάτες του τα δικά του οφέλη και μία πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταλήξει στο συγκεκριμένο μότο.

Δεν είστε Μόνο Επισκευαστές αλλά και Επιχειρηματίες

ΙΔΕΕΑ, Ινστιτουτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου

Το σίγουρο είναι επίσης ότι όταν λέγαμε σε όλες τις ημερίδες "Η δική σας επιχειρηματικότητα είναι για εμάς Προτεραιότητα", είχαμε βιώσει το τι ήξερε να κάνει ο συγκεκριμένος επισκευαστικός κλάδος και τι ΟΧΙ.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν την πραγματική αξία που έχουν οι πελάτες τους για την επιχείρηση τους και την ευκαιρία που τους δίνεται να έχουν 10 λεπτά από το χρόνο και τη ζωή των πελατών τους όπου θα πρέπει μέσα σε αυτό το χρόνο να κάνουν όλο το marketingκαι την διαφήμιση τους εαυτού τους και του Συνεργείου τους. 

Ας εστιάσουμε όμως κατευθείαν στο θέμα:

Ένα Συνεργείο θεωρεί ότι κάθε πελάτης που περνάει την πόρτα αξίζει κατά μέσο όρο περίπου 50-100 €.

Το ποσό αυτό είναι τα χρήματα που θα αφήσει μετά από ένα σωστό service, επισκευή ή κάποια άλλη υπηρεσία.

Είναι όμως αυτό το ποσό που πραγματικά αξίζει για την επιχείρηση ή είναι πολύ περισσότερο;

Η πραγματική αξία του πελάτη για την επιχείρηση, είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πιστεύει ο ιδιοκτήτης/ιδιοκτήτρια του Συνεργείου.

Σκεφτείτε το εξής...

  • Πόσες φορές τον χρόνο θα έρθει ο μέσος πελάτης σας για να κάνει service ή να του επιδιορθώσετε μια βλάβη στο αυτοκίνητο ή να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη υπηρεσία σας;
  • Πόσα χρόνια θα παραμείνει πιστός στο Συνεργείο;

Εφαρμόζοντας απλά μαθηματικά έχουμε:

Ας υποθέσουμε ότι ο/η κάθε πελάτισσα αφήνει 80 € κατά μέσο όρο κάθε φορά που επισκέπτεται το Συνεργείο σας, με μέσο όρο επισκέψεων τις 3 φορές το έτος.

Σύνολο 240 € το χρόνο.

Εάν ο πελάτης/πελάτισσα  αγοράσει και κάποια ανταλλακτικά ή αναλώσιμα (στο χέρι σας είναι) μπορεί να φτάσει εύκολα τα 400 € τον χρόνο (με συντηρητικούς υπολογισμούς).

Εάν υποθέσουμε ότι παραμένει πελάτης/πελάτισσα για 5 χρόνια (δεν έχει κανέναν λόγο να φύγει εφόσον του/της παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση και φροντίδα) τώρα αξίζει 2.000 € (5×400).

Όμως και πάλι, είναι το ποσό των 2.000 ευρώ αυτό που αξίζει πραγματικά κάθε πελάτης/πελάτισσα σας;

Εάν ο κάθε πελάτης/πελάτισσα σύστηνε το Συνεργείο σας στους/στις φίλες της και σας έφερνε κάθε χρόνο μια μόνο ένα φίλο/φίλη (για τα 5 χρόνια), πόσο αξίζει τώρα;

Η απάντηση είναι 10.000 ευρώ !!!

Αξία πελάτη

Το ερώτημα είναι το εξής: Πιστεύετε ότι σαν ιδιοκτήτης του Συνεργείου που καταλαβαίνει την πραγματική αξία των πελατών του, ότι είναι 10.000 €, και προκειμένου να προσελκύσει όσους περισσότερους/ες τέτοιες πελάτισσες το έχετε βαθιά μέσα σας συνειδητοποιήσει;

Θα πάρετε τις ίδιες αποφάσεις για το Μάρκετινγκ του Συνεργείου σας, ως ιδιοκτήτης του Συνεργείου που πιστεύει ότι ο/η κάθε πελάτισσα αξίζει μόλις 80 €;

Δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι θα αναθεωρήσετε και θα πάρετε εντελώς διαφορετικές αποφάσεις και θα επικεντρωθείτε σοβαρά στο Μάρκετινγκ της επιχείρησης σας!

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αντιληφθείτε την πραγματική αξία του μέσου πελάτη, στην διάρκεια του κύκλου ζωής μιας επιχείρησης. Έχοντας την γνώση αυτή μπορείτε να καθορίσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια τα χρήματα που μπορείτε να ξοδέψετε προκειμένου να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη, ενώ παράλληλα, σας κάνει να συνειδητοποιήσετε το κόστος της απώλειας που θα έχετε, εάν χάσετε έναν υπάρχον πελάτη/πελάτισσα!

Εάν δεν γνωρίζετε ποια είναι η πραγματική αξία των πελατών σας, τότε αφήστε οτιδήποτε άλλο κάνετε αυτή την στιγμή και ξεκινήστε να την ανακαλύψετε.

Ως επισκευαστές χρησιμοποιήστε σαν οδηγό το παράδειγμα του ίδιου Συνεργείου σας γιατί εσάς φωτογραφίζει.

Μάλιστα σας προτείνουμε, όταν θα έχετε βρει την πραγματική αξία του πελάτη σας, πάρτε ένα κίτρινο sticker και κολλήστε το στον υπολογιστή σας για να το βλέπετε και να το θυμάστε συνέχεια!
Και μια φιλική συμβουλή.

Αν αποκτήσετε έναν νέο πελάτη στο κόστος (break even) θα δείτε ότι μπορείτε να  κερδίσετε περισσότερα χρήματα από αυτόν στην συνέχεια!

Πιστεύουμε ότι κάθε Στρατηγική Μάρκετινγκ που θα εφαρμόσει η κάθε μικρή επιχείρηση θα πρέπει να έχει 3 βασικούς Άξονες:

  • Να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στο συνεργείο (αύξηση διελεύσεων) ή την επιχείρηση ανταλλακτικών σας ή στην ιστοσελίδα σας αν πουλάτε και ηλεκτρονικά.
  • Να μετατρέψει τους επισκέπτες σας σε πραγματικούς πελάτες, δημιουργώντας «σχέση εμπιστοσύνης» και αλληλεπίδραση μεταξύ σας. Αν η συχνή τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους σας κουράζει δείτε το αλλιώς. Έχετε χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης.
  • Να αυξάνει διαρκώς την ΑΞΙΑ τους – διατηρώντας  τους πρωτίστως πιστούς πελάτες, αυξάνοντας κάθε συναλλαγή μαζί τους και επιτυγχάνοντας επαναλαμβανόμενες πωλήσεις – ξανά και ξανά.

Για να έχουν όλα αυτά τα παραπάνω αποτελέσματα, θα πρέπει να πειραματιστείτε, να το πιστέψετε και να δείτε πως θα τα υλοποιήσετε σταδιακά και προσεκτικά …απλά να αλλάξετε οι ίδιοι τρόπο σκέψης και νοοτροπία γιατί "Δεν είστε Μόνο Επισκευαστές αλλά και Επιχειρηματίες".

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter