Print this page

Τεχνικά Σεμινάρια μέσω Υπολογιστή (Webinars) 27, 28 Ιανουαρίου & 3, 4 Φεβρουαρίου 2021

Διήμερο Σεμινάριο Υβριδική τεχνολογία VW & Υβριδικό κιβώτιο 8 σχέσεων Porche
Τετάρτη 3 & Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021
18:00-20:30

Υβριδική Τεχνολογία VW – Υβριδικό Touareg 2011 Gen II
Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 18.00 – 20.30

• Εισαγωγή
• Είδη Υβριδικής τεχνολογίας μετάδοσης κίνησης
• Βασικά στοιχεία της Yβριδικής τεχνολογίας
• Τα επιχειρήματα υπέρ της υβριδικής τεχνολογίας
• Γιατί Full Hybrid Drive;
• Μηχανoλογική σχεδίαση
• Κινητήρας-Συμπλέκτης-Ηλεκτρικό μοτέρ/Γεννήτρια-Υβριδικό κιβώτιο Ταχυτήτων
• Υβριδική Μπαταρία Υψηλής Τάσης
• Ηλεκτρική Μετάδοση κίνησης και Έλεγχος Ηλεκτρονικών Ισχύος
• Φις συντήρησης συστήματος Υψηλής Τάσης (Ασφαλειοδιακόπτης)
• Λοιπά Ηλεκτρικά εξαρτήματα (Ανεμιστήρες ψύξης, Καλώδια Υ.Τ., Προστατευτικά ρελέ, Συμπιεστής A/C

Υβριδικό κιβώτιο & Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργητική τετρακίνηση AWD – PTM Porsche Cayenne S Hybrid 2011 /VW Touareg 2011
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 18.00 – 20.30

• Γενικά – Τεχνικά στοιχεία
• Ειδικά χαρακτηριστικά και πίνακας οργάνων
• Λειτουργίες οδήγησης με ηλεκτρικό ρεύμα
• Λειτουργίες χειρισμού
• Ειδικά HV εξαρτήματα (Συμπλέκτης διαχωρισμού, Ηλεκτρικό μοτέρ, Ηλεκτρονικά Ισχύος PE, Υβριδική Μπαταρία Υψηλής Τάσης)
• Ειδικά HV εξαρτήματα
• Ηλεκτρικά βοηθητικά συστήματα
• Περιγραφή του δικτύου της μονάδας υβριδικού ελέγχου
• Ασφάλεια – Αναγνώριση του αυτοκινήτου
• Τεχνικός Υψηλής Τάσης
• Μετάδοση κίνησης (Κιβώτιο & Διαφορικό)
• Tiptronic 8 σχέσεων (Ανάλυση & Παρουσίαση)
• Υβριδική Διαχείριση
• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργητική τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη Porsche Traction Management ή PTM.  (Ένα μόνιμο σύστημα τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό από την Panamera μέχρι το Cayenne)

Πληροφορίες & Δηλώσεις συμμετοχής ΕΔΩ


1. Αλήθειες & Μύθοι για τα Φρένα
Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021    
18:00-20:30

Θεματολογια
Σύστημα φρένων – Εξαρτήματα
Φρένα – Επισκευή
Ποια είναι Μύθοι…και ποια Αλήθειες και γιατί συμβαίνουν;

• Οι δίσκοι στραβώνουν αν αποθηκεύονται λάθος ή αν σας πέσουν κάτω;
• Οι δίσκοι στραβώνουν αν είναι φθηνοί;
• Και αν υπερθερμανθούν;
• Η ευθυγράμμιση των δίσκων είναι εύκολη;
• Το πάχος των δίσκων (εσωτερικό – εξωτερικό) είναι σημαντικό!
• Τα κεραμικά τακάκια δεν έχουν ποτέ προβλήματα;
• Είναι εύκολος ο καθαρισμός σκουριάς για αποφυγή στραβώματος
• Είναι OK για χρήση γυαλόχαρτο ή βούρτσα καθαρισμού
• Σφυρί και καλέμι θα πρέπει να χρησιμοποιούνται;
• Οι δίσκοι δεν έχουν στρώματα μεταφοράς
• Τα στρώματα μεταφοράς είναι καλά
• Και με τα φρένα επιδόσεων;
• Αντικαθιστάτε απλά δίσκους και τακάκια ή προσδιορίζετε την αιτία
• Δαγκάνες πολλαπλών πιστονιών ….έχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης;
• Μπορείτε να πείτε πόσο καλά είναι τα υγρά φρένων από την όψη τους;
• Σωληνάκια φρένων (Μαρκούτσια) – Πότε αλλάζουν;

Μαζί με άλλα πολλά που θα αποτελέσουν τροφή για σκέψη, γνώση και εφαρμογή. Γιατί η γνώση είναι το απόλυτο εργαλείο.

Εισηγητής: N. Ξυδιάς

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

2. Υβριδική Τεχνολογία 48 V Start – Stop
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021  
18:00-20:30

Θεματολογια
• Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέλεξαν τα 48 V
• Ποιες είναι οι διατάξεις των υβριδικών συστημάτων;
• Είναι όλα τα συστήματα ίδια;
• Παρουσίαση των συστημάτων ΟΕ εταιρειών: Bosch, Denso, Valeo
• Παρουσίαση των υβριδικών τεχνολογιών των αυτοκινητοβιομηχανιών: Peugeot – Citroen (PSA), SUZUKI, Volvo, Mazda i-Stop

Εισηγητής: Ε. Τσόνγκας

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under