5o Τεχνικό Σεμινάριο Ηλεκτρικών Οχημάτων

To 5o κατά σειρά Τεχνικό σεμινάριο στην Τεχνολογία των αμιγώς Ηλεκτρικών οχημάτων ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και έριξε τίτλους τέλους μετά από 2 μάλλον εξουθενωτικές ημέρες συγκρίνοντας τον απίστευτο όγκο πληροφοριών.

Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ παρουσίασε σε 2 μέρες 10 διαφορετικές μάρκες Ηλεκτρικών και ξεπέρασε για άλλη μια φορά τις 8 ώρες προγραμματισμένης εκπαίδευσης ειδικά την 2η ημέρα.

Η Ασφάλεια λόγω των κινδύνων Υψηλής τάσης έχει αποτελέσει σημαία και είναι πάνω απ’ όλα.

50 ilektrika 3

Ο τεχν. Διευθυντής του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ παρουσίασε την Ασφάλεια των Εργασιών σε Ηλεκτρικά Οχήματα δηλ. οχήματα Υψηλής Τάσης.

Η Πρακτική ξεκίνησε στις 16.00 το απόγευμα της Κυριακής στα ηλεκτρικά οχήματα Opel Corsa-e, και ΒΜW i3.

Η Πρακτική πραγματοποιήθηκε στο Εξειδικευμένο Συνεργείο Αυτοκινήτων Hyundai -Καπλαντζής Αλέξανδρος Και ΣΙΑ ΕΕ στην Λεωφ. Χασιάς 189, στο Ίλιον και μετά από 4 περίπου ώρες ολοκληρώθηκε με live Broadcasting – με την γνωστή υβριδική μορφή εκπαίδευσης που χρησιμοποιείς τα τελευταίο χρονικό διάστημα το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και οι συνεργάτες του.

Στην Πρακτική παρουσιάστηκε ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας και των ατομικών μέσων Προστασίας για τα Συνεργεία Ηλεκτρικών οχημάτων.

50 ilektrika 4

50 ilektrika 5

50 ilektrika 6

Πέρα από τα διαγνωστικά του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ παρουσιάστηκε ο 4-καναλος παλμογράφος της Pico το αντίστοιχο kit για Ηλεκτρικά οχήματα (EV kit) και το διαγνωστικό Actia Passthru, που ήταν μια ευγενική χορηγία της εταιρείας VSA.

Είπε κανείς ότι δεν χαλάνε ή δεν βγάζουν βλάβες τα ηλεκτρικά οχήματα;

Οι συμμετέχοντες που παρακολούθησαν το 2-ήμερο τεχνικό σεμινάριο στα ηλεκτρικά οχήματα είδαν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα !

Έτσι έγινε express διάγνωση βλαβών για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Opel Corsa-e) που δεν ήταν και μικρός όπως διαπίστωσαν ζωντανά οι φίλοι μας χωρίς να ανάβει το λαμπάκι Check Engine.

Το Opel Corsa-e είχε 25 βλάβες καταχωρημένες! Απίστευτο;

50 ilektrika 11

Και όμως όλα τα ηλεκτρικά που έχουμε ελέγξει στα σεμινάριά μας μέχρι σήμερα έχουν τουλάχιστον μία ή περισσότερες καταχωρημένες βλάβες χωρίς λαμπάκι αναμμένο.

Εδώ έγινε αναλυτική παρουσίαση των κωδικών βλαβών (DTC’s) και φυσικά χρησιμοποιήσαμε και τα freeze frame data προκειμένου να δούμε κάτω από ποιες συνθήκες καταγράφηκαν οι βλάβες.

Για πρώτη φορά γίνεται και χρήση θερμικής κάμερας. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους!

Άλλος ένα υποχρεωτικός εξοπλισμός για τα εμπλεκόμενα Συνεργεία.

50 ilektrika 7

50 ilektrika 9

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν εκτός από την Βεβαίωση Παρακολούθησης και το Αυτοκόλλητο σήμα εξωτερικού χώρου του "Εκπαιδευμένου Συνεργείου στην Τεχνολογία Ηλεκτρικών Οχημάτων".

50 ilektrika 1

Τα χαμογελαστά πρόσωπα της φωτογραφίας μας απεικονίζουν την ικανοποίηση όλων όσων συμμετείχαν με Φυσική παρουσία αλλά και όσων συμμετείχαν διαδικτυακά. 
 
Αυτή η τεχνολογία είναι το μέλλον.

Και όπως συνηθίζουμε να λέμε στο Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ: "ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ".
Get Connected!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin