Τεχνική Ενημερωτική Ημερίδα Ηλεκτροκίνησης στη Θεσσαλονίκη

Κεντρική Φωρογραφία: Α. Χατζηφωτίου, Πρόεδρος ΟΒΕΑΜΜΕ

Θέμα: Το Σύγχρονο Συνεργείο και οι προκλήσεις από την Ηλεκτροκίνηση

H ΟΒΕΑΜΜΕ διοργάνωσε υπό την Αιγίδα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και το Δήμο Θεσσαλονίκης στις 11 Σεπτεμβρίου 2022 στην αίθουσα Δ ( αποθήκη Δ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ τεχνική ενημερωτική ημερίδα με θεμα: Το Σύγχρονο Συνεργείο και οι προκλήσεις από την Ηλεκτροκίνηση

Οικοδεσπότες – Επίσημοι - Συμμετέχοντες & Χορηγοί

Τίμησαν με την παρουσία τους την ημερίδα ο Υφυπουργός μεταφορών και Υποδομών ο κύριος Μιχ. Παπαδόπουλος, ο οποίος είχε την διάθεση και τον χρόνο να απαντήσει σε ερωτήσεις που του έθεσαν οι συμμετέχοντες. Ακόμη παρευρέθηκαν  ο κος Κων/νος Γκιουλέκας βουλευτής της Α’ Θεσσαλονίκης, ο αντιπεριφερειάρχης κ. Γιουτικας Κων/νος , η αντιπεριφερειάρχης κυρία Μελίνα Δεμερτζοπουλου, ο πρόεδρος του βιοτεχνικού επιμελητηρίου κύριος Αν. Καπνοπωλης, που ήταν αρωγός των όλων  προσπαθειών.

Ακόμη σύντομη τοποθέτηση εκανε ως εκπρόσωπος της ΓΣΒΕΕ ο Γ. Γραμματέας Α. Νικολόπουλος.

Σύντομη παρουσίαση έκανε και ο Γεν. Διευθυντής και συνιδρυτής της MC chargers ο κύριος Μπάμπης Μαρμάγγελος - χορηγός της ημερίδας μαζί με τον Τεχν. σύμβουλο της ΟΒΕΑΜΜΕ κος Παν. Καρανάσιος. Τέλος  από την εταιρεία "Σαμαράς και Συνεργάτες-Σύμβουλοι Μηχανικοί" παρευρέθηκε ο κος Σωτ. Καρατσιόλης.

Υλοποίηση & Πρόγραμμα

Η Τεχνική ενημερωτική ημερίδα, είχε ως κεντρικό θέμα "Το Σύγχρονο Συνεργείο και οι προκλήσεις από την Ηλεκτροκίνηση" αλλά και τα νέα δεδομένα που φέρνει για τα συνεργεία αυτοκινήτων και μηχανοκίνητων οχημάτων.

Διαπραγματεύθηκε το πώς θα καταφέρουν οι επισκευαστές να επιβιώσουν ενόψει της εισαγωγής της νέας τεχνολογίας, αλλά και το ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που εντοπίζονται για την ευρεία αποδοχή της από το κοινό και τους επαγγελματίες.

Τη θεματολογία και παρουσίαση των ενοτήτων της Ημερίδας, υλοποίησε το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου - ΙΔΕΕΑ με το επιστημονικό του προσωπικό.

Στις παρουσιάσεις των εισηγητών, αναπτύχθηκαν ενδιαφέρουσες θεματικές ενότητες όπως:

•    Η Διεθνής & Ελληνική Αγορά Επισκευής Αυτοκινήτων Σήμερα
•    Από τους Υδρογονάνθρακες & τις ΜΕΚ στα Ηλεκτρόνια & στις Ηλεκτρικές Μηχανές Υβριδικών - Ηλεκτρικών Οχημάτων
•    Οχήματα Και Διαγνωστικές Συσκευές: Όλα Digital & Connected
•    Εκπαίδευση & Ασφάλεια εργασιών σε Υβριδικά και Ηλεκτρικά οχήματα
•    Το Συνεργείο του Μέλλοντος και οι αυξανόμενες Τεχνολογικές Προκλήσεις
•    Ηλεκτρικά Επαγγελματικά Οχήματα Και Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα

Στην τεχνική ενημερωτική ημερίδα συμμετείχαν συνολικά 6 επιστημονικοί Συνεργάτες του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ (4 δια ζώσης και 3 εξ’ αποστάσεως).

Μετά το πέρας της ημερίδας ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση – με ερωτήσεις και απαντήσεις από τους συμμετέχοντες

Τέλος έγινε η αποφώνηση από τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας και η απονομή των σχετικών βεβαιώσεων Συμμετοχής.

Καρό σημαία  & Συμπεράσματα

Θερμά συγχαρητήρια στο Πρόεδρο, στα μέλη του ΔΣ (που κοπίασαν) σε όλους τους συμμετέχοντες, που ήρθαν από όλη την Β. Ελλάδα, τους επίσημους προσκεκλημένους, τον υφυπουργό Μ. Παπαδόπουλο για τις ειδήσεις που "αλιεύσαμε" και τον μέγα χορηγό την Ελληνική εταιρεία φορτιστών την Mc chargers.

Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ παραμένει x30+ χρόνια δίπλα στον επισκευαστικό κλάδο και μεταλαμπαδεύει όλη αυτή την τεράστια εμπειρία και γνώση του μέσα από την επιστημονική του ομάδα των 7 στελεχών του με Ημερίδες και σεμινάρια.

Με παρεμβάσεις από την Νομοθεσία μέχρι εισηγήσεις ή και κατάθεση προτάσεων, προς την Πολιτεία προσπαθεί να επιταχύνει την κάλυψη του υπάρχοντος νομοθετικού κενού.

Το  νομοθετικό έλλειμμα για τον τεχνίτη Ηλεκτροκίνησης (Τεχνίτης Υψηλής τάσης) εκτιμάμε μετά τις ανακοινώσεις του Υφυπουργού Μ. Παπαδόπουλου στην ημερίδα ότι μέχρι το τέλος του Οκτώβρη θα έχει οριστικοποιηθεί. Οπότε ανοίγει και ο δρόμος για την άδεια άσκησης επαγγέλματος Συνεργείου Ηλεκτροκίνησης.

Επιθυμία πιστεύουμε όλων… !

Οραματιζόμαστε μια μοντέρνα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών νομοθεσία που θα είναι η κληρονομιά των επόμενων γενιών.

Μια ολοκληρωμένη νομοθεσία χωρίς κενά και παραθυράκια, που θα πρέπει να οδηγεί ακόμη και σε μετατροπές των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτρικά.

Η Εθνική νομοθεσία άλλων Ευρωπαϊκών χωρών ήδη το επιτρέπει.

Στην Ελλάδα θα τολμήσουμε; 

Τι σημαίνει αυτό για το κλάδο; ΔΟΥΛΕΙΕΣ!

Όπως και στην περίπτωση της Αεριοκίνησης.

Το αυτοκίνητο αλλάζει και μετά από 100+χρόνια μετασχηματίζεται σε κάτι εντελώς νέο τεχνολογικά με αόρατους κινδύνους από την Υψηλή Τάση.

Γίνεται εκτός από ηλεκτρικό, συνδεδεμένο και αυτόνομο.

Κάποιοι επισκευαστές όμως θα συντηρούν και θα επισκευάζουν αυτά τα αυτοκίνητα.

Είναι οι Μηχανοτρονικοί του μέλλοντος που βλέπουμε ότι διαμορφώνονται και μετασχηματίζονται και αυτοί με μοντέρνο εξοπλισμό και διαγνωστικά μηχανήματα και έχοντας ως απόλυτο εργαλείο την ΓΝΩΣΗ.
Εξάλλου ένα moto του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ λέει:

"Το Μέλλον ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν".

Μην φοβάστε τις νέες τεχνολογίες - Μην φοβάστε την Ηλεκτροκίνηση.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color x icon linkedin