Οι Tenneco & Eaton θα παράξουν ολοκληρωμένο Σύστημα Θερμικής Διαχείρισης Καυσαερίων για CVs

Οι εταιρείες διαχείρισης ενέργειας Eaton και Tenneco ανακοίνωσαν μια κοινή συμφωνία ανάπτυξης μεταξύ του ομίλου Vehicle Group της Eaton και του επιχειρηματικού ομίλου Clean Air της Tenneco για την παραγωγή ενός ολοκληρωμένου συστήματος θερμικής διαχείρισης καυσαερίων που θα επιτρέπει στους κατασκευαστές φορτηγών και ελαφρών οχημάτων να πληρούν τους επερχόμενους κανονισμούς για τις εκπομπές.

Σε όλο τον κόσμο, τα πρότυπα εκπομπών γίνονται αυστηρότερα για τους κατασκευαστές οχημάτων. Στην Ευρώπη, το επόμενο στάδιο των προτύπων εκπομπών, γνωστό ως Euro 7 (για ελαφρά οχήματα) και Euro VII (για βαρέα φορτία), στοχεύουν στην εισαγωγή το 2025. Ο Αμερικανικός οργανισμός California Air Resources Board (CARB) και ο US Environmental Protection Agency - EPA, (Οργανισμός Προστασίας Περιβάλλοντος) έχει προγραμματίσει παρόμοιες δράσεις για το 2024 και το 2027, αντίστοιχα. Συλλογικά, αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα μειώσουν τα όρια NOx στο σωλήνα της εξάτμισης κατά 90%, επιταχύνοντας έτσι την ανάγκη για παγκόσμιους κατασκευαστές κινητήρων να χρησιμοποιούν πρόσθετες στρατηγικές μείωσης εκπομπών.

tenneco eaton
 
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η θερμική μονάδα Cold Start Thermal Unit (CSTU) της Tenneco θα συνδυαστεί με την τεχνολογία ανεμιστήρων TVS της Eaton. Με το σύστημα που αναπτύσσουν οι Tenneco και Eaton, σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν έναν υπερσυμπιεστή τύπου Roots, ο οποίος θα τροφοδοτεί με αέρα ένα μικρό καυστήρα του συστήματος CSTU. Ο τελευταίος χρησιμοποιεί μία μικρή ποσότητα καυσίμου, ώστε να θερμάνει ταχύτατα τη ροή του αέρα και, εν συνεχεία, τους καταλυτικούς μετατροπείς και τα φίλτρα DPF. Το ολοκληρωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης καυσαερίων θα παρέχει θερμότητα απευθείας στο σύστημα μετεπεξεργασίας του οχήματος, το οποίο είναι απαραίτητο για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών καυσαερίων. Κατά τη θέρμανση του καταλύτη SCR σε περίπου 200 - 250 βαθμούς Κελσίου, το σύστημα μετεπεξεργασίας μπορεί αποτελεσματικά να μετατρέψει τα οξείδια NOx σε καθαρές εκπομπές (π.χ. Άζωτο και υδρατμούς - νερό) κατά την έξοδο από τον καταλύτη SCR. Ο ηλεκτρικός ανεμιστήρας TVS Roots της Eaton επιτρέπει τη ροή του αέρα να ελέγχεται αποτελεσματικά και με ακρίβεια, ώστε το CSTU να διατηρεί τις βέλτιστες θερμοκρασίες μετεπεξεργασίας.

Eaton electrically driven TVS Roots blower

Οι δύο πλευρές δηλώνουν ότι το ολοκληρωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης καυσαερίων ήδη τραβάει την προσοχή πολλών παγκόσμιων κατασκευαστών, οι οποίοι επί του παρόντος επιλέγουν ποια τεχνολογία κινητήρα θα τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών. Με την υιοθέτηση αυτής της λύσης, μπορούν να εξαλειφθούν πολύπλοκα συστήματα καταλύτη με πολλούς εγχυτήρες, καταλυτικά συστήματα σβηστής ενδεικτικής λυχνίας, με close-coupled κατασκευή, μειώνοντας έτσι την πολυπλοκότητα.
Το CSTU και ο ανεμιστήρας TVS θα πωλείται ξεχωριστά από την Tenneco και την Eaton, αντίστοιχα, αλλά θα κατασκευαστεί ως σύστημα που θα επιτρέπει στους κατασκευαστές οχημάτων να ενσωματώνουν απρόσκοπτα τα υποσυστήματα.
Οι αναπτυξιακές δραστηριότητες πραγματοποιούνται στο τεχνικό κέντρο της Tenneco στο Edenkoben της Γερμανίας και στο τεχνικό κέντρο του Eaton στο Marshall, Michigan. Το ολοκληρωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης καυσαερίων αναμένεται να είναι έτοιμο για έναρξη της παραγωγής το 2025 για να υποστηρίξει το νομοθετικό - ρυθμιστικό χρονοδιάγραμμα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin