Πως θα μοιάζει το Συνεργείο επισκευής και Συντήρησης αυτοκινήτων στο μέλλον

Θα μπορούσε το Συνεργείο επισκευής και Συντήρησης αυτοκινήτων του μέλλοντος να μοιάζει κάπως έτσι; Οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα αυτοδιαγνωστικά αυτοκίνητα και τα ολογράμματα θα είναι μαζί μας μέχρι το 2050

Τα συνεργεία συντήρησης αυτοκινήτων θα αλλάξουν σχεδόν αγνώριστα τα επόμενα 30 χρόνια και θα μοιάζουν «περισσότερο με Εργαστήριο παρά με Συνεργείο», σύμφωνα με μια ομάδα ειδικών.
Σε τρεις δεκαετίες, τα Συνεργεία αυτοκινήτων θα είναι εξαιρετικά καθαρά περιβάλλοντα γεμάτα με απίστευτα προηγμένη τεχνολογία, όπως διεπαφές επαυξημένης πραγματικότητας, ρομποτικοί βοηθοί, επί τόπου 3D εκτυπωτές και συστήματα συγκόλλησης λέιζερ υψηλής πυκνότητας, λέει ο ασφαλιστικός όμιλος Direct Line, με βάση τα σχόλια από τον οργανισμό ασφάλειας οχημάτων Thatcham Research και την Women's Engineering Society.

Ενώ οι μηχανικοί αυτοκινήτων θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν διαγνωστικά εργαλεία κατά την επισκευή οχημάτων, τα συστήματα που έχουν στη διάθεσή τους αναμένεται να είναι πολύ πιο λεπτομερή και ακριβή τις επόμενες δεκαετίες. Με την τεχνολογία στο αυτοκίνητο να αναμένεται να προχωρήσει εξίσου γρήγορα, τα οχήματα είναι επίσης πιθανό να διαθέτουν το δικό τους έξυπνο κιτ αυτοδιάγνωσης έως το 2050 (αυτό είναι δυνατό σε κάποιο βαθμό σήμερα).

sinergeio mellon 1

Ίσως ο ισχυρότερος διαστημικός ισχυρισμός από όλους είναι ότι οι μηχανικοί θα μπορούσαν να διορθώσουν μικρά προβλήματα στα αυτοκίνητα χωρίς να είναι παρόντες. Χρησιμοποιώντας ολογράμματα τύπου Star Wars, οι μηχανικοί και οι τεχνικοί θα μπορούν να εντοπίσουν προβλήματα σε ένα όχημα και να βοηθήσουν τον οδηγό να τα λύσει από απόσταση.

Υπάρχει επίσης μια πιθανότητα ο οδηγός του μέλλοντος να μην χρειαστεί καν να αφήσει το αυτοκίνητό του σε πρατήριο καυσίμων, σύμφωνα με την Direct Line. Ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η αυτόνομη τεχνολογία και η νομοθεσία για τα οδικά δίκτυα, είναι πιθανό ένα αυτοοδηγούμενο αυτοκίνητο να οδηγεί μόνο του σε Συνεργείο όταν πρόκειται να γίνει έλεγχος σέρβις ή ΙΚΤΕΟ και να επιστρέψει στο σπίτι όταν τελειώσει η εργασία.
 
Ενώ οι προβλέψεις μπορεί αρχικά να φαίνονται λίγο διασκεδαστικές, υπάρχει μια πιο σοβαρή πλευρά τους. Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση της Direct Line, το 59% των Βρετανών δεν ενδιαφέρεται καθόλου να εργαστεί σε ένα κέντρο επισκευής, επομένως ελπίζει ότι οι φουτουριστικές προβλέψεις θα ενθαρρύνουν μια νέα γενιά που εστιάζει στην τεχνολογία να εξετάσει το ενδεχόμενο καριέρας στα συστήματα επισκευής και συντήρησης οχημάτων.

sinergeio mellon 2

Η ειδικός τεχνολογίας του Ομίλου Direct Line, Felicity Harer, δήλωσε: “Ελπίζουμε αυτή η ματιά του μέλλοντος να δείξει στους νέους ιδιαίτερα την ποικιλία των σταδιοδρομιών που εξελίσσονται στη μηχανική και ότι θα ενθαρρύνει άτομα από μεγάλη ποικιλία υπόβαθρου να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα”.

«Με καινοτομίες όπως τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, υπάρχει ένας τεράστιος χώρος για τους ανθρώπους να εργαστούν και να διαμορφώσουν τον τρόπο που εκτελούνται οι επισκευές σε αυτά τα οχήματα και την τεχνολογία που απαιτείται για να γίνει αυτό».

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin