Συμμετοχή της Schaeffler στο σύστημα Διεύθυνσης Πίσω τροχών

Αναπτυξιακή συνεργασία για την επέκταση του ευφυούς χαρτοφυλακίου στο σύστημα Διεύθυνσης Πίσω τροχών-Rear Wheel Steering (iRWS): Dr. Keiwan Kashi, President Business Unit Mechatronic Systems στο Schaeffler και ο Dr. Stefan Waschul, Επικεφαλής συστημάτων διεύθυνσης επιβατικών αυτοκινήτων στο Robert Bosch Automotive Steering κατά την υπογραφή της σύμβασης.

  • Νέα αναπτυξιακή συνεργασία με την Bosch Automotive Steering
  • Το ευφυές μηχανοτρονικό σύστημα Διεύθυνσης πίσω τροχών προσφέρει βελτιωμένη άνεση και ασφάλεια οδήγησης καθώς και ανώτερη ενεργειακή απόδοση
  • Matthias Zink: «Ένα βασικό ορόσημο στο ταξίδι μας για να γίνουμε ο τεχνολογικός συνεργάτης επιλογής για συστήματα σασί»

Schaeffler dieuthinsi piso troxvn 1

Ο παγκόσμιος προμηθευτής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και βιομηχανίας Schaeffler ξεκινά μια αναπτυξιακή συνεργασία με την Robert Bosch Automotive Steering GmbH για να επεκτείνει το έξυπνο χαρτοφυλάκιο Rear Wheel Steering (iRWS). Στόχος της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη της αγοράς, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για συστήματα Διεύθυνσης πίσω τροχών-Rear Wheel Steering. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Schaeffler παρέχει συστήματα μηχατρονικού iRWS και η Bosch Automotive Steering συνεισφέρει λογισμικό και ηλεκτρονικά με τη μορφή μονάδων ελέγχου διεύθυνσης. «Ο συνδυασμός των δυνατοτήτων και των δύο εταιρειών μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ολοκληρωμένα συστήματα που προσφέρουν ανώτερη προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας», σχολίασε ο Matthias Zink, CEO Automotive OEM της Schaeffler. «Η τεχνολογία Intelligent Rear Wheel Steering αποτελεί βασικό ορόσημο στο ταξίδι τη Schaeffler για να γίνει ο τεχνολογικός συνεργάτης της επιλογής για συστήματα πλαισίου».

Τεχνολογία πίσω τιμονιού: μια μηχανοτρονική εξέλιξη

Η Schaeffler ξεκίνησε με επιτυχία το μηχανοτρονικό έξυπνο σύστημα Active Roll Control (iARC) το 2015. «Τα διδάγματα που αντλήσαμε από αυτήν τη διαδικασία διοχετεύθηκαν απευθείας στην ανάπτυξη του μηχατρονικού συστήματος διεύθυνσης πίσω τροχών», δήλωσε ο Δρ. Keiwan Kashi, Πρόεδρος Business Mechatronic Systems στο Schaeffler. «Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία μας στη μηχατρονική με τις βασικές μας ικανότητες στην εκβιομηχάνιση μηχανολογικών και μηχατρονικών εξαρτημάτων, δημιουργήσαμε ένα εξαιρετικά αποδοτικό προϊόν που μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των πελατών».

Η μονάδα mechatronic iRWS βελτιώνει την άνεση και την ασφάλεια της οδήγησης, η οποία προσφέρει πολλά βασικά οφέλη στον σημερινό ταχύτατα αστικοποιημένο κόσμο. Περιστρέφοντας τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση στους μπροστινούς τροχούς, μειώνει την ακτίνα στροφής, αυξάνοντας σημαντικά την ευελιξία σε στενούς χώρους, όπως όταν σταθμεύετε σε πολυσύχναστες αστικές περιοχές. Επιπλέον, η υποβοηθούμενη κίνηση του πίσω άξονα βελτιώνει το χειρισμό, τη σταθερότητα και την άνεση οδήγησης και βελτιώνει την ασφάλεια του οχήματος. Το σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών της Schaeffler χρησιμοποιεί ελαφριές τεχνολογίες και διαθέτει μέγιστο συνολικό βάρος μόλις οκτώ κιλών. Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ένας πλανητικό σετ κυλινδρικών γραναζιών που εκτελεί λειτουργία αυτο-κλειδώματος, διασφαλίζοντας ότι οι πίσω τροχοί δεν αλλάζουν κατεύθυνση χωρίς εντολή διεύθυνσης από τον οδηγό. Η πλανητική κίνηση προσφέρει επίσης ανώτερη απόδοση. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του συστήματος βελτιστοποιείται ακουστικά, καθιστώντας το ιδιαίτερα κατάλληλο για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού θορύβου.

Schaeffler dieuthinsi piso troxvn 1

Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών Bosch

Η μονάδα ελέγχου διεύθυνσης Bosch υποστηρίζει ασφαλέστερη οδήγηση

Η συμβολή της Bosch στη συνεργασία είναι η μονάδα ελέγχου διεύθυνσης, μια ενσωματωμένη μονάδα που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου, έναν ηλεκτρικό μοτέρ και ένα λογισμικό. Με δυνατότητα κλιμάκωσης και αρθρωτής σχεδίασης, αυτή η μονάδα είναι θεμελιώδης για πολλές από τις λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού στο νέο σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα της Schaeffler.

Schaeffler dieuthinsi piso troxvn 2

Ήδη αποδεδειγμένη απόδοση, η μονάδα ελέγχου διεύθυνσης έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε εκατομμύρια οχήματα με εμπρόσθιο άξονα. Διαθέτει ασφάλεια Bosch για ισχυρή προστασία από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Οι λειτουργίες και οι ενημερώσεις υποστηρίζονται από την τεχνολογία over-the-air (OTA). «Η μονάδα ελέγχου διεύθυνσης τρίτης γενιάς κυκλοφόρησε μόλις πέρυσι και έχει ήδη πάει πολύ καλά στην αγορά συστημάτων ελέγχου τιμονιού μπροστινού άξονα», δήλωσε ο Dr. Stefan Waschul, επικεφαλής των συστημάτων διεύθυνσης επιβατικών αυτοκινήτων στο Robert Bosch Automotive Steering. «Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, θα εφαρμόσουμε την τεχνογνωσία μας σε αυτόν τον τομέα σε συστήματα διεύθυνσης πίσω άξονα και θα συνεισφέρουμε στον πλούτο της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας σε λογισμικό και αρχιτεκτονική Ε/Ε που μας έχει καταστήσει ηγέτη της αγοράς στα συστήματα ελέγχου διεύθυνσης».

Με δεκαετίες εμπειρίας στην ανάπτυξη λογισμικού και τον έλεγχο διεύθυνσης, η Bosch έχει ήδη συνεργαστεί επιτυχώς με αυτήν την τεχνολογία σε πολλές εφαρμογές πελατών. Με βάση τα σήματα από τον αισθητήρα ροπής τιμονιού, ο ενσωματωμένος ηλεκτρονικός ελεγκτής του τιμονιού υπολογίζει τη βέλτιστη υποβοήθηση του τιμονιού, η οποία στη συνέχεια παρέχεται από τον ενσωματωμένο ηλεκτρικό μοτέρ. Εκτός από τη ροπή που εφαρμόζεται στο τιμόνι από τον οδηγό, ο υπολογισμός λαμβάνει υπόψη πολλές άλλες παραμέτρους του οχήματος.

Publisher: Schaeffler AG
Country: Germany

https://www.schaeffler.com/content.schaeffler.com/en/news_media/press_office/press_releases/press_releases_detail.jsp?id=87574976&utm_medium=social&utm_source=linkedin&utm_content=Schaeffler&utm_term=

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin