Τα καλύτερα των PSM και ASM μοτέρ. Συνδυασμός 2 κόσμων

PSM και ASM, επιδόσεις και αποδοτικότητα στις κύριες γραμμές μετάδοσης κίνησης και οικονομία και βιωσιμότητα στις δευτερεύουσες γραμμές μετάδοσης κίνησης:

Αυτός ο αστερισμός ήταν συχνά απίθανος για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Με τη νέα ιδέα * I²SM e-motor, η ZF βρήκε τον τρόπο να έχει το καλύτερο και των δύο κόσμων.

*I2SM - In-Rotor Inductive-Excited Synchronous Motor (Σύγχρονος κινητήρας με επαγωγική διέγερση εντός ρότορα).

Ο πιο συμπαγής και ροπιάρης ηλεκτροκινητήρας με πυκνότητα ροπής στον κόσμο, χωρίς μαγνήτες και σπάνιες γαίες: Με την ιδέα I2 SM, η ZF αναπτύσσει μια βιώσιμη και ισχυρή εναλλακτική λύση στις κοινές ηλεκτρικές γραμμές μετάδοσης κίνησης.

Ένας σύγχρονος κινητήρας χωρίς μαγνήτες, χωριστά διεγερμένος με έναν αποκλειστικό επαγωγικό διεγέρτη, το I²SM παρέχει 30% υψηλότερη πυκνότητα ισχύος από ένα συγκρίσιμο SESM - Separately Excited Synchronous Motors, ενώ μειώνει τις απώλειες τριβής.

Αυτό το καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για αυτοκινητόδρομους και πραγματικές συνθήκες οδήγησης – και ταιριάζει τέλεια σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, από κύρια έως δευτερεύοντα συστήματα μετάδοσης κίνησης έως την εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης MHEV P4, στην οποία υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης στον κύριο άξονα και ηλεκτρική κίνηση στον δεύτερο άξονα.

38311 2021 754 Fig2 HTML

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin