Αυτός ο αστερισμός ήταν συχνά απίθανος για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.
Με τη νέα ιδέα * I²SM e-motor, η ZF βρήκε τον τρόπο να έχει το καλύτερο και των δύο κόσμων.
*I2SM - In-Rotor Inductive-Excited Synchronous Motor (Σύγχρονος κινητήρας με επαγωγική διέγερση εντός ρότορα).
Ο πιο συμπαγής και ροπιάρης ηλεκτροκινητήρας με πυκνότητα ροπής στον κόσμο, χωρίς μαγνήτες και σπάνιες γαίες: Με την ιδέα I2 SM, η ZF αναπτύσσει μια βιώσιμη και ισχυρή εναλλακτική λύση στις κοινές ηλεκτρικές γραμμές μετάδοσης κίνησης.
Ένας σύγχρονος κινητήρας χωρίς μαγνήτες, χωριστά διεγερμένος με έναν αποκλειστικό επαγωγικό διεγέρτη, το I²SM παρέχει 30% υψηλότερη πυκνότητα ισχύος από ένα συγκρίσιμο SESM - Separately Excited Synchronous Motors, ενώ μειώνει τις απώλειες τριβής.
Αυτό το καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για αυτοκινητόδρομους και πραγματικές συνθήκες οδήγησης – και ταιριάζει τέλεια σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, από κύρια έως δευτερεύοντα συστήματα μετάδοσης κίνησης έως την εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης MHEV P4, στην οποία υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης στον κύριο άξονα και ηλεκτρική κίνηση στον δεύτερο άξονα.