Γιατί η Porsche επενδύει στη Κροατική Εταιρεία Ηλεκτρικών Supercar;

Η Porsche αγόρασε ένα μειοψηφικό μερίδιο στη Rimac Automobili

Η Porsche AG έχει επενδύσει στην εταιρεία τεχνολογίας και ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων Rimac Automobili με συμμετοχή μειοψηφίας 10%. Ξέρετε, την Κροατική εταιρεία των 400 εργαζομένων πίσω από τα Concept One και C_Two ηλεκτρικά hypercars.

Η εταιρεία αναπτύσσει και παράγει ηλεκτρικά εξαρτήματα οχημάτων και κατασκευάζει ηλεκτρικά σούπερ σπορ αυτοκίνητα. Η εταιρεία προμηθεύει τις Koenigsegg, Jaguar και Renault. Η εταιρεία θα αναπτύξει το σύστημα μπαταριών για την Aston Martin Valkyrie. Ναι, αυτοί οι τύποι κάνουν απίστευτη δουλειά. Στο πλαίσιο των προσπαθειών ηλεκτροκίνησης, η Porsche επιδιώκει μια αναπτυξιακή συνεργασία με τη νέα εταιρεία. Η Porsche και η Rimac έφεραν και οι δύο από μια είδηση στα highlights των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, παρουσιάζοντας το Mission E Cross Turismo και το Concept Two αντίστοιχα. Τώρα, οι δύο εταιρείες ετοιμάζονται να συμμετάσχουν σε αυτό που περιγράφεται ως στενή συνεργασία στα χέρια της ανακοίνωσης της Porsche ότι αγόρασε το 10% της Rimac Automobili.

Ο διευθύνων σύμβουλος και ομιλητής Mate Rimac, ο οποίος παραμένει ο μέτοχος της πλειοψηφίας, λέει ότι η σύναψη αυτής της εταιρικής σχέσης με την Porsche «είναι ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική της Rimac για να γίνει ο κορυφαίος προμηθευτής τεχνολογίας EV σε παγκόσμιους OEMs».

Ο Lutz Meschke της Porsche, αναπληρωτής πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής της εταιρείας, λέει ότι με αυτοκίνητα όπως το Concept της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και ότι οι «ιδέες και προσεγγίσεις του είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρες».

Η Porsche ελπίζει επίσης για κάποιο είδος εταιρικής σχέσης για την ανάπτυξη ως αποτέλεσμα συνεργασίας, αν και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη ποια μορφή θα λάβει.

Όπως γνωρίζουμε, η Porsche απέχει μόνο μερικούς μήνες από το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Το Taycan είναι ένα τετραθέσιο με αυτονομία 600 χλμ. που τροφοδοτείται από δύο συγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη - ο ένας σε κάθε άξονα και δίνει κίνηση σε όλους τους τροχούς και 0-62 mph σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα». Η Rimac, από την άλλη πλευρά, έχει κάνει μόνο ηλεκτρικά οχήματα (EVs). Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2009, αλλά μόνο το 2011 παρουσίασε το Concept One στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Υπήρχε ένας υπαινιγμός για την νεοσύστατη εταιρεία - όπως συμβαίνει πάντοτε με αυτό το είδος αυτοκινήτων - αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2016, η Rimac επέστρεψε στο προσκήνιο με το τελικό αυτοκίνητο, το οποίο υποσχέθηκε να κατασλκευάσει όχι πάνω από οκτώ μονάδες.

Τα νούμερα ήταν εξωφρενικά. 1088 bhp, 1180 lb ft και 0-186 mph σε μόλις 14,2 δευτερόλεπτα. Διαθέτει τέσσερις κινητήρες - έναν για κάθε τροχό - ο καθένας με δικό του αναστροφέα και κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό σήμαινε ότι και οι τέσσερις γωνίες θα μπορούσαν να ελέγχονται ανεξάρτητα, προσδίνοντας διόρθωση της ροπής σε όλους τους τροχούς. Παρόλα αυτά το μοντέλο συνεχίζει να παράγεται.

Η Porsche επενδύει στους ανθρώπους πίσω από το τρελό C_Two των 1,887 bhp. Ναι είναι γεγονός!

Το C_Two, το οποίο αποκαλύφθηκε στο φετινή έκθεση της Γενεύης, κινεί τα πράγματα κάπως - στα 1,887bhp, 1,696lb ft και σε χρόνο 1,85 δευτερολέπτων τα 0-60 mph (0-100m/h) με δόλωμα την Tesla.
Έτσι μπορεί να δείτε γιατί η Porsche έκανε μια κλήση στην Rimac.Τι σημαίνει αυτό για την Porsche και για την Rimac; Για την Porsche - μεγάλη εμπειρία εξειδίκευσης, σχεδίασης, κατασκευής, δοκιμής και πώλησης των πιο extreme ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκεί έξω. Και για τη Rimac - ένα ζευγάρι με απίστευτα βαθιές τσέπες. Δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε να δούμε πώς αυτό το εξελιχθεί.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin