Λατρεύω απόλυτα το Nissan LEAFιάσκο του 2015! Το αγόρασα καινούργιο και η μέγιστη εμβέλειά του ήταν περίπου 80 μίλια. Λόγω της κανονικής υποβάθμισης της μπαταρίας, η μέγιστη εμβέλεια είναι τώρα περίπου 70 μίλια. Το χρησιμοποιώ για να μετακινούμαι στη δουλειά σε κακές καιρικές συνθήκες (αλλιώς μετακινούμαι με ηλεκτρικό ποδήλατο ή ηλιακό/ηλεκτρικό τρίκυκλο), για ψώνια, μεταφέροντας τα εγγόνια και για να κάνω δουλειές στην πόλη. Είμαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου με βενζίνη που χρησιμοποιείται μόνο για μεγάλα ταξίδια. Η τελευταία φορά που το γέμισα με καύσιμο ήταν στα τέλη του 2021 και απομένει ακόμα το 1/8 στο τεπόζιτο.
Λίγο μετά την αγορά του LEAF, αγόρασα έναν φορτιστή επιπέδου 2 από την Costco, αγόρασα το κατάλληλο βύσμα NEMA, και συνέδεσα τα πάντα για λιγότερο από 400 δολάρια. Ο πάροχος ρεύματος μου προσφέρει έκπτωση 10% για φόρτιση μεταξύ 9μ.μ. και 5π.μ.
Αφού οδήγησα λίγο πάνω από 50.000 μίλια, τα μόνα έξοδα συντήρησης ήταν ένα σετ ελαστικών, 2 σετ μάκτρων υαλοκαθαριστήρα και ένα φίλτρο καμπίνας. Μόνο αυτά. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, αυτό το μικρό LEAF μπορεί να επιταχύνει σαν πύραυλος και η συμπεριφορά του στο δρόμο θυμίζει σπορ αυτοκίνητο. Συνήθως το οδηγώ σε λειτουργία ECO με μέγιστη αναγεννητική φόρτιση για μεγιστοποίηση της εμβέλειας.
Αυτά είναι τα ηλεκτρικά μου οχήματα…