Η Li-Metal αναμένει το εργοστάσιό της να απαιτεί περίπου 5.600 τόνους ανθρακικού λιθίου ετησίως. Το εργοστάσιο θα χρησιμοποιεί την πατενταρισμένη τεχνολογία μετάλλου λιθίου από ανθρακικό σε μέταλλο (C2M) της Li-Metal.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι το αναμενόμενο κόστος μετατροπής για τη μετατροπή ανθρακικού σε μέταλλο λιθίου, εξαιρουμένου του κόστους πρώτων υλών, θα ήταν έως και 31 $ ανά κιλό, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μίσθωσης για μια εγκατάσταση καφέ.
Αυτό συγκρίνεται ευνοϊκά με το αναμενόμενο κόστος μετατροπής για τις παραδοσιακές διεργασίες χλωριούχου σε μέταλλο 45-52 $ ανά kg (εξαιρουμένου του OpEx που απαιτείται για τη μετατροπή ανθρακικού σε χλωριούχο).
Επί του παρόντος, περίπου 3.000 τόνοι ετησίως από μέταλλο λιθίου ποιότητας μπαταρίας παράγονται παγκοσμίως και περισσότερο από το 95% αυτής της παραγωγής συγκεντρώνεται στην Κίνα, σύμφωνα με την Benchmark Mineral Intelligence.
Σύμφωνα με έκθεση αγοράς της McKinsey, η ζήτηση για μέταλλο λιθίου προβλέπεται να αυξηθεί μεταξύ 21.000 και 40.000 τόνους ετησίως έως το 2030, για να υποστηρίξει την παραγωγή μπαταριών επόμενης γενιάς.