Ο πελάτης, τα αγορασμένα ανταλλακτικά του και η αντιμετώπιση από τον μηχανικό

Σύνηθες το φαινόμενο. Πάει ο πελάτης στο μηχανικό με το λάδι του, το φίλτρο κλπ. ήδη στο πορτ μπαγκάζ.

Είναι έγκυρη στρατηγική να φέρνεις εξαρτήματα για επισκευές στον μηχανικό σου;

Ποια είναι η θέση των σωματείων;

Τι ζητάει ο πελάτης από αυτό το μηχανικό;

- Να μην κερδίσει από την μεταπώληση ανταλλακτικών;

- Να μην έχει το δικαίωμα της καλύτερης επιλογής για το αυτοκίνητο του πελάτη του;

- Να του παρέχει ο επισκευαστής εγγύηση εργασιών σωστής τοποθέτησης;

- Να του παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας;

… και την εγγύηση ανταλλακτικών ποιος την παρέχει;

Μας περιγράφει ένας Ελληνο-Γερμανός συνδρομητής της εφημερίδας: Δούλεψα από τη σχολή ως βοηθός μηχανικός και μετά στην Γερμανία ως μηχανικός σε μεγάλο συνεργείο. Κάθε φορά που κάποιος έφερνε τα δικά του ανταλλακτικά, του λέγαμε: «Πήγαινε πίσω σε εκείνον τον καλό άνθρωπο που σου πούλησε αυτά τα εξαρτήματα και ζήτα του να σου πουλήσει μερικά απαραίτητα εργαλεία για να τα τοποθετήσεις».

Προσπαθήσαμε μάλιστα να τους ενημερώσουμε ότι εάν προμήθευαν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά, το ποσοστό επί της εργασίας θα διπλασιάζονταν. Χάσαμε χρήματα για τις περισσότερες από αυτές τις δουλειές. Οι άνθρωποι θα προμήθευαν τα φθηνότερα, πιο άχρηστα ανταλλακτικά και δεν περίμεναν κανένα πρόβλημα.
Είναι μία μη κερδοφόρα για το συνεργείο τοποθέτηση ανταλλακτικών που ίσως παρέχουν κάποιοι αλλά, κερδίσατε 0 € από τα ανταλλακτικά και σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πρόβλημα θα επιστρέψουν οι πελάτες αυτοί περιμένοντας από τον επισκευαστή να εγγυηθεί τόσο για τα ανταλλακτικά όσο και για την εργασία.

Και δεν θα αναφερθούμε στην διακίνηση των ανταλλακτικών με τα απαιτούμενα σχετικά Δελτία Αποστολής αυτών.
Είναι αν μη τι άλλο αστείο να ζητάει ο πελάτης από τον επισκευαστή κάτι τέτοιο.

Κατά την γνώμη της συντακτικής ομάδας του Συνεργείου, θα έπρεπε να υπάρχει μια κοινή γραμμή αντιμετώπισης τέτοιων περιπτώσεων. Όλα αυτά θα πρέπει να ξεκινάνε πρωταρχικά από τους κατά τόπους συλλόγους και σωματεία. Εμείς αναλαμβάνουμε μια πρωτοβουλία γι’ αυτό και το βάζουμε ως θέμα για αποφυγή των παρακάτω.

Ο Νόμος 1575 /85 είναι σαφής και μπορεί ο επισκευαστής σε αστοχία του φτηνιάρικου Noname ανταλλακτικού κινδυνεύει να χάσει και την άδεια άσκησης επαγγέλματός του. Και φυσικά μετά μπορεί να ξεκινήσει μια διαδικασία διαφωνιών που μπορεί να καταλήξει σε δικαστική διαμάχη και  πραγματογνωμοσύνη προκειμένου να αποδείξει ο επισκευαστής την αθωότητα του. Εκτιμάμε ότι οι περισσότεροι έχετε βιώσει μια ανάλογη εμπειρία. Και οι πιο δοτικοί έχετε κάνει την χάρη του πελάτη σας. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε περίπτωση σπανιότητας εύρεσης ανταλλακτικού και σε συνεννόηση με το πελάτη πχ. στην περίπτωση εισαγωγής ή αγοράς από το internet.

Εμείς λέμε εξετάστε το ξανά και ξανά.

Δράστε μαζικά!

Αξίζει;

H απόφαση δική σας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin