ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ


Την Κυριακή στις 21 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας με σημαντική συμμετοχή των αντιπροσώπων από όλη σχεδόν την Ελλάδα με τα θέματα που αναφέρονται στην συνέχεια και αφορούν προβλήματα του κλάδου σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.
Αναλυτικά τα θέματα που συζητήθηκαν στο ΔΣ της Ομοσπονδίας ήταν:

Το Οικονομικό
Μετά την οικονομική ενημέρωση και η οποία έδειξε ότι τα οικονομικά της Ομοσπονδίας  είναι χαμηλά έγιναν διάφορες προτάσεις για την βελτίωση των οικονομικών της Ομοσπονδίας άλλα και την μείωση των εξόδων. Ζητήθηκε η οικονομική επιβάρυνση των αντιπροσώπων να είναι η ίδια για όλα τα Σωματεία και να μην την ΄΄πληρώνουν΄΄ μόνον τα εύρωστα οικονομικά Σωματεία. Επίσης προτάθηκε η μετεγκατάσταση των γραφείων της Ομοσπονδίας σε άλλους χώρους – γραφεία όπως στην ΓΣΕΒΕΕ, τον Σύλλογο των Μηχανικών ή των Φανοποιών που θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν με στόχο την μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Το Σήμα
Το ΄΄Σήμα των Συνεργείων΄΄ που πιστοποιεί ότι το κατέχων Συνεργείο είναι νόμιμο και μέλος του αντίστοιχου Σωματείου της Ομοσπονδίας  έχουν τυπωθεί και ήδη έχει ξεκινήσει η αντίστοιχη διανομή τους από την Ομοσπονδία προς τα Σωματεία, τα οποία θα τα μοιράσουν με την σειρά τους στα μέλη τους. Αν και υπήρχαν διάφορες απόψεις σχετικά με το αν θα πρέπει κάποιος κανονισμός δεοντολογίας να συνοδεύει το  ΄΄Σήμα των Συνεργείων΄΄ τελικά αποφασίστηκε με δεδομένο ότι τα Σωματεία έχουν δικό τους κανονισμό και μέχρι να σταλεί από την ομοσπονδία κάποιος κανονισμός – σύσταση, επειδή το σήμα δηλώνει την Εγγύηση Επισκευών από την ΕΟΒΕΑΜΜ, οι βασικές προϋποθέσεις για την απόκτηση του σήματος θα είναι:

  • Το Συνεργείο να είναι Νόμιμο
  • Ο συνάδελφος να έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος και
  •  Να είναι μέλος του Σωματείου.

Τα έσοδα από την αγορά των σημάτων από τα μέλη θα ενισχύσουν τα οικονομικά της Ομοσπονδίας και των Σωματείων.
 



Η πληγή που ακούει στο όνομα ΄΄προσωρινές άδειες λειτουργίας συνεργείων΄΄ φαίνεται να παραμένει ανοικτή. Αν και το θέμα είχε δρομολογηθεί από ότι φαίνεται, και είχε περάσει η εισήγηση της Ομοσπονδίας από νομοπαρασκευαστική επιτροπή με την  προηγούμενη κυβέρνηση, λόγο των εκλογών και αλλαγής καταστάσεων το θέμα έμεινε πάλι πίσω. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι από το υπουργείο Μεταφορών υπάρχει δέσμευση, για τα συνεργεία των οποίων η προσωρινή άδεια έχει λήξει στις 31-12-2009, ότι τα συνεργεία αυτά δεν θα σφραγίζονται ενώ μέσα στον Μάρτιο θα δοθεί επίσημα και νομοθετική ρύθμιση για την οποία όμως δεν υπάρχουν πληροφορίες αν θα είναι μια παράταση ορισμένου χρόνου, π.χ. πενταετής ή αορίστου.

Αναφορικά η επιστολή που εστάλη από την ΕΟΒΕΑΜΜ προς τον υπουργό Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα στις 08/01/2010  με την μορφή του “Κατεπείγοντος” αναφέρει:
Θέμα: Συνεργεία άρθρου 22 Π.Δ. 78/1988 - Αίτημα άμεσης νομοθετικής ρύθμισης.
Σχετ.: Το υπ. αριθμ. πρωτ. 13751 έγγραφο μας προς την Υπηρεσία σας
.

επανερχόμαστε εκ νέου με την παρούσα, εν όψει του κατεπείγοντος του θέματος. Και τούτο διότι στις 31-12-2009 εξέπνευσε η καταληκτική προθεσμία του α' εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 3534/2007 (ΦΕΚ Α' 40), που αφορούσε στη λειτουργία των συνεργείων του άρθρου 22 Π.Δ. 78/1988, τα οποία αντιμετωπίζουν πλέον τον κίνδυνο σφράγισης.
Ως εκ τούτου, απαιτείται άμεσα η νομοθετική ρύθμιση του σοβαρότατου αυτού ζητήματος, η οποία ήταν υπό δρομολόγηση από την Υπηρεσία σας ήδη από τους θερινούς μήνες, χωρίς όμως, αποτέλεσμα μέχρι σήμερα. Επιπλέον, παρακαλούμε όπως κοινοποιήσετε στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιών έγγραφη σύσταση περί μη σφράγισης των ως άνω συνεργείων μέχρι την οριστική διευθέτηση του ζητήματος, όπως έχει συμβεί και κατά το παρελθόν προς αποφυγή σφραγίσεων.
Σας επανυποβάλουμε  σχέδιο διάταξης, κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης, προς άμεση διευθέτηση.
Κείμενο διάταξης
Τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων του άρθρου 22 του Π.Δ. 78/1988 (ΦΕΚΑ' 34), πλην των κειμένων κατά το χρόνο ενάρξεως της δραστηριότητας τους (επιτηδεύματος) σε περιοχές αμιγούς κατοικίας ή σε περιοχές που απαγορευόταν ρητώς η συγκεκριμένη χρήση, δύνανται να ολοκληρώσουν τις σχετικές διαδικασίες αδειοδότησής τους, προκειμένου να εφοδιαστούν με άδεια λειτουργίας αορίστου χρόνου στην αρχική ή και σε διαφορετική επωνυμία, εφόσον διαθέτουν ελάχιστη ωφέλιμη επιφάνεια σαράντα (40) τ.μ. για τους ισόγειους χώρους και εξήντα πέντε (65) τ.μ. για υπόγειους χώρους και πληρούν τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος και της υγείας των εργαζομένων, που προβλέπονται από τα άρθρα 8 και 9 του Π.Δ. 78/1988 (ΦΕΚΑ' 34), όπως ισχύει. Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι όροι και η διαδικασία για την έκδοση των αδειών λειτουργίας αορίστου χρόνου των συνεργείων του προηγούμενου εδαφίου.
Εισηγητική έκθεση
Με τη διάταξη αυτή, η Πολιτεία, στο πλαίσιο των αρχών της χρηστής διοίκησης, της αναγκαιότητας και της αναλογικότητας, αποσκοπεί στο να δώσει οριστική λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα, από το έτος 1988, οπότε και εκδόθηκε το Π.Δ. 78/1988 για τους όρους και τις προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων. Στο άρθρο 22 του ως άνω Π.Δ. περιλαμβανόταν η μεταβατική διάταξη για τα προϋπάρχοντα της εκδόσεως του συνεργεία, τα οποία δεν πληρούσαν τους προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας και στα οποία χορηγήθηκε άδεια λειτουργίας ορισμένης χρονικής ισχύος. Ωστόσο, διαπιστώνεται πλέον, σήμερα ότι η δυσκολία εύρεσης κατάλληλων χώρων για τη μετεγκατάσταση των ως άνω συνεργείων, η ανάγκη γειτνίασης τούς με τον αστικό ιστό που εξυπηρετούν λειτουργικά, η δυσχέρεια στο καθορισμό και  τη δημιουργία κατάλληλων περιοχών μετεγκατάστασης, καθώς και η μη παροχή οικονομικών κινήτρων - ενισχύσεων για την μετεγκατάσταση των συγκεκριμένων συνεργείων: έχει οδηγήσει σε πλήρες επαγγελματικό - οικονομικό αδιέξοδο εκατοντάδες επιτηδευματίες του συγκεκριμένου κλάδου και των οικογενειών τους, το οποίο, μέχρι σήμερα, αντιμετωπιζόταν αποσπασματικά, με τη θέσπιση διαδοχικών νομοθετημάτων χορήγησης παρατάσεων για τη συνέχιση της λειτουργίας τους. Η αποσπασματική αντιμετώπιση του σύνθετου αυτού προβλήματος, είχε ως αποτέλεσμα να διαιωνίζεται ένα ιδιότυπο καθεστώς "ομηρίας" μιας μεγάλης κατηγορίας συνεργείων (περί τα 2.000 σε αριθμό), οι εκμεταλλευτές των οποίων ήταν ευλόγως διστακτικοί σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού, ανακαίνισης, πρόσληψης πρόσθετου προσωπικού, υφιστάμενοι την αβεβαιότητα του επαγγελματικού τους μέλλοντος και το ψυχολογικό αδιέξοδο της τυχόν νομοθέτησης επόμενης χρονικής παράτασης της λειτουργίας τους. Εν όψει των ανωτέρω και προκειμένου να διατηρηθεί η από εικοσαετίας υγιής δραστηριότητα των επιχειρήσεων αυτών, με την παρούσα διάταξη παρέχεται η δυνατότητα της χορήγησης άδειας λειτουργίας αορίστου χρόνου υπό την επωνυμία των νυν εκμεταλλευτών τους, δεδομένου ότι, από την έναρξη της λειτουργίας τους μέχρι και σήμερα, πιθανόν να έχει μεσολαβήσει νόμιμη ειδική ή καθολική διαδοχή. Σε αναμονή άμεσης διευθέτησης του ζητήματος.

 


 

Σεμινάρια σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που αφορούν υβριδικά οχήματα αποφάσισε να στηρίξει και να προωθήσει ηΟμοσπονδία. Τα σεμινάρια θα γίνει προσπάθεια να είναι επιδοτούμενα και να υλοποιηθούν μέσω των Συλλόγων από το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ. Το σχετικό πρόγραμμα, το οποίο είναι ήδη έτοιμο,  θα είναι 40 ωρών και θα απευθύνεται τόσο σε Μηχανικούς όσο και Ηλεκτρολόγους και Φανοποιούς. Στόχος του προγράμματος θα είναι  σε πρώτη φάση να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι του κλάδου σχετικά με τις επερχόμενες τεχνολογίες και εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου. Τα σεμινάρια προβλέπεται να ξεκινήσουν άμεσα.

Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων


Είναι γνωστό ότι όλα τα συνεργεία σήμερα είναι υποχρεωμένα να πληρούν τις σχετικές νομοθετικές διατάξεις που αφορούν τους σχετικούς περιβαλλοντικούς όρους ώστε να εξασφαλίσουν την άδεια λειτουργία τους.Θα πρέπει επίσης μέσα στα πλαίσια της ΄΄Πράσινης Ανάπτυξης΄΄ να διαθέτουν και κατάλληλες συμβάσεις με αναγνωρισμένες εταιρείες ανακύκλωσης υλικών που να φαίνεται ότι το Συνεργείο συνεργάζεται με την αντίστοιχη Εταιρεία Ανακύκλωσης η οποία θα παίρνει και τα ανακυκλώσιμα υλικά από το Συνεργείο (Παλαιά ανταλλακτικά, λάδια μπαταρίες, κ.α.)  Οι εταιρείες για μία τέτοια σύμβαση ζητούν κάποιο χρηματικό ποσό που μπορεί να φτάνει τα 350- 400 ευρώ. Είναι ένα θέμα που φαίνεται ότι θα απασχολήσει κυρίως τα νέα Συνεργεία σοβαρά στο εγγύς μέλλον μιας και εκτιμάται ότι τα χρήματα που θα πρέπει να διαθέτει ένα συνεργείο μέσα στο το χρόνο θα κυμαίνονται από 2000 έως 3000 σε αυτές τις εταιρίες. Μερικοί Σύλλογοι όπως στην Θεσσαλία, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις, ίδρυσαν εταιρείες ανακύκλωσης Οχημάτων Τέλους κύκλου Ζωής (Στην Αθήνα έχειήδη ιδρυθεί μια αντίστοιχη πολυμετοχική εταιρεία) ώστε να ανεξαρτητοποιηθούν από τα διάφορα μονοπώλια αλλά και να προσφέρουν στα μέλη τους, τις αντίστοιχες υπηρεσίες.
Θέση της Ομοσπονδίας σε αυτό το κομμάτι είναι αφενός η οργάνωση και η ενημέρωση των μελών και των σωματείων, ώστε να στραφούν προς δραστηριότητες που αφορούν την πράσινη ανάπτυξη, όσοι έχουν δυνατότητα, όπως η Θεσσαλία και αφ ετέρου να κάνει παρεμβάσεις και προτάσεις στα αρμόδια όργανα όπως είναι σήμερα ο ΕΟΣΔΑΠ με σκοπό την βελτίωση και την καλυτέρευση όλων των απαιτούμενων για τα συνεργεία συνθηκών σχετικά με την ανακύκλωση. ΟΕΟΣΔΑΠ είναι ο νέος φορέας ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη σωστή λειτουργία των μονάδων ανακύκλωσης σαν «Εθνικός Οργανισμός Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων Προϊόντων»

Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ)

Στην συνέχεια παραθέτουμε ενδεικτικά τις Συστάσεις της Νομαρχιακής Επιτροπής Διαμερίσματος Αθηνών σε  μια Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και αφορά κάθετη μονάδα η οποία περιλαμβάνει: Συνεργείο επισκευής και συντήρησης μηχανικών μερών, ηλεκτρικών συστημάτων, επισκευή αμαξωμάτων, βαφής , τροχών αυτ/των και ιδιωτικό πλυντήριο αυτ/των» Αναλυτικά στις συστάσεις της (ΜΠΕ) για μία ολοκληρωμένη μονάδα όπως η σχετική αναφέρεται:
Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε συνδυασμό με την εφαρμογή των ευεργετικών διατάξεων του άρθρου 23, παρ. 7,Ν. 3185/2003, όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 8 του Ν. 3710/23-10-2008 πρέπει να συμμορφώνεται και με τους κάτωθι περιβαλλοντικούς όρους:
Προτεινόμενοι περιβαλλοντικοί όροι κατά τη λειτουργία:
Α) Οριακές τιμές εκπομπής ρυπαντικών φορτίων και συγκεντρώσεων: Χρησιμοποιημένα ορυκτέλαια: ΠΔ 82/04 (ΦΕΚ 64/Λ/04) «Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των Αποβλήτων Λιπαντικών Ελαίων» Χρησιμοποιημένοι συσσωρευτές:  ΠΔ  115/04  (ΦΕΚ 80/Α/04)  «Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των χρησιμοποιημένων Ηλεκτρικών Στηλών και Συσσωρευτών»
Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά & καταλυτικούς μετατροπείς: ΠΔ 116/04 (ΠΔ 81/Α/04) «Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, των χρησιμοποιημένων ανταλλακτικών τους και των απενεργοποιημένων καταλυτικών μετατροπέων...»
Στερεά απόβλητα: ΚΥΑ 50910/2727/03 (ΦΕΚ 1909/Β/03) «Μέτρα και όροι για τη διαχείριση στερεών αποβλήτων. Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης.»
Επικίνδυνα απόβλητα: ΚΤΛ 13588/725/2006 (ΦΕΚ Β 383/28.3.06) «Μέτρα όροι και περιορισμοί για την διαχείριση επικινδύνων αποβλήτων σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της οδηγίας 91/689/ΕΟΚ «για τα επικίνδυνα απόβλητα» του συμβουλίου της 12ης Δεκεμβρίου 1991. Αντικατάσταση της υπ' αριθμ. 19396/1546/1997 κοινής υπουργικής απόφασης «Μέτρα και όροι για τη διαχείριση επικινδύνων αποβλήτων»(Β' 604).
Μεταχειρισμένα ελαστικά: ΠΔ 109/2004 (ΦΚΚ 75/Λ/04) «Μέτρα και όροι για την εναλλακτική διαχείριση μεταχειρισμένων ελαστικών των οχημάτων. Πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση τους.
Πτητικές Οργανικές Ενώσεις (Π.Ο.Ε.): Η υπ' αριθμ. 166/2006 Απόφαση του Ανωτάτου Χημικού Συμβουλίου του Γενικού Χημείου του Κράτους η οποία εγκρίθηκε από την Κ.Υ.Α. υπ' αριΟμ.437/2005/8-11-2006 - ΦΕΚ 1641Β'  (σχ. με την εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία 2004/42/ΕΚ όσον αφορά τον περιορισμό των εκπομπών Πτητικών Οργανικών Ενώσεων- ΠΟΕ).
Αέρια απόβλητα: Την Υ.Α. 11294/1993  «Όροι λειτουργίας και επιτρεπόμενα όρια εκπομπών αερίων αποβλήτων από βιομηχανικούς λέβητες, ατμογεννήτριες, ελαιόθερμα
και αερόθερμα που λειτουργούν με καύσιμο μαζούτ, ντήζελ ή αέριο» (ΦΚΚ 264Β/15-4-1993).Υγρά απόβλητα: Η διάθεση των υγρών αποβλήτων να γίνεται σύμφωνα με την ΥΓ 179182/79 Απόφαση Νομαρχών Αττικής (ΦΕΚ 582/Β/79).



Ο εκπεμπόμενος θόρυβος από τη λειτουργία των μηχανημάτων, στα όρια της εγκατάστασης, δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 50 dB(A), σύμφωνα με το Π .Δ. 1180/81(ΦΕΚ 293/Α/1981).
Γ) Τεχνικά έργα, μέτρα, όροι και περιορισμοί που επιβάλλεται να κατασκευαστούν ή να ληφθούν για την αντιμετώπιση της ρύπανσης ή γενικότερα της υποβάθμισης του περιβάλλοντος:
1)    Να ληφθούν τα κατάλληλα ηχομονωτικά μέτρα.
2) Τα μηχανήματα που δημιουργούν κραδασμούς και δονήσεις να τοποθετηθούν σε ειδικές αντικραδασμικές βάσεις / στηρίξεις.
3)    Ο αεροσυμπιεστής να μονωθεί κατάλληλα.
4)    Τα Απόβλητα Λιπαντικών  Ελαίων (ΑΛΕ) με Κωδ. ΕΚΑ 13  02 05* να συλλέγονται σε ειδικά δοχεία ή δεξαμενή και σε χώρο όπου θα έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα για   αποτροπή κινδύνου φωτιάς, για αντιμετώπιση τυχόν διαρροών και για αποτροπή διάθεσης αποβλήτων που μπορούν να καταστήσουν τα ΑΛΕ ακατάλληλα για αναγέννηση. Η διάθεση τους να γίνεται μέσω επιχειρήσεων που κατέχουν άδεια διαχείρισης επικινδύνων αποβλήτων.
5)    Να συμπληρώνεται το έντυπο αναγνώρισης ΑΛΕ, σύμφωνα με τα παραρτήματα Δ και Ε του (β1) σχετικού ΠΔ.
6)    Οι κατεστραμμένοι   συσσωρευτές με Κωδ. ΕΚΑ 16 06  01* (μπαταρίες μολύβδου) να συλλέγονται σε ειδικούς κάδους, σύμφωνα με το άρθρο 6, κεφ. ΙΙΑ, παρ. 1.2.1 του (β2) σχετικού ΠΔ και να παραδίδονται  νια  διαχείριση σε επιχείρηση που να διαθέτει άδεια διαχείρισης επικινδύνων αποβλήτων.
7)    Να τηρείται βιβλίο διακίνησης συσσωρευτών, σύμφωνα με το άρθρο 6, κεφ. ΠΑ, παρ.2.2.1ε του (β2) σχετικού ΠΔ.
8)    Η διάθεση των αποβλήτων που αναφέρονται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Αποβλήτων (Απόφαση 2001/118 ΕΚ) να γίνεται σύμφωνα με τη (β5) σχετική ΚΥΑ δηλαδή:
06 13 02* εξαντλημένος ενεργός άνθρακας 08 0115* υδαρείς λάσπες που περιέχουν χρώματα ή βερνίκια με οργανικούς διαλύτες ή άλλες επικίνδυνες ουσίες 15 01 10* συσκευασίες που περιέχουν κατάλοιπα επικινδύνων ουσιών ή έχουν μολυνθεί από αυτές 15 01 02* απορροφητικά υλικά, υλικά φίλτρων, υφάσματα σκουπίσματος, προστατευτικός ρουχισμός που έχουν μολυνθεί από επικίνδυνες ουσίες
16 01 07* φίλτρα λαδιού
16 01 13* υγρά φρένων
16 01 15* αντιψυκτικά υγρά
9)    Τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά να διατίθενται μέσω Συστημάτων Εναλλακτικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του (β3) σχετικού ΠΔ.11) Οι εργασίες τριβής επί του αυτοκινήτου να γίνονται με τριβείο που να διαθέτει διάταξη αναρρόφησης και περισυλλογής της σκόνης.
12) Οι εργασίες σφυρηλάτησης να γίνονται εντός ειδικού ηχομονωμένου χώρου.
13) Σύμφωνα με την παρ.2 τελευταίο εδάφιο του άρθρου 14 της Κωδικοποίησης των σχετικών 6 Διαταγμάτων πρέπει να διαμορφωθεί ιδιαίτερο διαμέρισμα όταν γίνεται συστηματικά και κατά ομάδες φόρτισης συσσωρευτών.
14) Τα απόβλητα ελαστικά να διατίθενται σε νόμιμους συλλέκτες (της β4 σχετικής) ή σε εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 7 του (β6) σχετικού ΠΔ.
15) Να αποφεύγεται η πυκνή στοίβαξη και η αποθήκευση   μεγάλης ποσότητας ελαστικών και να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα μέτρα πυρασφάλειας/πυροπροστασίας στους χώρους αποθήκευσης ελαστικών.
16) Οι εργασίες να γίνονται εντός του εργαστηρίου με πόρτες και παράθυρα κλειστά. Προς τούτο ο φορέας εκμετάλλευσης να μεριμνήσει για τον κατάλληλο φωτισμό, κλιματισμό και εξαερισμό του συνεργείου σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
17) Απαγορεύεται η κατάληψη του πεζοδρομίου ή των κοινόχρηστων χώρων.
18) Να τηρείται το ωράριο κοινής ησυχίας.
19) Τα απαέρια της βαφής, πριν τη διοχέτευση τους στην ατμόσφαιρα, πρέπει να υφίστανται καθαρισμό μέσω συστήματος αντιρρύπανσης για την κατακράτηση των σταγονιδίων του χρώματος και των διαλυτών, σύμφωνα με το άρθρο 9 του Π.Δ. 78/88 (ΦΕΚ 34/Α/1988) όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 416/91(ΦΕΚ 152/Α/1991) και το Π.Δ. 38/96 (ΦΕΚ 26/Α/1996).
20) Να χρησιμοποιούνται οικολογικά πιστόλια βαφής και   πλυντήρια κλειστού κυκλώματος.
21) Η καύση στον καυστήρα να είναι σύμφωνη με τις διατάξεις της Κ.Υ.Α. 11294/1993 (ΦΕΚ 264Β/15-4-1993).
22) Η καμπίνα βαφής να τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις.
23) Τα νερά από το πλυντήριο, πριν τη διάθεση τους να υφίστανται ελαιοσυλλογή σε κατάλληλο ελαιοσυλλέκτη, κατόπιν αδείας από την ΕΥΔΑΠ.
24) Η λάσπη από τον ελαιοδιαχωριστή να διατίθεται σύμφωνα με την ΚΥΑ 13588/725/2006 (κωδ. 13 05 02*) και τα έλαια από τον ελαιοδιαχωριστή να διατίθενται σύμφωνα με την ΚΥΑ13588/725/2006 (κωδ. 13 05 06*).
25) Να οριστεί υπεύθυνος παρακολούθησης τήρησης περιβαλλοντικών όρων από τον κύριο της δραστηριότητας.

 


 

Τέλος έγινε αναφορά  στο αίτημα του Συλλόγου των Φανοποιών Χανίων σχετικά με την οικονομική βοήθεια που ζήτησεαπό την Ομοσπονδία ο ίδιος ο πρόεδρος του Σωματείου ο κ. Σκαμάγκας ο οποίος παρευρέθη για το λόγο αυτό στην Αθήνα και στο ΔΣ της Ομοσπονδίας. Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι εντονότατη ήταν η αντίδραση τόσο του προέδρου κ. Λιαμέτη όσο και άλλων μελών της Ομοσπονδίας, αλλά και η παρέμβαση του δικηγόρου της Ομοσπονδίας σχετικά με τις αναφορές – καταγγελίες του κ. Σκαμάγκα ότι η Ομοσπονδία δεν συμπαραστάθηκε στο Σωματείο Φανοποιών Χανίων.
Η Ομοσπονδία από την στιγμή που της ζητήθηκε επίσημα βοήθεια, παρέσχε στο σωματείο των Χανίων κάθε δυνατή βοήθεια τόσο από πλευράς στοιχείων όσο και από πλευράς νομικής στήριξης. Βοήθεια στο Σωματείο παρείχαν όμως και άλλα σωματεία όπως το σωματείο Φανοποιών Θεσσαλονίκης, Αθήνας, Πάτρας κ.α.
Η εκδίκαση της καταγγελίας από το σωματείο Χανίων κατά της AUDATEX  είχε θετική έκβαση, και η προσφυγή κατά της αρχικής απόφασης από τις ασφαλιστικές εταιρείες θα εκδικασθεί στις 10 Μαρτίου.

Κοπή πρωτοχρονιάτικης Πίτας


Τέλος με την ευκαιρία του Δ.Σ. ο κ. Μπαιράμης έκοψε και την πρωτοχρονιάτικη Πίτα της Ομοσπονδίας, το τυχερό φλουρί έπεσε στην Θεσσαλονίκη στον κ. Νικολόπουλο, εμείς του ευχόμαστε πάντα τυχερός και Καλή χρονιά σε όλους.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color x icon linkedin