Kαινοτόμο ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου φρένων της ZF

 

Το καινοτόμο ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου φρένων της ZF κάνει το ντεμπούτο του στο Chevrolet Silverado

•    Νέο ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου πέδησης που παράγεται τώρα στη Βόρεια Αμερική στο Chevrolet Silverado
•    Βοηθά στην κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεων για απόδοση καυσίμου/μειωμένο CO2 και είναι ανεξάρτητο από το σύστημα μετάδοσης κίνησης
•    Παρέχει βελτιωμένες δυνατότητες απόδοσης για συστήματα όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης
•    Προσφέρει αίσθηση σαν πεντάλ αυτοκινήτου σε φορτηγό πλήρους μεγέθους

Η ZF λάνσαρε το πρώτο της σύστημα ολοκληρωμένου ελέγχου φρένων (IBC) παραγωγής στο τελευταίο Chevrolet Silverado. Το IBC είναι μια τεχνολογία ανεξάρτητη από το κενό που απλοποιεί την αρχιτεκτονική του συστήματος πέδησης ενώ προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες απόδοσης. Διαθέτει επίσης απόκριση πεντάλ φρένων παγκόσμιας κλάσης για μεγάλα φορτηγά με αίσθηση αυτοκινήτου που εμπνέει εμπιστοσύνη στο σύστημα πέδησης του οχήματος.

Η ZF έχει βαθιά εμπειρία στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παροχή τεχνολογιών ηλεκτρομηχανικού ελέγχου φρένων ανεξάρτητων από το σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλής πολυπλοκότητας και αυτή η καινοτομία βρίσκεται σε σειρά παραγωγής από το 2007 στο Chevrolet Volt.
Σε μια ενιαία ενσωματωμένη μονάδα, το νέο ZF IBC μπορεί να αντικαταστήσει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας μαζί με τον ενισχυτή κενού και τα σχετικά καλώδια, αισθητήρες, διακόπτες, ηλεκτρονικούς ελεγκτές και αντλίες κενού όπου απαιτούνται για διαμορφώσεις χαμηλής ή καθόλου υποπίεσης. Ως αποτέλεσμα, το IBC μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην βελτιωμένη οικονομία καυσίμου με αντίστοιχη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

«Το ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πέδησης αντιπροσωπεύει το μέλλον της τεχνολογίας πέδησης και συμβάλλει στην ικανοποίηση των παγκόσμιων τάσεων της βιομηχανίας όσον αφορά την απόδοση CO2, την ασφάλεια και την αυτοματοποιημένη οδήγηση», δήλωσε ο Manfred Meyer, ανώτερος αντιπρόεδρος, συστημάτων πέδησης ZF. «Βοηθά στην παροχή προηγμένης ασφάλειας με τη μορφή ταχείας αύξησης της πίεσης πέδησης για υψηλές δυναμικές απαιτήσεις, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης. Θα υποστηρίξει επίσης τη γκάμα του ελέγχου του οχήματος πέδησης και των απαιτήσεων ακινητοποίησης για μερικώς έως πλήρως αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης».

Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ένας ενεργοποιητής που κινείται από έναν κινητήρα ταχείας δράσης με δυνατότητα δημιουργίας πίεσης πέδησης που μεταφράζεται σε επιβράδυνση έως και ένα G του οχήματος σε λιγότερο από 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για σημαντικά μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν επιδιώκεται η συμμόρφωση με τα αυστηρά νέα πρωτόκολλα δοκιμών για το Euro NCAP που προσομοιώνουν τους πεζούς και τους ποδηλάτες που διέρχονται σε αστικά περιβάλλοντα.
Το IBC είναι μια εξαιρετικά επεκτάσιμη λύση που μπορεί να υποστηρίξει τις απαιτήσεις του συστήματος πέδησης από αυτοκίνητα κατηγορίας Α έως SUV, ελαφρά φορτηγά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin