Πώς το όραμα της Hyundai Style Set Free απελευθερώνει πολύτιμο χρόνο [video]

Είτε προσπαθούμε να κάνουμε πολλές εργασίες στη δουλειά για να γεμίσουμε κάθε μέρος των εκτεταμένων λιστών εκκρεμών εργασιών μας είτε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τον χρόνο μας με φίλους, μπορούμε να αισθανθούμε πως περνά ο χρόνος

Το χρόνο που περνάμε στις μετακινήσεις τον αισθανόμαστε σαν τον περισσότερο χαμένο. Αλλά το Style Set Free, το όραμα εμπειρίας των πελατών της Hyundai για τα ηλεκτρικά οχήματα, στοχεύει να ξεκλειδώσει την ώρα ανά ημέρα που ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει για να μετακινείται, ώστε να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε κάθε λεπτό από τις υπόλοιπες 23 ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. «Μέχρι τώρα, τα αυτοκίνητα υπήρξαν ένα μέσο για τη φυσική μετακίνηση πελατών από το Α στο Β», εξηγεί ο Wonhong Cho, επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai. «Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται και επικεντρώνονται στο πώς μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν αυτήν την ώρα σε ένα αυτοκίνητο πιο άνετα και έξυπνα.» Αυτό θα κάνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ, την οποία η Hyundai ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2020, και θα λανσαριστεί τα επόμενα χρόνια, τόσο διακεκριμένη, και θα τους επιτρέψει να επανεξετάσουν την εμπειρία των πελατών των ηλεκτρικών οχημάτων. Είναι το μέλλον της κινητικότητας. Ωστόσο, η Hyundai δεν σταματά εκεί.

Hyundai Style Set Free 1

Στο όραμά τους για το μέλλον, οι πελάτες της Hyundai θα μπορούν να αναδιαμορφώσουν την εσωτερική καμπίνα του οχήματός τους ανάλογα με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους, αξιοποιώντας στο έπακρο τον χώρο που χρησιμοποιούν - ένα όφελος από το επίπεδο δάπεδο που καθιστά το εσωτερικό πιο ευρύχωρο και την τεράστια χωρητικότητα της τροφοδοσίας ισχύος για τη σύνδεση καθημερινών συσκευών ενώ βρίσκονται εντός του οχήματος

Το όραμα είναι η άνεση. Ξεχάσατε να φορτίσετε το tablet PC της κόρης σας στο σπίτι; Απλώς συνδέστε το στην πρίζα του οχήματος και θα φορτιστεί μέχρι να φτάσετε στο σχολείο. Επισκέπτεστε το γήπεδο ποδοσφαίρου του γιου σας σε μια ζεστή μέρα; Οι προσαρμόζόμενες εσωτερικές μονάδες και η τροφοδοσία του αυτοκινήτου σημαίνουν ότι μπορείτε να γεμίσετε ένα ψυγείο με κρύα ποτά. Εργάζεστε ως πωλητής με πολλά ταξίδια, και οι πρώτες εμφανίσεις σας κάνουν τη διαφορά; Συνδέστε μια βούρτσα παπουτσιών για να βεβαιωθείτε ότι είστε πάντα ευπαρουσίαστοι. Μια τεράστια οθόνη πολυμέσων τοποθετημένη στην οροφή μπορεί να μετατρέψει το αυτοκίνητό σας σε οικιακό κινηματογράφο για τους επιβάτες, με την οθόνη να μπορεί να χωριστεί στα δύο - σταματώντας τυχόν διαφωνίες των επιβατών των πίσω καθισμάτων για το τι θα παρακολουθήσετε. Και οι πελάτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για το πως θα διατηρούν τα πράγματα καθαρά: όταν φεύγετε από το αυτοκίνητο, ο φωτισμός UV στην οροφή αποστειρώνει το χώρο, ενώ ένα ρομπότ στο δάπεδο σκουπίζει τη σκόνη σε όλο το πλάτος το αυτοκινήτου.

Είναι όλα μέρος μιας ευρύτερης αλλαγής από την εταιρεία προς τα χρήσιμα αντικείμενα και τις εμπειρίες που βελτιώνουν τη ζωή και τον τρόπο ζωής μας. «Όταν αγοράζετε ένα smartphone, δεν περιμένετε να το χρησιμοποιήσετε μόνο για τηλεφωνικές κλήσεις», λέει ο Cho. «Αναζητάτε εφαρμογές, υπηρεσίες cloud και υπηρεσίες πληρωμών από το smartphone. Στο μέλλον, θα γίνει πιο σημαντικό για πολλούς αγοραστές αυτοκινήτων να γνωρίζουν τις υπηρεσίες που παρέχονται. " Σύμφωνα με το όραμα Style Set Free, δεν θα χρησιμοποιούν απλώς το αυτοκίνητό τους για να μεταβούν από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά θα βλέπουν τα οχήματα ως άλλο οικογενειακό κέντρο, όπως ένα σαλόνι ή κουζίνα στο σπίτι - ή ακόμα και ως γραφείο στο σπίτι, στο κάμπινγκ ή ως οποιοδήποτε άλλο δωμάτιο. Είναι ένας τρόπος για τους ανθρώπους να μετακινούνται - και να ζουν - πιο έξυπνα.

Καθώς το αυτοκίνητο γίνεται βασικό μέρος της μελλοντικής μας ζωής, είναι πιο σημαντικό από ποτέ τα οχήματά μας να γνωρίζουν ποιοι είμαστε και πώς ζούμε. Δημιουργούμε περισσότερα δεδομένα από ποτέ σε καθημερινή βάση, και το όραμα Style Set Free χρησιμοποιεί καλύτερα αυτά τα δεδομένα. «Το αυτοκίνητο θα συλλάβει και θα κατανοήσει τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των πελατών και θα τους φέρει στην πραγματική τοποθεσία στην πραγματικότητα», λέει ο Cho. Κάνατε κλικ σε ένα συγκεκριμένο σαλόνι ομορφιάς στα κοινωνικά δίκτυα; Στο όραμα Style Set Free της Hyundai, το σύστημα πλοήγησής σας θα σας ενημερώσει όταν βρίσκεστε κοντά, ώστε να μπορείτε να σταματήσετε. Οι κριτικές τοποθεσιών θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια λίστα προτεινόμενων προορισμών για τους πελάτες, παρέχοντας στους επιβάτες και τους οδηγούς αυτό που ο Cho αποκαλεί «μια νέα εξατομικευμένη εμπειρία κινητικότητας»

Η Hyundai θέλει να κάνει τη διασύνδεση μεταξύ της εμπειρίας εντός του αυτοκινήτου και του εξωτερικού κόσμου απρόσκοπτη. Όλα έχουν να κάνουν με το ξεκλείδωμα του χρόνου: συνεργαζόμενοι με εξωτερικούς συνεργάτες, η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει το όραμα Style Set Free για να λάβει περισσότερα παραδείγματα που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν χρόνο και να κάνουν τη ζωή καλύτερη.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin