Σχεδιασμένο με τη φιλοδοξία να μεγιστοποιήσει τους τρεις πυλώνες επιδόσεων της N (τις στροφές, την ικανότητα πίστας και το καθημερινό σπορ αυτοκίνητο), το RN22e είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς εξέλιξης στις στροφές από την κυκλοφορία της μάρκας N. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (e-LSD).
Επιπλέον, το RN22e αυξάνει την ικανότητά του στις στροφές παρά το αναπόφευκτα μεγαλύτερο βάρος χάρη στη κατανομή ροπής διπλού συμπλέκτη. Επιπλέον, τα εξαρτήματα που εκτυπώνονται με 3D μειώνουν το βάρος και διατηρούν την ακαμψία. Εξοπλισμένο με AWD, το RN22e παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής σύμφωνα με διαφορετικούς τρόπους οδήγησης.
Για να βελτιώσει την ικανότητα οδήγησης πίστας του concept, η N επικεντρώθηκε στην ψύξη και το φρενάρισμα για να ενισχύσει την αντοχή. Έχοντας μονομπλόκ δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και υβριδικό δίσκο 400 mm επιτρέπει στο RN22e να αντέχει το βάρος του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος (PE). Η Hyundai N σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το RN22e για να μελετήσει πώς να προσφέρει δυναμική κίνηση με το αναγεννητικό φρενάρισμα regen.
Ως κυλιόμενο εργαστήριο, η Hyundai N θα αναπτύσσει συνεχώς τις επιλεγμένες τεχνολογίες για μελλοντικές επαναλήψεις RN22e. Το RN22e θα συνεχίσει να αναπτύσσεται παράλληλα με την πρόοδο της Hyundai N στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.