Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Groupe Renault μειώθηκαν κατά 34,9% σε ετήσια βάση το πρώτο εξάμηνο του 2020 λόγω της πανδημίας, αλλά η εταιρεία πιστεύει ότι είναι σε καλή θέση για να επιτύχει μια ισχυρή ανάκαμψη τους επόμενους έξι μήνες.
Η γαλλική εταιρεία, των οποίων οι μάρκες περιλαμβάνουν τις Renault, Alpine, Dacia και Lada, πούλησε 1.256.658 μονάδες μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου.
Αυτό περιελάμβανε 623.854 οχήματα στην Ευρώπη, μια ετήσια μείωση 48,1%. Ο όμιλος υπέστη επίσης απότομη πτώση των πωλήσεων στην Κίνα (-20,8%), τη Βραζιλία (-39,0%) και την Ινδία (-49,4%), με διάφορα μέτρα κλειδώματος που έπληξαν τις πωλήσεις σε κάθε περιοχή.
Υπήρχαν μερικά φωτεινότερα σημάδια για τη Renault, ωστόσο, με τις πωλήσεις να αυξάνονται τον Ιούλιο καθώς οι αντιπροσωπείες στην Ευρώπη άνοιξαν ξανά. Η εταιρεία πέτυχε επίσης ρεκόρ πωλήσεων του ηλεκτρικού supermini Zoe, με τις 37.540 πωλήσεις στην Ευρώπη να αντιπροσωπεύουν αύξηση σχεδόν 50%.
Ο Denis le Vote, διευθυντής πωλήσεων της Groupe Renault, δήλωσε: «Ο κόσμος έχει περάσει μια άνευ προηγουμένου κρίση με σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρησή μας. Μόλις ξεκίνησε η ανάκαμψη, τα εργοστάσια και το δίκτυο πωλήσεών μας γρήγορα κινητοποιήθηκαν για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών μας, με τη ζήτηση να διατηρείται τον Ιούνιο από μέτρα κρατικής ενίσχυσης στην Ευρώπη. "Σε μια κυκλοφορία, η Groupe Renault δήλωσε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων της εταιρικής μέσης οικονομίας καυσίμου (CAFE) για το 2020, με την επιτυχία των πωλήσεων του Zoe και την κυκλοφορία υβριδικών ή plug-in υβριδικών εκδόσεων των Clio, Captur και Mégane estate.