- Εργαλείο βαθμονόμησης DAS 3000 για συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
- Λογισμικό διάγνωσης ESI[tronic] με πρόσβαση σε προστατευμένα δεδομένα οχήματος με ακόμα περισσότερους κατασκευαστές
- Πάγκος δοκιμής DCI200 για έλεγχο σύγχρονων μπεκ diesel
Η Bosch βοηθά τα συνεργεία να πραγματοποιούν υψηλής ποιότητας εργασίες διάγνωσης, συντήρησης και επισκευής ακόμη και στα πιο πρόσφατα μοντέλα οχημάτων χάρη στο ευρύ φάσμα καινοτομιών και νέων εξελίξεων που προσφέρει. Τα νέα εργαλεία δοκιμών και διάγνωσης της Bosch, εξοπλισμένα με μεθόδους μέτρησης τελευταίας τεχνολογίας, επιτρέπουν τον έλεγχο σύμφωνα με τις τρέχουσες νομικές απαιτήσεις. «Ποτέ στην ιστορία του αυτοκινήτου τα συνεργεία δεν χρειάστηκε να γνωρίσουν τόσες πολλές τεχνολογίες ταυτόχρονα.
Μέχρι τώρα, έπρεπε να είναι καλά γνώστες κυρίως των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τώρα αυτοί οι κινητήρες ενώνονται με μια ποικιλία υβριδικών και ηλεκτρικών κινητήρων. Επιπλέον η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου κάνει και αυτή σταδιακά την εμφάνισή της. Η Bosch στέκεται ως αξιόπιστος συνεργάτης των συνεργείων καθώς αντιμετωπίζουν όλες αυτές τις τεράστιες τεχνικές προκλήσεις», δήλωσε ο Rupert Hoellbacher, πρόεδρος του τμήματος Bosch Automotive Aftermarket της Bosch.
Ακριβής και αποτελεσματική συντήρηση των αυτόνομων οχημάτων του σήμερα και του αύριο
Η Bosch έχει αναπτύξει το DAS 3000 για την ακριβή ρύθμιση και βαθμονόμηση των αισθητήρων και των συστημάτων κάμερας που υποστηρίζουν σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού σε οχήματα διαφορετικών κατασκευαστών. Το εργαλείο επιτρέπει την ακριβή βαθμονόμηση των συστημάτων υποβοήθησης μετά από εργασίες σέρβις ή επισκευής. Η πιο χρονοβόρα διαδικασία είναι η τοποθέτηση στόχου, όπου η συσκευή βαθμονόμησης είναι ακριβώς και σωστά ευθυγραμμισμένη με το όχημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Το ADAS One Solution είναι το νέο λογισμικό που μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για αυτό κατά περισσότερο από 50 τοις εκατό σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους μέτρησης. Ενσωματωμένο στο διαγνωστικό λογισμικό ESI[tronic] της Bosch, αυτό το νέο λογισμικό εντοπισμού θέσης καθοδηγεί τους χρήστες στη διαδικασία ρύθμισης της πλακέτας βαθμονόμησης, με κινούμενα γραφικά που τους δείχνουν ακριβώς τον στόχο και τις πραγματικές θέσεις των πλακών βαθμονόμησης γύρω από το όχημα.
Η Bosch εμπλουτίζει το λογισμικό ESI[tronic] με πρόσβαση σε προστατευμένα δεδομένα οχημάτων της Ford, Porsche και Tesla.
Ειδικά για ανεξάρτητα συνεργεία που εξυπηρετούν πολλές μάρκες οχημάτων, οι τακτικές ενημερώσεις του διαγνωστικού λογισμικού Bosch ESI[tronic] 2.0 Online σημαίνουν ότι είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετούν και να επισκευάζουν αποτελεσματικά και αξιόπιστα ακόμη και τα πιο πρόσφατα μοντέλα οχημάτων.
Με τη μορφή Ασφαλούς Πρόσβασης Διάγνωσης (SDA), η Bosch έχει αναπτύξει μια τυποποιημένη λύση που επιτρέπει την απευθείας πρόσβαση στα προστατευμένα διαγνωστικά δεδομένα διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών από το ESI[tronic] 2.0 Online. Αυτό σημαίνει ότι τα συνεργεία μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το διαγνωστικό τους λογισμικό και την άδεια διάγνωσης της μονάδας ελέγχου για πρόσβαση στα προστατευμένα δεδομένα των οχημάτων Ford και Porsche, ανεξάρτητα από το εάν οι λύσεις αυτοκινητοβιομηχανίας είναι διαθέσιμες τοπικά. Στη συνέχεια, μπορούν να εκτελέσουν εργασίες σε λειτουργίες όπως συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Πριν από αυτήν την εξέλιξη, ήταν ήδη δυνατή η χρήση Bosch SDA για απρόσκοπτη πρόσβαση σε οχήματα Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Chrysler, Jeep, Dodge/RAM, Mercedes-Benz και Volkswagen Group.
Επιπλέον, από τον περασμένο Αύγουστο, οι χρήστες του ESI[tronic] έχουν τη δυνατότητα να λάβουν βοήθεια όταν εργάζονται σε οχήματα Tesla. Μετά την τελευταία ενημέρωση ESI[tronic], τα Tesla Model S και X μπορούν να συνδεθούν με τον διαγνωστικό εξοπλισμό της Bosch μέσω της διεπαφής OBD, υπό την προϋπόθεση ότι το συνεργείο διαθέτει έγκυρη άδεια διάγνωσης μονάδας ελέγχου. Περισσότερα μοντέλα Tesla θα ακολουθήσουν.
Στιβαρό, εύχρηστο tablet PC για χρήση στο συνεργείο
Η νέα μονάδα διαγνωστικού ελέγχου DCU 120 που έχει αναπτύξει η Bosch και αποτελεί τον διάδοχο του δοκιμασμένου DCU 100, προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες και βελτιωμένη τεχνολογία. Η μεγάλη υψηλής ποιότητας οθόνη αφής 11,6 ιντσών κάνει το νέο tablet PC εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και διευκολύνει την ανάγνωση των περιεχομένων του λογισμικού συνεργείου της Bosch. Ο ισχυρός μικροεπεξεργαστής διασφαλίζει ότι όλα τα πακέτα λογισμικού της Bosch όπως το ESI[tronic], λειτουργούν αξιόπιστα. Το DCU 120 μπορεί επίσης να χειριστεί τις λειτουργίες PassThru που επιτρέπουν στα συνεργεία να ανακτούν τα διαγνωστικά δεδομένα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Με περίπου πέντε ώρες χρήσης, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του DCU 120 είναι διπλάσια από αυτή του προκατόχου του. Μαζί με τη στιβαρή σχεδίαση και το βαθμό προστασίας IP65, η συσκευή είναι ιδανική για χρήση σε συνεργείο.
Οικονομική δοκιμή μπεκ Common-Rail
Τα νέα πρότυπα εκπομπών σημαίνουν ότι η ακριβής δοκιμή και βαθμονόμηση των μπεκ ψεκασμού common-rail που είναι εγκατεστημένα σε σύγχρονους κινητήρες ντίζελ γίνεται όλο και πιο σημαντική. Το νέο δοκιμαστήριο ελέγχου DCI 200 της Bosch για έλεγχο ενός μόνο μπεκ μπορεί να δοκιμάσει με ακρίβεια και αξιοπιστία τα μπεκ common-rail για επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα.
Επιπλέον, χάρη σε ένα νέο σύστημα μέτρησης, το DCI 200 μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη δοκιμή μπεκ που είναι εξοπλισμένα με τα πιο πρόσφατα συστήματα ελέγχου έγχυσης VCC (Valve Closing Control) και NCC (Needle Closing Control). Εκτός από τη σύγχρονη τεχνολογία μέτρησης, το DCI 200 διαθέτει εργονομικό σχεδιασμό και εξοικονομεί χρόνο με μόλις 15 λεπτά για δοκιμή ενός μπεκ.
Οι universal αισθητήρες παρακολούθησης πίεσης ελαστικών απλοποιούν τη διαχείριση αποθέματος για τα συνεργεία
Ο νέος αισθητήρας πίεσης ελαστικών γενικής χρήσης QUICK FIT καλύπτει περισσότερο από το 90 τοις εκατό όλων των οχημάτων στην ΕΕ με έναν μόνο αισθητήρα και τέσσερις εμπορικά διαθέσιμες παραλλαγές βαλβίδων. Αυτό σημαίνει ότι οι χονδρέμποροι και τα συνεργεία μπορούν να εξυπηρετήσουν ένα πολύ μεγάλο μερίδιο της αγοράς οχημάτων διαθέτοντας μόνο τέσσερις αριθμούς ανταλλακτικών για την αντικατάσταση ελαττωματικών αισθητήρων. Για τον προγραμματισμό των αισθητήρων QUICK FIT, η Bosch συνιστά το νέο εργαλείο προγραμματισμού TPA 300, το οποίο αναπτύχθηκε ειδικά για αυτό τον σκοπό.
Με τακτικές ενημερώσεις λογισμικού τα συνεργεία θα είναι πάντα ενημερωμένα με το TPA 300.
Νέος υαλοκαθαριστήρας με ενσωματωμένη λειτουργία ψεκασμού
Η Bosch παρουσιάζει τη σειρά Aerotwin J.E.T, έναν νέο υαλοκαθαριστήρα παρμπρίζ με ακροφύσια ψεκασμού ενσωματωμένα στη λεπίδα του υαλοκαθαριστήρα. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερος καθαρισμός χωρίς ενοχλητικό νέφος ψεκασμού, και επομένως καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ασφάλεια. Ορισμένα μοντέλα Ford, Mercedes-Benz, Tesla και Volvo διέθεταν ήδη υαλοκαθαριστήρες με ενσωματωμένη λειτουργία ψεκασμού. Πλέον ο υαλοκαθαριστήρας Aerotwin J.E.T. της Bosch καλύπτει και αυτές τις εφαρμογές.
Φίλτρο καμπίνας FILTER+pro για φρέσκο και καθαρό αέρα στο εσωτερικό του οχήματος
Με το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο φίλτρων καμπίνας για την αγορά του aftermarket, από στάνταρ φίλτρα και φίλτρα άνθρακα έως το πρόσφατα αναπτυγμένο FILTER + pro, η Bosch καλύπτει πλέον το 96 τοις εκατό όλων των οχημάτων στην Ευρώπη. Για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, η κάλυψη της αγοράς είναι επίσης πολύ υψηλή, στο 93%. Η Bosch έχει κάνει περαιτέρω σημαντικές βελτιώσεις στο αποδεδειγμένο FILTER+. Το νέο FILTER+pro, το οποίο θα έχει εκτοπίσει τον προκάτοχό του στη γκάμα προϊόντων μέχρι το τέλος του 2023, όχι μόνο αντιμετωπίζει αλλεργιογόνα, γύρη, λεπτά σωματίδια, επιβλαβείς αναθυμιάσεις και βακτήρια, αλλά επίσης καταπολεμά αποτελεσματικά τους ιούς και τη μούχλα. Εκτός από την εξασφάλιση καθαρότερου αέρα στο όχημα και, συνεπώς, λιγότερων αλλεργικών αντιδράσεων, τα φίλτρα καμπίνας μειώνουν το θάμπωμα των παραθύρων και ελαχιστοποιούν τις εναποθέσεις στο εσωτερικό του παρμπρίζ, κάτι που μπορεί να συμβάλει στο θάμπωμα.
Πολυλειτουργικό καλώδιο φόρτισης για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα Για τους οδηγούς ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, το πρόβλημα είναι γνωστό: πρέπει να έχουν δύο διαφορετικά καλώδια στο πορτμπαγκάζ, ανάλογα με το αν φορτίζουν το όχημά τους σε οικιακή πρίζα 230 volt ή σε σημείο φόρτισης στο δρόμο. Το νέο, ευέλικτο καλώδιο φόρτισης της Bosch είναι κατάλληλο και για τις δύο περιπτώσεις. Καθώς η τεχνολογία ελέγχου και ασφάλειας είναι ενσωματωμένη στις υποδοχές του καλωδίου φόρτισης, δεν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον κουτί ελέγχου. Αυτό από μόνο του μειώνει το βάρος του καλωδίου κατά 40 τοις εκατό. Το ευέλικτο καλώδιο φόρτισης για plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα ενισχύει το χαρτοφυλάκιο ηλεκτροκίνησης της Bosch και στην Ελλάδα θα κυκλοφορήσει εντός του 2023.