Έχει κάποια αξία ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν η μπαταρία του είναι νεκρή;

Μια μπαταρία αντικατάστασης θα κόστιζε συνήθως περίπου 10.000 $ - συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης... πιθανώς περισσότερο σε ένα σύγχρονο Tesla που διαθέτει "Δομικό πακέτο μπαταριών" - πιθανώς λιγότερο σε παλαιότερα EV με μικρότερες μπαταρίες.

  • Υποθετικά: αν το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουργιο - θα άξιζε την τιμή ως καινούργιο - μείον 10.000$… αλλά αυτό είναι ανόητο γιατί η εγγύηση 8 ετών/100.000 μιλίων της μπαταρίας είναι ο κανόνας στη βιομηχανία. Επομένως, εάν πέθαινε εντός αυτής της περιόδου, το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας θα ήταν μηδενικό.
  • Σε μια ακραία περίπτωση: αν το αυτοκίνητο έχει ένα εκατομμύριο μίλια πάνω του - και η μπαταρία αποτύχει - τότε μάλλον δεν αξίζει τίποτα - επειδή τα περισσότερα άλλα εξαρτήματα του αυτοκινήτου (κυρίως ο κινητήρας(ες) δεν έχουν αξιολογηθεί ότι διαρκούν περισσότερο από ένα εκατομμύριο μίλια… και η επισκευή όσων πρόκειται να αποτύχουν δεν θα άξιζε τον κόπο… η μπαταρία είναι το λιγότερο από τα προβλήματά σας!

Έτσι, μεταξύ αυτών των δύο άκρων έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα υποτιμάται το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το πόσο διαρκεί η μπαταρία πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Πόσο καιρό λοιπόν πριν η μπαταρία «χρειάζεται αντικατάσταση»; Δυστυχώς, αυτή δεν είναι μια απλή ερώτηση.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ «ΠΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ»;

Περισσότερα στο futuremobility.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin