- Υποθετικά: αν το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουργιο - θα άξιζε την τιμή ως καινούργιο - μείον 10.000$… αλλά αυτό είναι ανόητο γιατί η εγγύηση 8 ετών/100.000 μιλίων της μπαταρίας είναι ο κανόνας στη βιομηχανία. Επομένως, εάν πέθαινε εντός αυτής της περιόδου, το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας θα ήταν μηδενικό.
- Σε μια ακραία περίπτωση: αν το αυτοκίνητο έχει ένα εκατομμύριο μίλια πάνω του - και η μπαταρία αποτύχει - τότε μάλλον δεν αξίζει τίποτα - επειδή τα περισσότερα άλλα εξαρτήματα του αυτοκινήτου (κυρίως ο κινητήρας(ες) δεν έχουν αξιολογηθεί ότι διαρκούν περισσότερο από ένα εκατομμύριο μίλια… και η επισκευή όσων πρόκειται να αποτύχουν δεν θα άξιζε τον κόπο… η μπαταρία είναι το λιγότερο από τα προβλήματά σας!
Έτσι, μεταξύ αυτών των δύο άκρων έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα υποτιμάται το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το πόσο διαρκεί η μπαταρία πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Πόσο καιρό λοιπόν πριν η μπαταρία «χρειάζεται αντικατάσταση»; Δυστυχώς, αυτή δεν είναι μια απλή ερώτηση.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ «ΠΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ»;