Οι μηχανικοί επισκευάζουν πράγματι πια τα εξαρτήματα ή απλά τα αντικαθιστούν;

Απάντηση από την άλλη άκρη του Ατλαντικού

Ο Javier Tablas-Tapia συνεργεί Cadillac αναφέρει.

Εάν το ποσοστό εργασίας μου είναι 120 $ /ώρα και μου παίρνει μια ώρα για να διαγνώσω την αφαίρεση αντικατάσταση και επαλήθευση σε έναν εναλλάκτη και το κόστος του εναλλάκτη είναι 100 $, το σύνολο είναι  220 $ (απαριθμούνται τα ποσά) εάν φτάσω στο σημείο να αφαιρέσω τον εναλλάκτη και το κόστος του κιτ ας πούμε είναι 50 $ για να το ξαναφτιάξω.

Μου πήρε μια επιπλέον ώρα για να το ξαναφτιάξω και να το εγκαταστήσω ξανά.

Τώρα το κόστος είναι 290 $ για να ολοκληρωθεί αυτή η επισκευή.

Δεν έχει νόημα για τους πελάτες να ξοδεύουν τα χρήματά τους για περισσότερη εργασία όταν μπορεί να γίνει με λιγότερα και το νέο εξάρτημα να έρχεται με εγγύηση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν εργοστάσια στο εξωτερικό που προσλαμβάνουν παιδιά για να ξαναφτιάξουν αυτά τα εξαρτήματα για κάποια σεντς την ημέρα και να τα πουλήσουν για εκατοντάδες εδώ έτοιμα.

Είναι ένα θλιβερό γεγονός, αλλά είναι αλήθεια:

Τώρα είναι για μένα μια διαφορά μεταξύ ενός αντικαταστάτη ανταλλακτικών και ενός τεχνικού.

Ο ένας απλά αντικαθιστά ένα ανταλλακτικό του ελπίζοντας ότι είναι το σωστό.

Ο άλλος σπαταλάει χρόνο για να επαληθεύσει το χαλασμένο εξάρτημα και να το διορθώσει από την πρώτη φορά και να κρατήσει τον πελάτη μακριά από το συνεργείο όσο το δυνατόν περισσότερο.

Η άλλη άποψη με επίκεντρο τον πελάτη. Γιατί κάπως έτσι λειτουργεί η αγορά!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin